نکاتی که باید در مورد خرید اقساطی خودرو بدانید

شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
قیمت خودروها به شدت در حال دگرگونی است و خیلی از افرادی که برای خرید خودرو مدت‌ها پس‌انداز کردند، دیگر قدرت خریدن خودرو مورد نظر خود را ندارند. برای این دوستان که نیاز مبرم به خرید خودرو دارند، یک راه بیشتر وجود ندارد و آن هم خرید اقساطی خودرو است.
تبلیغات

در شرایط فعلی خرید خودرو اقساطی با استقبال زیادی روبرو شده است، اما این‌که خودروی اقساطی را از کجا بخرید و به کجاها اعتماد کنید، نیازمند تحقیق و کسب آگاهی است. در این مقاله همراه ما باشید تا با شرایط خریدن خودروی اقساطی از نمایندگی‌های مختلف آشنا شوید.

فروش اقساطی محصولات سایپا

خودروهای سایپا که در حال حاضر می‌توانید اقدام به خرید اقساطی آن‌ها کنید عبارتند از: انواع پراید، تیبا صندوقدار، تیبا ۲، چانگان، رنو و تندر ۹۰.

اینکه کدام خودرو را برای خرید اقساطی از سایپا انتخاب کنید، بستگی به میزان پیش پرداخت شما و تعداد اقساط مورد نظرتان دارد. اما کمترین بودجه‌ای که برای پیش پرداخت پراید باید در نظر بگیرید، در شهریور ماه امسال مبلغی حدود ۱۳.۵ میلیون تومان است.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

ایران خودرو

اگر قصدتان خرید از محصولات ایران خودرو است، در حال حاضر امکان خرید قسطی ماشین‌های پژو پارس، پژو پارس دوگانه سوز، پژو پارس اتومات، سمند LX مولتی، سمند EF7، پژو 405 تک سوز، سمند EF7 دوگانه سوز، پژو 405 دوگانه سوز، پژو 405 SLX، پژو 206 تیپ ۲، پژو 206 تیپ ۵، پژو 207، کراس H30، دانگ فنگ H30 کراس، هایما و هایما S5 است.

مبلغ پیش پرداختی که برای خرید اقساطی ماشین‌های ایران خودرو باید بپردازید از ۱۷ میلیون تومان (برای پژو ۴۰۵ تک سوز) شروع می‌شود و تا ۴۷ میلیون تومان برای خرید قسطی هایما ادامه دارد. اقساط این خودروها در سه گروه ۸ ماهه، ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه تقسیم می‌شوند که با توجه به شرایطتان می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

فروش اقساطی محصولات پارس خودرو

برلیانس H330

ماشین‌های پارس خودرو به مدل‌های مختلف برلیانس محدود می‌شوند. مبلغ پیش پرداختی که برای خرید اقساطی ماشین‌های برلیانس بایستی بپردازید از ۲۴ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۳۹ میلیون برای ماشین برلیانس H330 ادامه دارد.

شرایط خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری (۱ ساعته)

اگر به دنبال راهی مطمئن برای خرید خودروی اقساطی هستید و انتظار دارید که آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید، بد نیست سری به پدیده خودرو تیراژه بزنید. این نمایشگاه در آدرس تهران، خیابان امامت، نبش بن بست بهروز صنعتی، پلاک ۲ واقع شده است. اگر قصد بازدید از این نمایشگاه را داشتید، با شماره تلفن ۷۷۴۸۰۴۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

شرکت پدیده خودروی تیراژه بیشتر به علت فروش اقساطی خودروهای مختلف و تحویل فوری (۱ ساعته) شناخته شده است. برای خرید ماشین اقساطی از این شرکت ابتدا باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت هزینه کنید و بعد باید به تعداد اقساطی که انتخاب می‌کنید چک بکشید. تعداد اقساط و مبلغ این چک‌ها طی توافق بین دو طرف مشخص می‌شود. در ضمن چک، حکم ضامن را دارد و برای خرید اقساطی نیازی به پیدا کردن اشخاص به عنوان ضامن ندارید.

شرایط خرید اقساطی خودروهای مختلف

برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ خرید اقساطی خودروهای مختلف، سری به سایت padidekhodro.ir بزنید و وارد بخش فروش اقساطی خودرو شوید. در این بخش می‌توانید شرکت خودروسازی مورد نظرتان را انتخاب کنید و در هر کدام شرایط خرید خودروی انتخابی، میزان هزینۀ پیش پرداخت، تعداد اقساط و قیمت خودرو را بر اساس هر ماه مشاهده کنید. برای مثال شرایط فروش اقساطی خودروی پژو 206 صندوقدار در مرداد ماه ۹۷ به شرح زیر است:

شرایط خرید اقساطی پژو 206 صندوقدار

  • پیش پرداخت: ۳۳ میلیون تومان
  • تعداد اقساط: ۲۴ ماه
  • مبلغ هر قسط: توافقی
  • موعد پرداخت: ماهانه
پژو 206

شرایط خرید اقساطی پژو سایپا ۱۳۱

  • مبلغ پیش پرداخت: ۱۵٬۷۰۰٬۰۰۰ تومان
  • اقساط: ۳ قسط (به صورت ۳ چک ۵ ماهه و یا اقساط ماهیانه)
  • مبلغ پیش پرداخت: ۱۱٬۷۰۰٬۰۰۰ تومان
  • اقساط: ۴ قسط (به صورت ۴ چک ۶ ماهه و یا اقساط ماهیانه)
  • مبلغ پیش پرداخت: ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • اقساط: ۴ قسط (به صورت ۴ چک ۶ ماهه و یا اقساط ماهیانه)
  • مبلغ پیش پرداخت: ۱۲٬۶۰۰٬۰۰۰ تومان
  • اقساط: ۴ قسط (به صورت ۴ چک ۶ ماهه و یا اقساط ماهیانه)
  • مبلغ چک ها: به صورت توافقی
  • ضامن: بدون ضامن (چک حکم ضامن را دارد)
  • تحویل: فوری (یک ساعته)

+ مشاهده موارد بیشتر

سخن پایانی

با شرایط گفته شده، اگر قصد خرید اقساطی خودرو را دارید، همین امروز با تحقیق و بررسی شرایط و کسب آگاهی‌های لازم اقدام به خرید خودروی مورد نظرتان کنید. در ضمن اگر به راهنمایی‌های بیشتری نیاز دارید با شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۴۸۱۰-۰۲۱ و ۷۷۴۸۰۴۸۰-۰۲۱ تماس گرفته و از مشاورۀ رایگان کارشناسان پدیده خودرو تیراژه کمک بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات