بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم مرداد 1397

جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
در بهترین‌های چهارمین هفته مرداد بازی شوتر Elite Killer: SWAT را به همراه چند بازی کارتی، پازل و استراتژی معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

در بهترین بازی‌های اندروید این هفته بازی‌های مختلفی را در سبک‌های متفاوت داریم. اول از همه از بازی شوتر Elite Killer: SWAT گفته‌ایم که بازیکنان را در نقش یک مامور ویژه قرار می‌دهد. از طرفی اگر به افسانه‌های نورس علاقه دارید و ماجراجویی متفاوتی را با موضوع رگناروک می‌خواهید بازی Legend of Solgard جدیدترین اثری است که برای موبایل منتشر شده است. از طرفی برای علاقمندان به بازی‌های پازل نیز بازی اندروید و آیفون What's inside the box را معرفی کرده‌ایم.

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.شما همچنین می‌توانید بهترین بازی های انلاین اندروید را در زومجی مشاهده کنید.

بهترین بازی های اندروید

Elite Killer: SWAT

به عنوان ماموری ویژه به سندیکایی قدرتمند نفوذ کنید و با از میان برداشتن تک تک دشمنان، ماموریت‌تان را به بهترین شکل انجام دهید. برخلاف بسیاری از بازی‌های شوتر که هدایت شخصیت اصلی بر عهده شما است، در بازی Elite Killer: SWAT، شخصیت اصلی به صورت خودکار حرکت می‌کند و هدفگیری تنها کاری است که باید انجام دهید. یکی از موفقیت‌های سازندگان بدون شک ایجاد تعادل در گیم‌پلی بازی است که در هر یک از مراحل بازی شما را سوپرایز می‌کند و مانع تکراری شدن مراحل می‌شود. از طرفی بازی گرافیک قابل قبولی نیز دارد و همین موضوع باعث شده است تا در کوتاه مدت استقبال خوبی از Elite Killer: SWAT شود. سلاح‌های متنوع، گیم‌پلی روان و وجود حالت PvP آنلاین، فرصتی عالی را فراهم کرده است تا در مقابل سایر بازیکنان نیز قدرت‌نمایی کنید و برای شکست دشمنان تلاش کنید. بازی Elite Killer: SWAT اکنون از طریق گوگل پلی در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Elite Killer: SWAT

پلی‌استور

بازی  Legend of Solgard

Legend of Solgard

اگر به اساطیر نورس علاقه دارید، بازی Legend of Solgard، اثری دیگر با محوریت خدایان نورس است که به شیوه‌ای متفاوت بازیکنان را وارد این دنیای افسانه‌ای می‌کند. داستان Legend of Solgard آغاز رگناروک را روایت می‌کند، جایی که باید در نقش شخصیتی به نام امبلا تلاش کنید تا با نیروهایی از پنج دنیای بازی شامل میدگارد، یوتن‌هایم، ون‌هایم، هل‌هایم و نیفل‌هایم به نبرد با دشمنانی بروید که می‌خواهند رگناروک را به سرانجام برسانند. در جریان بازی با چهار نیرو که هر کدام نماینده‌ی منطقه‌ای هستند، در نبردی نوبتی با دشمنان روبه‌رو می‌شوید. بازی در مجموع ۲۰۰ مرحله دارد که در ازای هر ۴۰ مرحله وارد یکی از پنج دنیای اساطیر نورس می‌شوید. ترکیب استراتژی و بای‌های دفاع از قلعه، با کمی چاشنی بازی‌های شطرنج باعث شده است تا گیم‌پلی جذابی را شاهد باشیم. از طرفی بخش چندنفره بازی Legend of Solgard نیز به بازیکنان فرصت می‌دهد تا در مقابل یکدیگر زورآزمایی کنند. شما همینطور می‌توانید به شکل گروهی برای مبارزه با باس‌ها با سایر بازیکنان همکاری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Legend of Solgard 

پلی استور اپ‌استور

بازی Lightseekers

Lightseekers

محبوبیت بازی Hearthstone بسیاری از سازندگان را به سمت توسعه بازی‌های کارتی سوق داد و در چند سال گذشته شاهد انتشار انواع و اقسام بازی‌های کارتی بوده‌ایم. یکی از جدیدترین بازی‌ها در این سبک Lightseekers است که با سازوکاری ساده، تجربه‌ای مینیمال از بازی‌های کارتی را ارائه می‌دهد. بازی قهرمان‌های متنوعی دارد و هر یک از قهرمان‌ها دارای کارت‌های منحصر به فرد هستند. کارت‌ها بر اساس نوع و المانی که استفاده می‌کنند، دسته‌بندی شده‌اند و از لحاظ تهاجمی بودن یا تدافعی بودن، با یکدیگر متفاو‌ت‌اند. سیستم دریافت کارت‌های جدید بازی اما شباهت زیادی به هارت‌استون دارد؛ با پیروزی در رقابت‌ها صندوقچه‌های جدیدی را دریافت می‌کنید که هرکدام دارای کارت‌های جدیدی هستند. بازی همچنین سیستم مچ‌میکینگ خوبی را با توجه به سطح بازیکنان ارائه می‌دهد. به همین دلیل هرچه سطح بالاتری داشته باشید، باید با رقبای قدرتمند‌تری روبرو شوید. از طرفی در کنار مسابقات کژوال، بازی رقابت‌های رده‌بندی را نیز برای رویارویی بازیکنان قدرتمندتر شامل می‌شود. شما می‌توانید بازی بازی Lightseekers را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Lightseekers

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Nishan Shaman

Nishan Shaman

بازی Nishan Shaman دیگر اثر ساخته شده براساس یک افسانه در لیست بهترین‌های این هفته است. داستان بازی در رابطه با یک شَمَن (فردی که به دنیای ارواح خوب یا بد دسترسی دارد) به نام نیشان است که قصد دارد تا روح یک پسر جوان را از دست شیطان نجات دهد. افسانه نیشان شمن، داستانی سنتی است که هزاران سال قبل توسط قبایل شمال شرقی چین بازگو شده است. بازی گیم‌پلی ساده‌ای دارد و باید در جریان ماجراجویی نیشان، ارواح خبیث را با استفاده از توانایی‌های او از بین ببرید. پنج مرحله Nishan Shaman هر کدام در منطقه‌ای خاص مانند قبیله نیشان یا رودخانه ارواح روایت می‌شود و با پیشرفت در هر مرحله، با چالش‌هایی جدی‌تر روبرو می‌شوید. یکی از خصوصیات بازی که در حقیقت در هارمونی با گیم‌پلی قرار دارد موسیقی شنیدنی بازی است. اگر به آثار ریتمیک علاقه دارید و یک بازی با طراحی‌های زیبا می‌خواهید، Nishan Shaman اثری کاملا رایگان است که باید حتما تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Nishan Shaman

اپ‌استور

بازی What

What's Inside the Box

بازی What's inside the box یکی از آثار متفاوت پازل منتشر شده برای اندروید و آیفون است. در این بازی باید در مراحلی که با معماها یکپارچه شده‌اند، با حرکت دادن پلتفرم‌ها یا فشردن دکمه‌ها، معماها را حل کنید. به عنوان مثال، در یکی از مراحل باید با توجه به شماره مرحله، به تعداد مشخص روی دکمه‌ ضربه بزنید. هرچند در ابتدا معماهای ساده‌ای را شاهد هستیم، اما به مرور با رسیدن به مراحل بالاتر باید دقت بیشتری را به نکات پنهان در پازل‌ها داشته باشید. What's inside the box بیش از ۱۰۰ مرحله دارد که هر مرحله با دیگری کاملا متفاوت است. بازی What's inside the box به صورت رایگان در دسترس قرار دارد، اما برای دریافت راهنما باید اقدام به تماشای تبلیغات کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون What's inside the box

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات