شیرپوینت درمان قطعی آشفتگی اطلاعات سازمانی

سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر شما در دنیای امروز بیشترین ابزاری که کارمندان یک شرکت یا سازمان با آن  سروکار دارند چیست؟ بله دقیقا، رایانه‌ها.
تبلیغات

رایانه‌های کاری همیشه و همیشه مهم‌ترین و پر استفاده‌ترین کانال ارتباطی سازمان با کارمندان و بالعکس هستند. بیایید همچون معمار یک سازمان، همه‌ی این موارد را در نگاه کلی‌تری ببینیم. تصور کنید سازمانی داریم که تمامی افراد، از بدو ورود به سازمان تا آخرین دقایق کاری خود، با این وسیله مشغول به کار هستند و تمامی اطلاعات خود را داخل این رایانه‌ها ثبت و یا اطلاعات مورد نیاز خود را از این رایانه‌ها دریافت می‌کنند. حال سوال مهم‌تری مطرح می‌شود:

این اطلاعات سازمانی کجاست؟

این اطلاعات در تعداد زیادی از فایل‌های Word ،Excel یا هرگونه نرم‌افزار دیگری قرار دارد. اگر سازمان نیازی به گزارش‌گیری و طبقه‌بندی این‌گونه اطلاعات داشته باشد با این حجم از فایل و پراکندگی اطلاعات چه باید بکند؟

مهم‌ترین کاری که شیرپوینت برای یک سازمان انجام می‌دهد، ساختار بخشیدن به اطلاعاتی است که منظم نیستند و ساختار ندارند. 

در حقیقت شیرپوینت درمان آشفتگی اطلاعات در یک سازمان است.

یکپارچه سازی نرم افزارهای جزیره‌ای با شیرپوینت

سازمان شما از نرم‌افزارهای مختلفی استفاده می‌کند: حسابداری، منابع انسانی، آموزش، مدیریت تجهیزات، تیکتینگ و... اگر بخواهیم از تمامی این نرم‌افزارها به‌صورت یکپارچه استفاده کنیم، شیرپوینت بهترین انتخاب خواهد بود. شیرپوینت با قابلیت اتصال به نرم افزارهای مختلف، این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانیم کارمندان را از چند نرم‌افزاره بودن خلاص کنیم.

از همه مهم‌تر، گزارش‌گیری به صورت یکپارچه از تمامی اطلاعات موجود در نرم‌افزارهای مختلف را می‌توان از امکانات کلیدی شیرپوینت ذکر کرد.

شیرپینت

برای پیاده‌سازی شیرپوینت چه باید کرد؟

پیاده سازی شیرپوینت نیاز به گروهی از متخصصین با تخصص‌ها و گرایش‌های گوناگون دارد، گروه خانه شیرپوینت ایران، همت گمارده تا با جمع‌آوری گروهی از متخصصین کارکشته حوزه نرم‌افزار و شیرپوینت، خدمتی موثر در حوزه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی و یکپارچه‌سازی اطلاعات و گزارش‌ها به سازمان‌های متوسط و بزرگ ارائه نماید. بخشی از خدمات خانه شیرپوینت ایران :

آموزش شیرپوینت

  • آموزش به‌صورت سازمانی (پکیج ویژه)
  • آموزش به‌صورت کمپ و دوره‌ای

مشاوره شیرپوینت

  • پیاده‌‌سازی کامل شیرپوینت (از شناخت فرایند تا پیاده‌سازی کامل نرم‌افزار)
  • امنیت اطلاعات در شیرپوینت
  • یکپارچه‌سازی شیرپوینت با نرم‌افزارها و سرویس‌های دیگر

نرم‌افزارهای سازمانی مانند نرم‌افزار مالی، نرم‌افزار منابع انسانی و...

  • Exchange
  • CRM

به‌روزرسانی یا Migration

تغییرات گرافیکی یا همان برندینگ شیرپوینت      

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره‌ی حضوری و غیرحضوری یا درخواست برگزاری دوره آموزشی، همچنین پیاده سازی شیرپوینت، پروجکت سرور، Exchange Server و گزارش‌گیری با شماره ۰۲۱۷۴۵۸۲۲۰۰ یا ایمیل info@sharepointhome.ir تماس حاصل فرمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات