سامسونگ در حال توسعه تبلت ۱۷.۵ اینچی گلکسی ویو 2 است

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
براساس آخرین گزارش‌ها، سامسونگ در حال توسعه‌ی تبلت ۱۷.۵ اینچی گلکسی ویو ۲ است.
تبلیغات

شرکت سامسونگ، حدود سه سال قبل تبلت اندرویدی گلکسی ویو را به بازار معرفی کرد. ایده‌ی اولیه‌ی طراحی این تبلت، عرضه‌ی سیستمی با نمایشگر بزرگ‌تر از تبلت‌های معمولی ولی کوچکتر از صفحه نمایش تلویزیون‌های کوچک بود؛ تا کاربران به‌راحتی بتوانند آن‌ را با خود حمل کنند.

آبان‌ماه ۱۳۹۴، تبلت گلکسی ویو سامسونگ با نمایشگر ۱۸.۴ اینچی معرفی شد. اکنون براساس آخرین گزارش‌ها، کره‌ای قصد دارند نسل بعدی گلکسی ویو را با نام گلسی ویو ۲ به‌همراه نمایشگر ۱۷.۵ اینچی به بازار عرضه کنند. البته نام گلکسی ویو ۲، ممکن است تغییر کند و تبلت با نام دیگری به بازار عرضه شود.

گلکسی تب ویو 2

براساس گزارش منتشر‌شده از سوی سایت اندروید پلیس، گلکسی ویو ۲ نمایشگری ۱۷.۵ اینچی دارد که در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی ویو با نمایشگر ۱۸.۴ اینچی، از صفحه نمایش کوچکتری بهره می‌برد. تبلت بزرگ سامسونگ دارای لولایی داخلی است که می‌تواند به‌عنوان پایه برای تبلت استفاده شود و امکان کارکردن با تبلت را در دو حالت و پیکربندی متفاوت فراهم می‌کند. با تنظیم لولا، کاربر می‌تواند هم در زاویه‌ی ۳۰ درجه نسبت به افق با تبلت کار کند و هم تبلت را شبیه به یک لپ‌تاپ در حالت ایستاده روی میز قرار بدهد و با آن کار کند. گلکسی ویو نسل قبل، دارای دستگیره‌ای برای حمل تبلت بود؛ ولی قرار است گلکسی ویو ۲ بدون دستگیره معرفی شود. در نتیجه وقتی لولا به‌صورت کامل بسته باشد؛ تبلت همانند یک لپتاپ قابل حمل است.

گلکسی ویو سامسونگ

Galaxy View 2 از تراشه‌ی میان‌رده بهره خواهد برد؛ ولی هنوز مشخص نیست کدام تراشه‌ی اکسینوس قرار است در آن استفاد شود. گلکسی ویو ۲ با نمایشگر Full HD و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی معرفی می‌شود. به‌گزارش اندروید‌پلیس، نرم‌افزار این تبلت قابلیت چند پنجره‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ که احتمالا شبیه Pop Up Window است که توانایی کار کردن با بیش از دو اپلیکیشن را در کنار یکدیگر فراهم می‌کند. ظاهرا از DeX پشتیبانی نمی‌کند. البته تعجبی ندارد که Samsung بخواهد قابلیت DeX را تنها در محصولات پرچمدار خودش عرضه کند. در نهایت باید بگوییم گلکسی ویو ۲ با سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو جعبه‌گشایی خواهد شد. در حال حاضر هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان در دسترس بودن گلکسی ویو ۲ منتشر‌ نشده است.

براساس اطلاعات منتشر‌شده در گزارش اندروید پلیس، احتمال دارد گلکسی ویو ۲ توسط اپراتور تلن همراه امریکای شمالی یعنی AT&T حمایت بشود. هرچند امکان دارد در سایر مناطق و بازارها هم در دسترس قرار گیرد. البته با توجه به اینکه ابعاد نمایشگر تبلت بسیار بزرگ است و میزان تقاضای آن هم به همین نسبت کمتر است؛ محدود بودن بازار فروش گلکسی ویو ۲ طبیعی است. باید منتظر خبرهای بعدی در مورد قیمت و زمان معرفی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات