سرویس پوش نوتیفیکیشن ایرانی نجوا چیست و چه امکاناتی دارد؟

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
قطع سرویس‌دهی به کاربران ایرانی توسط کمپانی‌ها و استارتاپ‌های آمریکایی این روزها به نگرانی کاربران ایرانی تبدیل شده است. سرویس ایرانی پوش نوتیفیکیشن نجوا در همین راستا توسعه یافته تا نیاز به سرویس‌های خارجی از بین برود.
تبلیغات

یکی از دغدغه‌های بزرگ دارندگان کسب‌وکار و رسانه‌ها، شرایط خاص کشور ایران در ارتباط با عدم اطمینان از خدمت‌رسانی ابزارها و سرویس‌های خارجی به سازمان‌های ایرانی است؛ سرویس‌های بسیار مهمی همچون: ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران ارزشمند شما. همین عدم اطمینان می‌تواند دلیل محکمی برای استفاده از سرویس‌های داخلی مشابه باشد که بعضا خدماتی بهتر به کاربران ایرانی ارائه می‌کنند و می‌توانند به شما این اطمینان خاطر را بدهند که کاربران شما همیشه در دسترس شما خواهند بود و شما همیشه از این سرویس برخوردار خواهید بود. با ما همراه باشید تا با سرویس پوش ایرانی نجوا آشنا شوید.

چگونگی شکل‌گیری نجوا؛ سرویس پوش ایرانی

اولین هدف ایجاد این سرویس، خلق یک سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن داخلی بود که بتواند این اطمینان را به مشتریان خود بدهد که همیشه به کاربران‌شان دسترسی دارند و هم‌زمان خدمتی هم‌وزن سرویس‌های مشابه خارجی دریافت می‌کنند. بسیاری از رسانه‌های بزرگ ایران و همچنین کسب‌و‌کارهای مدرن و موفق ایرانی تنها به‌دلیل مطمئن‌نبودن از سرویس‌دهی بلندمدت نمونه‌های خارجی، به سمت استفاده از این سیستم نرفته بودند. اما هم‌اکنون با وجود نجوا، این سرویس به‌راحتی و به‌رایگان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

هدف مهم دیگر ایجاد نجوا، توسعه‌ی این سرویس براساس نیازهای کسب‌و‌کارها و رسانه‌های داخلی است تا بتوانند بسته‌هایی طراحی کنند که پاسخ‌گوی نیازهای اصلی کاربران داخلی باشد؛ موضوعی که شرکت‌های خارجی خیلی به آن اهمیت نمی‌دهند و معمولا مشتریان ایرانی در پایین‌ترین سطح فهرست اولویت‌شان قرار دارند یا اصلا پاسخی برای نیازهای این‌چنینیِ آن‌ها درنظر نگرفته‌اند.

سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا به طور کامل با سرویس وان سیگنال که به تازگی ایران را در لیست تحریم قرار داده است ادغام شده و شما می‌توانید به راحتی برای کاربران قدیمی خود که در سرویس وان سیگنال شما عضو شده‌اند نیز پوش نوتیفیکیشن‌های خود را بفرستید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به وبسایت نجوا مراجعه نمایید.

مدیریت هوشمند ارسال پوش نوتیفیکیشن

نجوا امکانات متعددی را در اختیار رسانه‌ها و کسب‌و‌کارها قرار داده است تا بتوانند هوشمندانه‌تر پیام‌هایشان را ارسال‌ کنند و بازخورد بسیار بهتری از این ابزار بگیرند. این امکانات عبارت‌اند از:

  • امکان دسته‌بندی کاربران براساس موضوعاتی که در وب‌سایت به آن‌ها مراجعه کرده‌اند
  • امکان دسته‌بندی کاربران براساس زمان مراجعه
  • امکان دسته‌بندی کاربران براساس آخرین زمان کلیک یا تعامل با پوش نوتیفیکیشن
  • امکان ویرایش متن درخواست عضویت در سیستم پوش
  • امکان تغییر سیاست پیام درخواست عضویت براساس رفتار کاربر مانند اسکرول به جایگاه خاصی از صفحه، زمان حضور در صفحه، دفعات مشاهده صفحه و …

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

یکی از سریع‌ترین و بهترین روش‌های آگاه‌سازی کاربران ایرانی از کمپین‌ها یا جذب کاربران جدید به فروشگاه یا رسانه‌ی شما، ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران رسانه‌ها و اپلیکیشن‌های فعال و معتبر است. در همین راستا، شما می‌توانید قیمت پوش نوتیفیکیشن را از تیم پشتیبانی نجوا درخواست و براساس نیاز خود، بسته‌ی موردنظرتان را انتخاب کنید.

با استفاده از سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا هر چه زودتر کاربران ارزشمند خود را به مشتریان وفادار یا کاربران همیشگی تبدیل کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات