از اسپیگن با اطمینان خرید کنید، رایگان درب منزل تحویل بگیرید

سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اولین چیزی که بعد از خرید گوشی به ذهن افراد می‌رسد‌، خرید قاب محافظ و محافظ صفحه نمایش برای محافظت از تلفن همراه است که به کمک آن‌ها از بدنه و صفحه نمایش گوشی به خوبی محافظت کرده و هنگام سقوط از ارتفاع و یا وارد آمدن ضربه به بدنه و صفحه نمایش گوشی، خیال فرد از بابت آسیب دیدن گوشی راحت باشد.
تبلیغات

پس از خرید یک گوشی موبایل، بدون شک اولین چیزی که به ذهن افراد می‌رسد‌، خرید یک قاب محافظ و یک محافظ صفحه نمایش برای محافظت از تلفن همراه است که به کمک آن‌ها از بدنه و صفحه نمایش گوشی به خوبی محافظت کرده و هنگام سقوط از ارتفاع و یا وارد آمدن ضربه به بدنه و صفحه نمایش گوشی، خیال فرد از بابت آسیب دیدن گوشی راحت باشد. اما بدون شک در میان سیل عظیمی از قاب‌های محافظ و محافظ‌های صفحه نمایش با برند‌های مختلف، یافتن یک قاب محافظ و محافظ صفحه نمایش مرغوب و با کیفیت،‌ کار دشواری است و از طرفی وجود محصولات بی‌کیفیت و تقلبی نیز خود بر سختی اینکار اضافه خواهند کرد.

اسپیگن - رپورتاژ آگهی

با این وجود اگر در میان برندهای مختلف تولید‌کننده‌ی لوازم جانبی، هدف معرفی یکی از بهترینها و به نوعی پرچم‌داران این عرصه باشد، بدون اغراق برند اسپیگن، یکی از بهترین انتخا‌ب‌ها خواهد بود. محصولات این شرکت در لیست بهترین‌های لوازم جانبی قرار دارد و قاب‌های محافظ آن جز بهترین برندهای قاب گوشی است. این در حالیست که اگر در بستر اینترنت جستجوی اندکی در مورد بهترین‌های قاب محافظ و محافظ صفحه‌ی نمایش انجام شود، مقالات و نوشته‌های معتبر زیادی مشاهده خواهد شد که حداقل یکی از محافظ‌های این کمپانی، در بین بهترین‌ها جای گرفته‌است و این برند را جز بهترینها دانسته است.کمپانی اسپیگن در واقع یک شرکت کره ای-آمریکایی است که از همان ابتدا، با ارائه‌ی محصولات اصلی اپل همچون کیف، کاور ، پاور بانک و ... توانست به عنوان یکی از شرکای اصلی برترین برند دنیا یعنی اپل قرار گیرد. البته شرکت اسپگین برای پرچم‌داران کمپانی‌های بزرگ دیگری همچون سامسونگ، ال جی، هواوی و ... نیز محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار می‌کند.

تمامی قاب‌های محافظ این کمپانی، به استثناء برخی مدل‌های خاص دارای گواهینامه تست سقوط از ارتفاع Military Grade آمریکا بوده و دارای شبکه‌بندی داخلی و فناوری Air Cushion در چهار گوشه یا به تعریف ساده‌تر دارای کیسه‌های هوا در چهار گوشه هستند. هر کدام از ویژگی‌های یاد شده در مقاومت بهتر محافظ در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع نقش مهمی ایفا کرده و آسیب وارده را به کمترین حد خود خواهد رساند، به طور مثال شبکه‌بندی داخلی وظیفه‌ی پخش یکسان ضربات وارده در همه جای محافظ را داشته و بدین ترتیب شوک ناشی از ضربه را به کمترین حد خود خواهد رساند. با این تعاریف، می‌توان محافظ‌های این برند را، محافظ‌هایی مقاوم‌، سرسخت و قابل اعتماد برای محافظت از گوشی‌های موبایل برند‌های مختلف معرفی کرد. از طرفی سایر محصولات این برند، خود جز بهترین‌ها قرار داشته و هر کدام در دنیای لوازم جانبی‌های تلفن همراه و تبلت حرفی برای گفتن خواهند داشت.

اسپیگن - رپورتاژ آگهی

خوشبختانه از سال ۲۰۱۱ به همت شرکت تجارت پارسارگاد (یکی از معتبر‌ترین‌های توزیع لوازم جانبی موبایل و آی تی در ایران)، محصولات اسپیگن در ایران عرضه و در اختیار طرفداران این برند قرار گرفته‌است. این شرکت با کسب نمایندگی انحصاری اسپیگن، تمامی محصولات این شرکت را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی خود، به خریداران عرضه کرده و مانع از ورود محصولات تقلبی و بی‌کیفیت به بازار ایران شده‌است. هم اکنون نیز به همت این شرکت، فروشگاه اینترنتی نمایندگی انحصاری لوازم جانبی اسپیگن در ایران با هدف عرضه محصولات اورجینال اسپیگن با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت، راه‌اندازی شده و طرفداران برند اسپیگن می‌توانند تمامی محصولات این برند را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه ارسال، در قالب بسته‌بندی‌های اختصاصی در منزل خود تحویل گرفته و خریدی آسان و بدون دردسر را تجربه کنند.

فروشگاه اینترنتی اسپیگن

اسپیگن - رپورتاژ آگهی

در پایان نیز برای آشنایی بیشتر با محافظ‌های این برند، دو مدل از بهترین‌های اسپیگن مورد بررسی قرارگرفته‌است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این برند بسیار جذاب باشد.

در بین مدل‌های مختلف، قاب‌های محافظ اسپیگن‌، قاب‌های محافظ پروگارد و رونتن جزو جدیدترین محافظ‌های این برند هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان محافظ های 360 درجه برای پرچم‌داران جدید سامسونگ (۲۰۱۸ به بعد) و اپل (۲۰۱۷ به بعد) یاد کرد. این دو محصول ضمن پوشش‌دهی دور تا دور گوشی‌های یاد شده، از صفحه نمایش آن‌ها نیز محافظت خواهند کرد.

اسپیگن - رپورتاژ آگهی

نکته جالب در رابطه با این محافظ طراحی جمع و جور، قالب‌گیری و برش دقیق آن‌ها است. این محافظ‌ها پس از قرارگیری بر روی گوشی هیچ گونه حجم ناخوشایندی را در اطراف گوشی ایجاد نکرده و در عملکرد لمسی صفحه نمایش و سنسور‌ها نیز اختلالی ایجاد نخواهند کرد. افزون بر ویژگی‌های یاد شده محافظ‌های پروگارد و رونتن از حیث ساختاری، از چهار قسمت مجزا تشکیل شده و در ترکیبات خود از دولایه پلی کربنات، یک لایه ترموپلاستیک پلی اورتان و یک محافظ صفحه نمایش گلس با قدرت مقاومت در برابر خط و خش تا میزان سختی 9H بهره می‌برند. در واقع اگر تفاوت عمده‌ی این دو محافظ در یک جمله کوتاه بیان شود، باید گفت پروگارد و رونتن تنها در طراحی و ظاهر خود نسبت به یکدیگر متفاوت‌اند. به طوریکه پروگارد ظاهری زمخت و جلوه‌ای از مقاومت و سرسختی داشته و رونتن ظاهری کاملا شیک و کلاسیک در عین مقاوم است.

اسپیگن - رپورتاژ آگهی

اما با این تعاریف، انتخاب نهایی بر عهده مشتری است که بسته به سلیقه خود یکی از محافظ های رونتن و یا پروگارد و یا حتی سایر محافظ های این برند را برای محافظت از گوشی خود برگزیده و از آن در برابر هر گونه خط و خش و یا آسیب هایی از این قبیل محافظت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات