خرید رپورتاژ آگهی با تخفیف‌های ویژه رپورتاژ ادز

پنج‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خرید رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های بسیار مفید برای افزایش رتبه‌ی سایت در نتایج گوگل است. رپورتاژ ادز در نظر دارد کمپین‌های رپورتاژ آگهی را با هزینه‌های بسیار ویژه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
تبلیغات

کمپین‌های ویژه خرید رپورتاژ آگهی

کمپین‌های ویژه رپورتاژ آگهی رپورتاژ ادز شامل خبرگزاری‌های مطرح ایران از جمله ایسنا، ایلنا، خبرآنلاین، فرارو، انتخاب، خبرگزاری مهر، خبرگزاری دانشجو، تابناک و بیش از ۱۰۰ وب سایت پربازدید و معتبر ایرانی است. در این کمپین‌ها شما می‌توانید براساس بودجه پیشنهادی خودتان، لیست سایت‌های انتخابی خودتان بهترین پکیج را برای وب سایت و شرکت خودتان تهیه کنید.

رپورتاژ ادز سعی کرده است در تمامی سطوح بودجه‌ای، پکیج‌هایی متناسب با بودجه مشتری ارائه نماید از این رو اگر بودجه خاصی مدنظرتان است، با مشاوران رپورتاژ ادز در ارتباط باشید تا بهترین پکیج براساس حوزه کاری شما و بودجه مدنظرتان ارائه شود. اگر به دنبال خرید رپورتاژ آگهی هستید می‌توانید برای دریافت قیمت رپورتاژ آگهی در سایت‌های برتر ایرانی کلیک کنید.

دسته‌بندی کمپین‌های پیشنهادی رپورتاژ ادز

اقتصادی، سیاسی و اجتماعی

خبرگزاری های مطرح ایران

سایت های لایف استایل

حوزه علم و فناوری

سایت های گردشگری

سایت های حوزه سلامت

فردا نیوز

فارس نیوز

آسمونی

زومیت

کجارو

الو دکتر

افکار نیوز

جام جم آنلاین

آلامتو

جی اس ام

کارناوال

های دکتر

پارس نیوز

ایسنا

تالاب

آی تی رسان

مکان بین

راستینه

رجا نیوز

خبرگزاری دانشجو

گهر

کلیک

تاپ توریسم

مجله سلامتی

بهار نیوز

ایلنا

نمکستان

فوت و فن

آلامتو

روز باتو

الف

خبرآنلاین

فان پاتوق

گجت نیوز

کافه دانش

--

شفاف

فرارو

روزگار

زوم تک

دنیای سفر

--

صراط نیوز

الف

دلگرم

با علم

توریسم ها

--

خبرنامه دانشجویان

انتخاب

تاپ ناز

دیجی رو

تابناک باتو

--

انصاف نیوز

عصر ایران

ساتن

موبایلستان

--

--

ایران جیب

تابناک

تاپ ناز

اندروید کده

--

--

--

آفتاب نیوز

مجله سلامت

زوم جی

--

--

--

نمناک

--

--

--

--

چرا به رپورتاژ ادز اعتماد کنیم؟

رپورتاژ ادز تاکنون مجری تبلیغات رپورتاژ آگهی برای برندهای بزرگی همچون: گلرنگ، دیجی کالا، زورق، هواوی، شرکت آلمانی بورگوارد، فیدیبو، هیپوتریپ، چاپ آقا و صدها مشتری از شرکت‌های ایرانی و خارجی بوده است، اما چرا این برندها به رپورتاژ ادز اعتماد کرده‌اند؟ مطمئنا دلیل اول برای اعتماد این برندها به رپورتاژ ادز، قیمت‌های بسیار رقابتی برای در خرید رپورتاژ آگهی بوده است، نکته دیگری که مطمئنا در انتخاب مجری تبلیغات رپورتاژ آگهی این برندها را جذب کرده، تیم خبرنگاری رپورتاژ ادز است که بهترین راه برای تولید محتوا برای تولید یک رپورتاژ آگهی تاثیرگذار بر روی مخاطب است.

رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم خبرنگاری خود در کنار فروش رپورتاژ آگهی سایت‌های معتبر ایران، تهیه محتوای تاثیرگذار برای رپورتاژ آگهی در سایت‌ها و خبرگزاری‌های مطرح ایرانی است.

از دیگر نکاتی که می‌تواند برای شما جذاب باشد، این است که رپورتاژ ادز کمپین‌های ویژه رپورتاژ آگهی را مخصوص حوزه کسب‌وکار شما طراحی و ارائه می‌نماید. پس برای آغاز کمپین‌های رپورتاژ آگهی خودتان به آدرس اینترنتی رپورتاژ ادز مراجعه کنید. مطمئنا کمپین‌های تبلیغاتی رپورتاژ ادز می‌تواند تمامی نیازهای شما از یک رپورتاژ آگهی را تامین کند.

رپورتاژ ادز

فواید رپورتاژ آگهی برای سئو سایت و برندینگ

اما خرید رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ با توجه به اینکه روش‌های قدیمی برای گرفتن هایپر لینک هم‌اکنون از سمت گوگل مورد جریمه قرار می‌گیرد؛ امروزه بهترین راهکار برای گرفتن بک لینک از وب سایت‌های معتبر فقط و فقط رپورتاژ آگهی است، اما چرا؟ وقتی یک مقاله یا یک خبر تبلیغاتی از سمت شما در وب سایت‌ها و خبرگزاری‌های مطرح منتشر می‌شود، این عامل باعث می‌شود گوگل احساس کند که در آن مقاله یا خبر، وب سایت شما به عنوان منبع مقاله ذکر شده است، همین موضوع باعث افزایش اعتبار وب سایت شما نزد گوگل می‌شود.

نکته کلیدی دیگری که مدیران وب سایت‌ها و مدیران شرکت‌های بزرگ را به سمت انتشار اخبار روابط عمومی و رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و وب سایت‌های مطرح می‌کند این است که در این حالت بازدیدکننده‌ها و مخاطبان وب سایت‌هایی که رپورتاژ آگهی شما را منتشر کرده‌اند، با شما و شرکت‌تان آشنا شوند. دیده شدن و ماندگاری در ذهن کاربران آن وب سایت‌ها می‌تواند بهترین روش برای برندینگ شما باشد.

مشاوره رایگان کمپین های رپورتاژ آگهی

برای مشاوره رایگان در زمینه کمپین‌های خرید رپورتاژ آگهی می‌توانید با دفتر مرکزی رپورتاژ ادز ۰۲۱۶۶۵۵۶۹۷۳ یا شماره تلگرام ۰۹۳۸۱۲۲۴۱۱۱ در ارتباط باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات