تجهیز نیروی انسانی به زبان انگلیسی تا چه حد به پیشرفت سازمان یا شرکت شما کمک خواهد کرد؟

سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در اقتصاد جهانی امروزه، داشتن نیروی انسانی آشنا به زبان دوم علی‌الخصوص زبان انگلیسی یکی از ویژگی‌های بارز سازمان‌ها و شرکت‌های موفق است.
تبلیغات

دانستن زبان دوم یکی از پیش‌شرایط استخدام یا ترفیع درجه‌ی شغلی در بسیاری از حرفه‌های مهم است؛ اما به چه دلایلی مهارت زبان دوم به شروط استخدام یا ترفیع درجه شغلی تبدیل شده است؟

دلیل اول: حضور فعال‌تر در بازار مبادلات

سازمان‌ها و شرکت‌هایی که مجهز به دانش زبان دوم هستند، می‌توانند سطح گسترده‌تری از افراد را در بازارهای جهانی مخاطب قرار دهند و یا در زمینه‌های تخصصی و کاری خود با تولیدکنندگان و خدمات‌دهندگان در تماس باشند؛ که این امر یکی از وجوه تمایز مهم برای مشتریان خواهد بود.

پروشات

دلیل دوم: داشتن جذابیت‌های جهانی

بسیاری از مردم ترجیح می دهند از استاندارد‌ترین و به‌روز‌ترین کالاها و خدمات در سطح استانداردهای بین‌المللی بهره‌مند شود؛ به همین دلیل دانستن و تسلط به زبان دوم می‌تواند ابرازی بسیار مهم برای رسیدن به این هدف در سازمان‌ها و شرکت‌ها تبدیل شود. سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به زبان دوم و تأثیر آن در بازدهی تجاری توجه دارند، معمولاً از جایگاه بهتری در ذهن مشتریان خود برخوردارند.

دلیل سوم: پیشرفت تجاری در سایر عرصه ها

دانستن زبان دوم صرفاً به‌هدف ایجاد ارتباط با سایر افراد در دنیای تجارت نیست. آشنایی با فرهنگ‌ها و رسوم کاری و تجاری دیگر ملت‌ها می‌تواند به مدیران سازمانی کمک کند یا روش‌ها و شیوه‌های خوب و موثر در دنیا را انتخاب کنند و در سایر عرصه‌های کاری و تجاری زیرمجموعه‌های خود را به دانش روز مجهز نمایند. تحقیقات نشان می‌دهد که در مراودات کاری افراد در سطح بین‌المللی، بیش از ۵۰ درصد تأثیرات شغلی، تاثیرات فرا‌حرفه‌ای است که در بسیاری از مواقع باعث نمایان‌شدن مجرای ورودی جدید برای ارتقاء سطح شغلی و حرفه‌ای سازمان‌ها است.

موسسه آموزش عالی آزاد پروشات

برگزارکننده‌ی دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی زبان انگلیسی

ویژه‌ی مدیران و نیروی انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها

(داری مجوز رسمی از وزرات علوم، تحقیقات و فناوری)

(دارای مجوز برگزاری آزمون رسمی آیلتس از سازمان سنجش)

مشاهده رزومه و وبسایت پروشات

تلفن تماس: 02122129433 و 02122129434

تماس در شبکه‌های اجتماعی: 09399000800

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات