فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط ممکن

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت فردیس خودرو متشکل از مدیران و سرمایه‌گذاران شخصی با بیش از ۱۲ سال سابقه‌ی موفق در امر تأمین خودروِ اقساطی برای رفاه حال هم‌وطنان عزیز در سال ۱۳۸۵ ثبت شد.
تبلیغات

فعالیت شرکت فردیس خودرو از همان ابتدا باتوجه‌به تجربه‌ی فراوان مدیران در رضایتمندی مشتریان گرامی و با گستردگی در سطح کشور همراه بود. این شرکت امیدوار است با تلاش و کوشش بی‌وقفه در مسیر تحقق احترام به حقوق مشتری گام بردارد.

شرکت فردیس خودرو در زمینه‌ی فروش اقساطی خودرو های خارجی و داخلی و وارداتی با سرمایه‌گذاری شخصی فعالیت می‌کند. مشتریان می‌توانند ۵۰ درصدیا بیشتر از قیمت اصلی خودرو (قیمت روز بازار) را به‌صورت پیش‌پرداخت و بقیه را به‌صورت اقساط ۶ الی ۲۴ ماهه پرداخت کنند. بابت ضمانت پرداخت اقساط به ازای هر دو قسط، یک فقره چک از مشتری دریافت می‌شود. سند دست‌اول به‌نام مشتری صادر و خودروِ شما یک‌ساعته تحویل داده می‌شود. همچنین، یکی دیگر از خدمات فردیس خودرو به خریداران، تحویل فوری خودرو و ارائه‌ی کاپیتان کارت و تمامی خدمات یک‌ساله خودرو است.

فروش اقساطی خودرو پس از بررسی مدارک با تحویل فوری و یک‌ساعته انجام می‌شود. شما می‌توانید با‌توجه‌به سلیقه و علایقتان خودروِ مناسب را انتخاب کنید و از شرایط خرید خودرو اقساطی استفاده کنید.

ویژگی‌های فروش دومرحله‌ای و اقساطی خودروهای ۲۰۱۸

  • تحویل به‌موقع
  • بدون نیاز به ضامن
  • تمام خودروها فول‌‌آپشن
  • امکان اقساط بلندمدت تا ۶۰ ماه

مشتریان عزیز می‌توانند از شرایط ویژه‌ی فروش اقساطی خودرو شرکت فردیس خودرو برای خرید انواع خودرو ازجمله فروش اقساطی هایما، فروش اقساطی جک، فروش اقساطی برلیانس، فروش اقساطی بسترن، فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی مدیران خودرو و... استفاده کنند و خودرو دلخواهشان را با کمترین هزینه ممکن بخرند.

ذکر این نکته لازم می‌نماید که تمامی خودروهای قابل‌واگذاری به مشتریان عزیز چه در بخش فروش با تحویل فوری و چه در بخش اقساط بلندمدت با تحویل مدت‌دار، خودروهای موجود شرکت فردیس خودرو ایرانیان است و این شرکت به هیچ نمایندگی یا ارگانی وابستگی ندارد و بودجه‌ی آن ازطریق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی (مدیران شرکت و سایر سرمایه‌گذاران) تأمین می‌شود. شایان ذکر است شرکت فردیس خودرو شرکتی لیزینگ نیست و فقط خودروهای موجود خود را به‌صورت نقد‌و‌اقساط عرضه می‌کند.

همچنین، شما می‌توانید به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی قیمت روز خودروها به وب‌سایت فوری خودرو مراجعه کنید یا با مشاوران شرکت فردیس خودرو ایرانیان تماس بگیرید.

تلفن تماس:

 ۰۲۱۸۶۱۲۷۱۹۸

۰۲۱۸۶۱۲۷۱۸۴

۰۲۱۸۶۱۲۷۱۸۰ 

۰۲۱۸۶۱۲۸۳۹۶

تلفن تماس در ساعات غیراداری:

۰۹۱۲۰۵۴۰۵۱۴

۰۹۱۲۰۵۳۷۴۰۳

۰۹۱۲۰۵۴۰۵۱۲

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات