دوربین گلکسی S10 سامسونگ با کشیدن دست روی نمایشگر فعال می‌شود

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
با نزذیک شدن به تاریخ رونمایی پرچمداران جدید سامسونگ، ویژگی‌های دقیق‌تری از این گوشی‌ها افشا می‌شود.
تبلیغات

پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 10، به نمایشگر infinity-O مجهز خواهد بود. دوربین جلوی این گوشی، درون روزنه‌ای مخفی در نمایشگر تعبیه شده است. گلکسی اس ۱۰ از دو روزنه برای برخورداری از دو دوربین سلفی بهره می‌برد. البته قابل ذکر است که دوربین داخل نمایشگر برای اولین‌بار در گلکسی A8s سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است.

یکی از ویژگی‌های جذاب نمایشگر infinity-O در گوشی های سامسونگ، قابلیت اجرای برنامه‌ی دوربین با کشیدن انگشت روی نمایشگر و اطراف روزنه دوربین است. در ادامه، ویدیویی از این قابلیت در گوشی A8s را مشاهده می‌کنید.

دوستداران سامسونگ، بی صبرانه منتظرند تا طی یک ماه آینده، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس با قابلیتی مشابه رونمایی شود. البته تنها تفاوت بین این سری و سری A8 در مکان قرارگیری روزنه است. در گلکسی اس ۱۰، حفره‌ها برخلاف A8s در سمت راست خواهند بود.

البته انتظار می‌رود سامسونگ، به پرچم‌دار جدید خود قابلیت‌های دیگری نیز اضافه کند. مثلا از درون هر برنامه‌ای و با کشیدن صفحه‌ی نمایش بتوان دوربین را فعال کرد یا اینکه با زدن دو ضربه‌ی متوالی روی نمایشگر، اسکرین‌شات گرفته شود. گلکسی S10 و +S10 دقیقا یک ماه دیگر رونمایی می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات