شیائومی تبلت می پد 4 پلاس را با نمایشگر ۱۰ اینچی و ظرفیت باتری بالا معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی، نمونه‌ی بزرگتر می‌پد ۴ را با نام می‌پد ۴ پلاس و با نمایشگر ۱۰ اینچی و باتری ۸۶۲۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی کرد.
تبلیغات

روز گذشته شاهد انتشار شایعاتی در مورد تبلت جدیدی از شیائومی به‌نام می‌پد ۴ پلاس (Mi Pad 4 Plus) بودیم. اکنون، تنها به فاصله‌ی ۲۴ ساعت از انتشار آن شایعات، شیائومی دست به معرفی این تبلت زده است.

محصول جدید شیائومی، نسخه‌ی بزرگتری از تبلت ۸ اینچی می‌پد ۴ این شرکت است و استفاده از پسوند «پلاس» (Plus) نیز گویای همین مسئله است. این تبلت دارای نمایشگری ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. نسبت طول و عرض این نمایشگر ۱۶ به ۱۰ است و گوشه‌های آن نیز به‌صورت گرد درآمده‌اند. طراحی بدنه‌ی می‌پد ۴ تا حد زیادی شبیه به برادر کوچکتر آن است؛ اما وزن نمونه‌ی بزرگتر به ۴۸۵ گرم می‌رسد که نشان‌دهنده‌ی اختلاف ۱۴۳ گرمی با مدل ۸ اینچی است.

قلب تپنده‌ی تبلت جدید شیائومی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ است و در آن از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4X استفاده شده است. در زمینه‌ی حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز مشتریان می‌توانند از میان دو گزینه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، یکی را انتخاب کنند. برای این تبلت از یک باتری با ظرفیت ۸۶۲۰ میلی‌آمپرساعت استفاده است؛ ظرفیت بالای این باتری می‌تواند متضمن مدت‌زمان بالای شارژدهی آن باشد. از طرفی، شارژر ۵ ولتی عرضه‌شده با این محصول جریانی ۲ آمپری را از خود عبور می‌دهد؛ در نتیجه، توان خروجی این شارژر تنها ۱۰ وات است که باعث می‌شود برای شارژ مجدد باتری این دستگاه به زمان زیادی نیاز داشته باشید.

Xiaomi Mi Pad 4 Plus

مانند بسیاری دیگر از مشخصه‌ها، می‌پد ۴ پلاس، دوربین‌های خود را نیز از می‌پد ۴ به ارث برده است. دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 است. در جلوی گوشی نیز از دوربین ۵ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 برای تماس‌های ویدئویی و ثبت تصاویر سلفی استفاده شده است.

این تبلت تنها در یک گونه و با پشتیبانی همزمان از دو استاندارد وای‌فای و 4G LTE عرضه می‌شود. پس اگر نمی‌خواهید از ارتباط همراه نسل چهارم (4G) استفاده کنید، باید به مدل کوچکتر، یعنی می‌پد ۴ بسنده کنید.

Mi pad 4 Plus در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه می‌شود. قیمت درنظرگرفته‌شده برای مدل ۶۴ گیگابایتی ۲۷۶ دلار است و برای نمونه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی هم باید مبلغ ۳۰۵ دلار پرداخت کنید. کاربران می‌توانند هم‌اکنون این محصول را سفارش دهند؛ هرچند که زمان تحویل آن‌ها هنوز مشخص نیست.

شما می‌توانید از بخش تبلت‌های دیتابیس زومیت برای اطلاع از قیمت تبلت، مشخصات فنی و مشاهده‌ی تصاویر آن‌ها استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات