کاون تعویض روغن در محل و خدمات در محل و شعب برگزیده

شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کاون در تلاش است مهمترین دغدغه‌های مشتریان خود در زمینه سرویس دوره‌ای خودرو را که شامل اصالت قطعات، سرعت در عمل و ارائه خدمات در محل زندگی و کار است، برطرف کند.
تبلیغات

کاون ارائه دهنده خدمات در محل خودرو و دارای شعب برگزیده است. تعویض روغن، تعویض لنت، تعویض شمع، تعویض فیلتر روغن، تعویض باتری، تعویض لاستیک، بازدید مایعات، شارژ گاز کولر، بالانس چرخ، تنظیم باد و ده‌ها سرویس دیگر مجموعه‌ای از خدمات در محل کاون است و در آینده نزدیک افزایش خواهند یافت.

سرویس خودرو کاون از کجا آمده است؟

کاون سال‌هاست در بازار خودرو کشور فعالیت دارد. خدمات خودرو کاون با نیازها و خواسته‌های مشتریان آشناست و تلاش دارد تا در کنار خدمت‌رسانی در شعبه‌های استاندارد و سرویس در محل مورد نظر مشتری، اصالت خدمات و قطعات خود را تضمین کند.

کاون تعویض روغن در محل و خدمات در محل و شعب برگزیده

مزایای استفاده از  سرویس در محل کاون ؟

بخشی از زمان و انرژی شهروندان در ترافیک های ممتد و صف‌های طولانی گاهی برای تعویض روغن موتور تلف می شود. از طرفی سرویس دوره‌ای خودرو معمولا دردسرهایی به همراه دارد. بی اعتمادی به اصالت کالاها و خدماتی که در نمایندگی و حتی تعمیرگاه‌های مختلف ارائه می شود، یکی از مهمترین دلایلی است که شهروندان (به خصوص خانم‌ها) در تعمیرگاه‌ها فراری هستند.

خدمات در محل کاون با علم به این قبیل مشکلات بیش از ۲۰ نوع خدمت مختلف را برای تمامی خودروها هم در شعبات خود و هم در قالب خدمات در محل ارائه می کند. مشتریان می توانند از طریق تلفن، وب سایت و اپلیکیشن خدمات آنلاین خودرو کاون زمان خود را ذخیره کرده، در زمان و محل مورد نظر (زندگی، کار و ...) خدمات خودرو دریافت کنند.

شعب متعدد، مزیت کاون نسبت به رقبا

شعب استاندارد سرویس خودرو کاون در مراکز پرتردد و تجاری شهر مستقر است. توسعه شعب طوری برنامه‌ریزی شده است که در همه جای تهران نام و تابلوی کاون در دید همه خواهد بود. اتفاقا مزیتی که کاون در اختیار دارد و سایر رقبا از آن بی بهره‌اند، همین شعب متعدد در مراکز خرید و تجمع مردم است. کاون می خواهد در زمانی که مشتریان سرگرم خرید یا گردش هستند بتوانند خودرو خود را به سرویس‌کاران کاون بسپارند.

کیفیت و اصالت قطعات مورد استفاده و نیز حضور نیروی حرفه‌ای و آزموده برای سرویس خودرو در محل شعبات نقطه اتکای کاون است. اپلیکیشن، سایت و مرکز تماس کاون طوری تعبیه شده است که امکان تعیین زمان برای مراجعه حضوری به شعب کاون هم فراهم شده است.

کاون تعویض روغن در محل و خدمات در محل و شعب برگزیده

اپلیکیشن سرویس آنلاین خودرو کاون از چه خدماتی پشتیبانی می کند؟

کاربران موبایل می‌توانند اپلیکیشن کاون را از مارکت های موبایلی و وب‌سایت کاون دریافت و نصب کنند. ثبت اطلاعات خودرو، تعیین تاریخ و زمان مورد نظر، مشاهده تاریخچه خدمات دریافت شده قبلی، مشاهده قیمت محصولات، خدمات و صورت حساب نهایی همه در اپلیکیشن کاون در دسترس است. در فهرست کاون تمام خودروها جای دارند و وقتی که سرویس های ویژه و با تخفیف اعلام می‌شود، از این طریق نیز می توانند ثبت سفارش کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات