دیجیتال به سبک ایرانی

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
نخستین کامپیوتر ملی کشور تا چندی دیگر وارد بازار می‌شود. خبر خوبی که چندین سال پیش توسط خبرگزاری‌ها منتشر شد.
تبلیغات

با توجه به خبر کامپیوتر تماما ایرانی، نشانی در بازار فناوری ایران به چشم نخورد. محصولی که جایش در میان تولیدات باکیفیت ایرانی خالی است.

با توجه به اینکه تولیدکنندگان ایرانی در عرصه تولید لوازم جانبی دیجیتال موفق عمل کرده‌اند و محصولات باکیفیت داخلی در رقابت با نمونه‌های خارجی بازار ایران را در اختیار خود گرفته‌اند، دور از انتظار نیست که محصول جدید هم بتواند جایش را در میان انواع برندهای خارجی باز کند.

این سو - insooo

در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی در حوزه آی تی شروع به فعالیت کردند و در حال تولید انواع لوازم مربوط به فنّاوری از کیبورد، موس، هدفون، اسپیکر، کابل تا تجهیزات مخابراتی هستند و طرفداران زیادی در بازار دارند.

شرکت‌هایی که علاوه‌بر بازارهای داخلی توانسته‌اند به کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه، افغانستان محصولات خود را صادر کنند.

به‌خاطر رقابت تنگاتنگ این شرکت‌ها با هم و کیفیت خوب محصولات تولیدی، انتخاب و خرید مشکل است.

سایت این‌سو در راستای حمایت و معرفی کالای ایرانی شروع به فعالیت و این مشکل را حل کرده است.

این سو - insooo

سایت این سو یکی از سالن‌هایش را اختصاص به معرفی و فروش لوازم جانبی دیجیتال داده است که با مراجعه به آن و بازدید از سالن به‌راحتی می‌توان با شرکت‌های تولیدکننده لوازم دیجیتال فعال در حوزه فنّاوری آشنا شد و محصولات آن‌ها را باهم مقایسه و طبق سلیقه و به راحت‌ترین شکل ممکن محصولات باکیفیت ایرانی تهیه کرد.

https://insooo.ir

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات