نمایشگاه امری موثر در بهبود کسب و کار

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در کسب کار امروز و با توجه به بازار, تنها روشی که می‌توان کار خود را بهبود بخشید، استفاده از علم روز و روش های جدید در هر زمینه شغلی است.
تبلیغات

در کسب کار امروز و با توجه به شرایط بازار, تنها روشی که می‌تواند وضعیت کاری را بهبود بخشد، استفاده از علم روز و روش‌های جدید در هر زمینه شغلی است. شرکت در نمایشگاهی که مرتبط با شغل و حرفه شما است، باعث پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه کاری شما می‌شود. گیلوا گشت مجری تورهای نمایشگاهی و توریستی همواره بهترین و تخصصی‌ترین تورهای موجود در زمینه شغلی‌تان را به شما پیشنهاد می‌دهد.اگر در زمینه علم و فناوری فعال هستید، پیشنهاد ما نمایشگاه جیتکس دبی است. افرادی که در حوزه پزشکی فعال هستنند، می‌توانند در نمایشگاه‌های مختلف پزشکی شرکت کنند که از جمله‌‌ی آن‌ها می‌توان به نمایشگاه‌‌هایی مانند مدیکا آلمان یا دیگر نمایشگاه‌ها که در خاورمیانه فعالیت بسیار بالایی دارند، مانند نمایشگاه عرب هلث که بازدیدکنندگان بسیار زیادی از سرتاسر دنیا دارد، اشاره کرد.

در زمینه های دیگر شغلی مانند باغداری و کشاورزی نیز نمایشگاه‌هایی برگزار می‌شوند که بازدیدکنندگان بالایی دارند و همین امر باعث شده است به کیفیت بالای این نمایشگاه افزوده شود. یکی از پرطرفدارترین نمایشگاه‌ها که در زمینه باغداری، کشاورزی و پرورش آبزیان فعالیت بسیار زیادی دارد، نمایشگاه هفته سبز برلین است. همانطور که می‌بینید در اکثر زمینه‌های کاری نمایشگاه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری در شغل خود داشته باشید و همچنین جدیدترین روش‌ها را در باره کسب و کار خود بدانید. دیگر نمایشگاه ترکیبی که شرکت‌کنندگان آن در حوزه‌های مختلفی فعال هستند، نمایشگاه کانتون گوانجو است. شرکت در این نمایشگاه‌ها در ارتقاء حیطه کاری شما تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد.

تور نمایشگاهی

نمایشگاه جیتکس دبی

در نمایشگاه جیتکس دبی از تمامی شرکت‌ها و برندهای بزرگ که در زمینه فناوری و تکنولوژی فعالیت می‌کنند، شرکت‌کنندگانی حضور دارند. در این نمایشگاه از به روزترین محصولات دنیای فناوری رونمایی می‌شود. نمایشگاه جیتکس دبی که در یکی از پیشرفته‌ترین شهر های دنیا برگزار می‌شود، سالانه بازدیدکنندگان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر یکی از فعالان در زمینه تکنولوژی و فناوری باشد، حتما اسم نمایشگاه جیتکس دبی به گوشتان خورده است. حضور برندهای معتبر و کنفرانس‌های تخصصی که در این نمایشگاه حضور دارند، باعث بالا رفتن بسیار زیاد سطح کیفی نمایشگاه جیتکس دبی شده است.

نمایشگاه عرب هلث

یکی از بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین نمایشگاه های تجهیزات پزشکی، نمایشگاه عرب هلث است که در شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود. زمان برگزاری این نمایشگاه معمولا در اوایل بهمن است که سالانه بازدید کنندگان بسیار زیادی را به خود جلب می‌کند. در نمایشگاه عرب هلث از جدیدترین تجهیزات پزشکی رونمایی می‌شود. روش‌های نوین درمانی و دارویی همواره برای تمامی متخصصین و بیماران از اولویت بسیار بالایی برخوردار بوده است. روش‌های نوین پزشکی همیشه جزو اولویت‌های فعالان این حوزه بوده است که با شرکت در نمایشگاه عرب هلث با جدید‌ترین این روش‌ها آشنا می‌شوید.

نمایشگاه کانتون گوانجو

در نمایشگاهی با وسعت چند هزار متر که در حدود سه هفته برگزار می‌شود و در اکثر زمینه‌ها فعال است، حتما باید شرکت کرد؛ چراکه آگاهی از ترندهای حوزه‌های کاری مختلف برای همگان جالب است. این نمایشگاه که نمایشگاه کانتون گوانجو نام دارد، دو بار در سال در شهر گوانجو کشور چین برگزار می‌شود. نمایشگاه کانتون گوانجو در سه فاز برگزار می‌شود. فاز اول برای لوازم خانگی و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی است، در فاز دوم از محصولات الکتریکی و صوتی و تصویری رونمایی می‌شود و در فاز سوم نمایشگاه کانتون گوانجو البسه کودک و نوجوان است که در تمامی این فازها بازدید کنندگان بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. حضور متخصصین باعث شده است سطح کیفی نمایشگاه کانتون گوانجو بسیار بالا باشد.

تور نمایشگاهی

نمایشگاه هفته سبز برلین

باغداری و کشاورزی و پرورش آبزیان یکی از مهم‌ترین شغل‌ها در تمامی کشورها است، چراکه بخشی از مواد غذایی مورد نیاز هر کشور به وسیله زنجیره‌ی شغل‌ها در این حوزه تامین می‌شود، در نتیجه پیشرفت در تمامی این زمینه ها در اولویت بالایی قرار میگیرد.نمایشگاه هفته سبز برلین با معرفی جدید ترین روش های نوین کگشاورزی و باغداری و همچنین تجهیزات روز دنیا در که مورد استفاده در این نوع فعالیت ها قرار میگیرند رو نمایی میکند. شرکت متخصصین بسیار زیاد در این نمایشگاه باعث شده است آن را به یکی از مهترین نمایشگاه های کشاورزی و باغداری تبدیل کند. روش های نوین کشاورزی همواره در اولویت بوده و تمامی کشاورزان از این روش ها بهره بسیار زیادی میبرند. روش های نوین کشاورزی که در نمایشگاه هفته سبز برلین ارائه میشود همواره جزو بهترین روش ها بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات