رپورتاژ ادز: بزرگترین آژانس تبلیغاتی رپورتاژ آگهی در ایران

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
رپورتاژ ادز یکی از بزرگ‌ترین فعالان در حوزه رپورتاژ آگهی در ایران است که با تکیه بر تجربه چند ساله خود در حوزه رپورتاژ آگهی بهترین خدمات با قیمت‌های بسیار رقابتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
تبلیغات

اگر شما هم از افرادی باشید که دارای یک کسب‌وکار هستید یا خدمتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهید، قطعا دوست دارید از روش‌های تبلیغی موثر استفاده کنید. آیا در مورد رپورتاژ آگهی اطلاعاتی دارید یا می‌دانید چطور به معرفی شما در دنیای اینترنت کمک می‌کند؟

خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یک روش تبلیغاتی موثر است که به برندسازی در دنیای اینترنت کمک می‌کند و به معرفی یک خدمت یا تبلیغ می‌پردازد و این امکان برای تبلیغ کننده فراهم است که در مطلب مورد نظر چند بک لینک را به وب سایت خود اضافه کند. این بک لینک ها فوایدی را برای تبلیغ کننده به همراه دارند؛ اول اینکه می‌تواند در سایت‌های که رپورتاژ آگهی صورت گرفته به معرفی تبلیغ کننده بپردازد و دوم سبب می‌شود که موتورهای جستجو به وب سایت تبلیغ کننده رتبه‌ی مثبتی را اختصاص بدهد.

با این وجود قطعا به تاثیر رپورتاژ آگهی در معرفی به مشتریان خود پی برده‌اید و اگر تصمیم گرفته باشید که از رپورتاژ آگهی استفاده کنید حتما در فکر خرید رپورتاژ از آژانس های تبلیغاتی هستید که جز قدیمی‌ترین‌ها و البته معتبرترین‌ها باشند و شما را به هدف‌تان نزدیک کند، چرا که هر رپورتاژ آگهی نمی‌تواند موفق باشد. اینجاست که شما نام رپورتاژ ادز را خواهید شنید.

درباره رپورتاژ ادز

رپورتاژ ادز اولین آژانس تبلیغاتی است که از سال ۱۳۹۳ اقدام به ارائه رپورتاژ آگهی به مشتریان کرده و در این حوزه توانسته به موفقیت‌های زیادی برسد و رپورتاژ آگهی‌های تخصصی ارائه بدهد. رپورتاژ ادز به دلیل ارتباط گسترده‌ با وب‌سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های معتبر زیادی در ایران (بیش از ۲۰۰ سایت معتبر) و با تجربه‌ی بیش از ۱۰ سال، در این عرصه مورد رضایت مشتریان واقع شده است. رپورتاژ ادز یکی از محصولات هولدینگ اینتن است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند.

این آژانس تبلیغاتی به صورت تخصصی به فعالیت در حوزه خبر آگهی، رپورتاژ آگهی، سئو و پوشش خبری از نشست‌ها و رویدادها می‌پردازد و همچنین برای تولید محتوا که جز اصلی‌ترین بخش‌های کار است از خبرنگارانی استفاده می‌کند که در کارشان بسیار حرفه‌ای و متخصص هستند و سابقه‌ی درخشانی در عرصه خبرگزاری دارند. اگر می‌خواهید به بهترین شکل برای شما تولید محتوا انجام شود به سایت رپورتاژ ادز سر بزنید.

رپورتاژ ادز-رپورتاژ آگهی

رپورتاژ ادز همیشه تلاش کرده است که علاوه بر ارائه رپورتاژهای موفق، تعرفه‌های معقول و مناسبی را به مشتریان خود ارائه بدهد تا علاوه بر جلب رضایت آن، خدمت بزرگی به مشتریان خود کرده باشد. جالب است بدانید در سابقه کاری و فعالیت رپورتاژ ادز تاکنون بیشتر از ۴٫۰۰۰ هزار پروژه و اخبارهای تبلیغاتی موفق در سایت‌های خبری وجود دارد.

مشاوره رایگان توسط رپورتاژ ادز

برای اینکه بتوانید از قیمت پکیج‌ها و همچنین تعرفه‌ها مطلع شوید و مشاوره‌های لازم را از کارشناسان رپورتاژ ادز دریافت کنید و همچنین برای مطلع شدن از چگونگی پوشش مراسم‌ها و انتشار رپورتاژ آگهی، می‌توانید به لینک تعرفه رپورتاژ آگهی مراجعه کرده یا با بخش فروش شرکت تماس بگیرید:

شماره تماس دفتر مرکزی: ۰۲۱۶۶۵۵۶۹۷۳

شماره موبایل و تلگرام برای ارتباط مستقیم با مدیر روابط عمومی: ۰۹۳۸۱۲۲۴۱۱۱

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات