گلکسی اس 10 سامسونگ در سه مدل عرضه خواهد شد

شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از شایعات گسترده پیرامون پرچمدار بعدی کهکشانی‌ها، عرضه سه مدل مختلف از این محصول تایید شد.
تبلیغات

همان‌طور که می‌دانید بازار شایعات پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ بسیار داغ است. در اغلب این شایعات، از عرضه‌ی Galaxy S10 در چندین مدل مختلف سخن به‌ میان آمده بود. به‌ تازگی اخبار دقیق‌تری از مدل‌های این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد پرچمدار بعدی سامسونگ در سه مدل روانه بازار خواهد شد.

طبق خبرهای منتشر شده، شرکت Samsung در حال آزمایش و بررسی نرم‌افزاری پرچمدار جدید خود است و این موضوع سبب شده تا شماره دو مدل از این گوشی به بیرون درز کند. گفتنی است سامسونگ برای نام‌گذاری دو نسخه یاد شده از شماره مدل‌های SM-G970F و SM-G975F استفاده می‌کند. همچنین احتمال می‌رود دیگر مدل گلکسی اس ۱۰ از شماره مدل SM-G973F برخوردار باشد.

گفته می‌شود سامسونگ، در هر سه نسخه از گلکسی اس ۱۰ از رام نسخه XXU0ARI8 استفاده کرده است. این رام بر پایه آخرین نسخه رسمی اندروید یعنی پای توسعه یافته است. برطبق آخرین اطلاعات منتشر شده، یکی از سه مدل گلکسی اس ۱۰ از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود مدل مجهز به فناوری 5G در ابتدا تنها در کره‌ی جنوبی و آمریکا عرضه شود و دسترسی به این مدل در کشورهای دیگر میسر نخواهد بود.

طبق آخرین شایعات و بنچمارک‌های منتشر شده، نسبت صفحه‌نمایش در مقایسه با نسل قبل اندکی افزایش داشته است. همچنین بزرگ‌ترین نسخه از پرچمدار جدید خانواده کهکشانی‌ها نیز، صفحه‌نمایشی ۶.۴۴ اینچی خواهد داشت. طبق برخی گزارش‌ها، نسخه‌های SM-G970F و  SM-G973F از صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی به همراه دوگانه در عقب و یک دوربین سلفی به‌بازار عرضه می‌شوند. احتمالا نسخه دیگر این محصول یعنی مدل SM-G975F نیز با دوربین سه‌گانه اصلی و دوربین دوگانه سلفی عرضه شود. در نهایت باید گفت تمامی اطلاعات منتشر شده هنوز در حد شایعه است و برای تایید آن باید تا زمان رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی اس ۱۰ منتظر بمانیم.

نظر شما در مورد پرچمدار جدید سامسونگ چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات