«ازکی»، مطمئن‌ و کامل‌ترین مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
وب‌سایت «ازکی» ارائه‌دهنده‌ی مشاوره‌ی تخصصی در زمینه‌ی انواع بیمه و خدمات شرکت‌های بیمه‌، راهی مطمئن برای انتخاب صحیح بیمه را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.
تبلیغات

با توجه به اهمیت صنعت بیمه و ارتباط تنگاتنگ آن با جان و مال مردم و همچنین با لحاظ کردن این موضوع که ۸۰ درصد مردم نسبت به تفاوت پوشش‌های بیمه‌ای بین شرکت‌های مختلف بی‌اطلاع هستند، شناسایی و انتخاب بیمه با خدمات حمایتی مطلوب از نیازهای مهم و جدی است که باید با دقت و بررسی بسیار صورت بگیرد.

در این زمینه وب‌سایت «ازکی» به عنوان ارائه دهنده‌ی مشاوره‌ی تخصصی در زمینه‌ی انواع بیمه و معرفی توانمندی‌ و تفاوت‌ها در خدمات شرکت‌های بیمه، راهی مطمئن برای انتخاب صحیح بیمه را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. وب‌سایتی مطرح که با اکران کمپین محیطی «بیمه را جدی بگیرید» از  فعالان استارتاپی صنعت بیمه دعوت کرده است که این صنعت را به شوخی نگیرند و مورد توجه بزرگان این صنعت قرار گرفته است.

می‌توان گفت که ازکی با آدرس اینترنتی AZKI.com و با شعار «ازکی بیمه بگیریم» یکی از بزرگترین استارتاپ‌های فناوری اطلاعات فعال در صنعت بیمه است که با به‌کارگیری مجموعه‌‌ای از کارشناسان حرفه‌ای حوزه بیمه‌ در کنار متخصصان فضای دیجیتال و به عنوان وب‌سایتی بی‌طرف و مقایسه‌گر، محلی برای مشاوره، انتخاب و خرید آنلاین و آسان بیمه از بیمه زلزله، آتش‌سوزی، شخص ثالث، بدنه و موتور سیکلت گرفته تا  بیمه سفر، عمر و درمان فراهم آورده است.

کافی است به این وب‌سایت مراجعه و نوع بیمه خود را مشخص کنید، به عنوان مثال برای خرید بیمه شخص ثالث، اطلاعاتی چون نوع، مدل، سال ساخت خودرو، سابقه عدم خسارت، میزان تخفیف در نظر گرفته شده روی بیمه‌نامه قبلی، کوپن مصرف شده جانی، مالی و تاریخ سر رسید و کاربری خودرو از شما دریافت می‌شود و پس از درج اطلاعات درخواستی درباره‌ی بیمه مورد نظرتان، لیستی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای برایتان به نمایش در می‌آید که شامل قیمت، نام شرکت‌های بیمه ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای مورد نظر شما، تعداد شعبه‌های پرداخت خسارت و حتی میزان تخفیف در نظر گرفته شده برای شما است.

علاوه بر این، شما یک امکان ویژه دارید که آن امکان مشاهده میزان رضایت سایر مشتریان و یا خریداران آن بیمه خاص مثل بیمه آتش‌سوزی است. این اطلاعات در ستون رضایت مشتری با روشن شدن ستاره‌های در نظر گرفته شده برای هر خدمت بیمه‌ای مشخص می‌شود. شما همچنین می‌توانید اطلاعات تکمیلی درباره شرکتی که قصد خرید بیمه از آن را دارید مطالعه کنید. دسترسی به این اطلاعات، از طریق گزینه‌ی اطلاعات شرکت برای شما مقدور خواهد شد و در این صورت شما به اطلاعاتی در مورد سال تأسیس، سهم بازار، میزان فروش، تعداد پرسنل و... شرکت بیمه مورد نظرتان دسترسی خواهید داشت، و به این ترتیب پس از بررسی‌های لازم و کافی بیمه خریداری کرده‌اید.

شما همچنین می‌توانید به دنیایی از اطلاعات بیمه‌ای از طریق مجله ازکی و همچنین پرتال این وب‌سایت دسترسی یابید. برای مشاوره رایگان هم می‌توانید از طریق شماره تماسی که در گوشه سمت چپ نوار بالای صفحه وب سایت درج شده است، کارشناس خود را بیابید.

شما می‌توانید با ازکی خانه، محل کار و... را در مقابل حوادثی مانند آتش‌سوزی بیمه کنید. زیرا ازکی بهترین بیمه‌ها را با قیمت مناسب، برای جبران خسارت ناشی از آتش‌سوزی به شما معرفی می‌کند.

پس، اگر برای خرید بیمه ارزان و قابل اعتماد در انبوه شرکت‌های بیمه مردد شده‌اید، اگر به مشاوره بیمه‌ نیاز دارید و ... به «ازکی» مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات