اپلیکیشن Photo Companion مایکروسافت به‌زودی به قابلیت ضبط صدا مجهز می‌شود

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت قصد دارد به‌زودی قابلیت ضبط صدا از طریق گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون‌ها را به اپلیکیشن Photo Companion اضافه کند.
تبلیغات

به‌تازگی یک وب‌سایت ایتالیایی به‌ نام Aggiornamenti Lumia با بررسی نسخه آزمایشی اپلیکیشن Photos مایکروسافت متوجه ویژگی جدید این اپلیکیشن شده است. به‌گفته‌ی این وب‌سایت، اپلیکیشن مذکور در نسخه‌های اندروید و iOS به‌زودی به قابلیت ضبط صدا و انتقال آن به رایانه‌های بهره‌مند از ویندوز ۱۰ مجهز می‌شود. با توجه به پیام توئیتری که در صفحه رسمی این وب سایت منتشر شده، احتمال می‌رود این ویژگی به‌منظور ایجاد امکان ضبط صدا و بیان یک داستان برای ایجاد ویدیوهای خلاقانه در رایانه‌های ویندوزی به اپلیکیشن Photo Companion اضافه شود.

همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن نام‌برده قادر است با بررسی یک کد QR و اتصال به وای‌فای مشترک، تمامی عکس‌ها و ویدیوهای موجود در گوشی هوشمند کاربر را به اپلیکشن Photos موجود در رایانه ویندوزی وی منتقل کند. با این حال، نمی‌توان با قاطعیت از اضافه شدن ویژگی ضبط صدا به نسخه‌ی نهایی اپلیکیشن Photos Companion سخن گفت؛ زیرا اضافه شدن ویژگی مورد بحث کمی ناکارامد و غیرمعمول به‌نظر می‌رسد.

همان‌طور که اطلاع دارید، اغلب لپ‌تاپ‌های موجود در بازار از یک یا چند میکروفون داخلی برای راحتی کاربران بهره می‌برند و کاربران نیاز چندانی به قابلیت ضبط صدا توسط گوشی هوشمند خود نخواهند داشت. در صورت اضافه شدن چنین ویژگی به نسخه نهایی اپلیکیشن احتمال می‌رود که Microsoft نگاه ویژه‌ای به کاربران رایانه‌های رومیزی داشته باشد.

در پایان باید اشاره کرد که اپلیکیشن Photos Companion که حاصل اقدامات مایکروسافت در پروژه‌ی گاراژ است، هم‌اکنون در گوگل پلی و اپ استور در دسترس کاربران قرار دارد و در صورت به‌روزرسانی می‌توان به کذب یا واقعی بودن شایعات مطرح‌شده پی برد.

نظر شما در مورد اپلیکیشن Photos Companion چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات