زوم‌اپ: Idea Note؛ یادداشت‌برداری شناور روی صفحه‌نمایش

سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
با Idea Note، به ساده‌ترین شکل ممکن یادداشت‌ها و یادآورهایتان را با یک سوایپ روی صفحه‌نمایش ذخیره کنید.
تبلیغات

برای بسیاری از افراد، یادداشت‌برداری و تنظیم‌ کردنِ یادآور برای انجام برخی کارها، بخش مهمی از کارهای روزانه‌شان را تشکیل می‌دهد. پیش از تولد گوشی‌های هوشمند، معمولاً افراد به کاغذ و قلم روی می‌آورند؛ اما به‌لطف این دستگاه‌های دوست‌داشتنی، اکنون یادداشت‌برداری به امری آسان‌ و لذت‌بخش تبدیل شده است.

تاکنون اپلیکیشن‌های بسیاری برای یادداشت‌برداری روانه‌ی فروشگاه‌های نرم‌افزاری شده‌اند؛ اما به غیر از تعداد اندکی از آن‌ها، مابقی تجربه‌ی ساده‌ای را از یادداشت‌برداری ارائه نمی‌کنند. همین امر موجب می‌شد تا پس از استفاده‌ی چند روزه، اکثرِ کاربران عطای این اپلیکیشن‌ها را به لقایشان ببخشند و به روش‌های دیگری روی آورند. برای ذخیره‌ی یادداشت‌های کوتاه در اکثرِ این برنامه، ابتدا باید برنامه‌ی موردنظر را اجرا می‌کردید، سپس از منوهای تو در تو، گزینه‌ی موردنظرتان را بر می‌گزیدید و اندک یادداشتتان را در میان انبوهی از قابلیت‌های گیج‌کننده، ذخیره می‌کردید.

حال امروز قصد معرفی اپلیکیشنِ خلاقانه‌ای را داریم که تجربه‌ی یادداشت‌برداری دیجیتالِ لذت‌بخشی را به کاربران ارائه می‌کند. 

به‌تازگی، توسعه‌دهنده‌ای با نام GoYourFly اپلیکیشنی را برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده که Idea Note نام دارد. تیم سازنده‌ی Idea Note سعی کرده با ساخت این اپلیکیشن، تجربه‌ی مبتکرانه و لذت‌بخشی را برای کاربران فراهم آورد. شما در این اپلیکیشن می‌توانید تنها به‌وسیله‌ی یک سوایپ ساده از سمت راستِ صفحه‌نمایش، به یادداشت‌های پیشین، وظایف و یادآورهایتان روی صفحه‌ی اصلی دستگاهتان دسترسی داشته باشید؛ بدون اینکه اپلیکیشنی را اجرا کنید.

زوم اپ / Idea Note
زوم اپ / Idea Note
زوم اپ / Idea Note

برای اینکه بتوانید به یادداشت‌برداری شناور دسترسی داشته باشید، ابتدا باید اجازه‌ی آن را از طریق بخش تنظیمات صادر کنید. پس از آن می‌توانید با سوایپ ساده از سمت راست صفحه‌نمایش، اقدام به یادداشت‌برداری کنید. 

کاربران برای یادداشت‌برداری به دو گزینه دسترسی دارند؛ یادداشت‌برداری صوتی و یادداشت‌‌برداری متنی که هر کدام مزیت‌های خاص خود را در شرایط مختلف دارند. با این حال، توانایی این اپلیکیشن تنها به ذخیره‌ی یادداشت‌ها خلاصه نمی‌شود و افراد می‌توانند یادآور و وظایف روزانه‌ی خود را نیز به فهرستِ این برنامه اضافه کنند. برای مشخص کردنِ درجه‌ی اهمیت و نوع یادداشتتان، می‌توانید بین دو رنگ زرد (برای وظایف) و قرمز (کارهای مهم)، یکی را انتخاب کنید. افزون بر این، کاربران می‌توانند فایل‌ و عکس را نیز ضمیمه‌ی نوشته‌ی خود کنند.

برای تنظیم یادآور نیز آیکونی با ظاهر ساعت در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید با تنظیمِ آن، در زمان مقرر هشدار دریافت کنید.

نکته‌ی حائز اهمیت درباره‌ی Idea Note، امکان آپلود کردنِ یادداشت‌ها در فضای ابری است؛ بنابراین اگر از چندین دستگاه اندروید با یک حساب کاربری استفاده می‌کنید، ویژگی یادشده کاربرد بسیاری برای شما خواهد داشت.

توسعه‌دهنده‌ی این اپلیکیشن در صفحه ی گوگل‌پلی نوشته است:

Idea Note، یک یادداشت‌بردارِ صوتی است که در کارآمد‌ترین شکلِ ممکن، گفته‌های شما را تشخیص می‌دهد. شما می‌توانید با اجرای این اپلیکیشن، در هر کجایی که هستید، یادداشت‌برداری کنید.توجه داشته‌ باشید که Idea Note تنها یک برنامه‌ی یادداشت‌برداری ساده نیست؛ زیرا به‌وسیله‌ی تشخیص گفتار، راه‌های جدیدی را پیش رویتان قرار می‌دهد.

تاکنون این اپلیکیشن بیش از ۱۰ هزار بار از طریق گوگل‌پلی دانلود شده است و از میان ۵۲۴ رأی‌دهنده، توانسته به امتیاز ۴.۷ دست پیدا کند.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات