مسابقه بزرگ آشپزی دیجی کالا با ۱۰۰ میلیون تومان جایزه!

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دیجی‌کالا یک مسابقه‌ی بزرگ آشپزی را با نام «نبرد در آشپزخانه» برگزار می‌کند که طی آن، نفرات اول تا سوم به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد.
تبلیغات

مسابقه‌ی بزرگ «نبرد در آشپزخانه» از هفتم مرداد در دیجی‌کالا آغاز شده است. این یک مسابقه‌ی بزرگ آشپزی است که در آن، شرکت‌کنندگان باید یکی از هفت غذای ایرانی تعیین‌شده را طبخ کنند و عکس آن را در اینستاگرام به‌اشتراک بگذارند. سه نفر برنده‌ی این مسابقه به ترتیب ۵۰ میلیون تومان، ۳۰ میلیون تومان و ۲۰ میلیون تومان پول نقد جایزه می‌گیرند.

لیست هفت غذایی که شرکت‌کنندگان باید طبخ کنند، از این قرار است:

  • ته‌چین
  • کوفته تبریزی
  • قیمه نثار
  • ماهی شکم‌پر
  • میگوپلوی شیرازی
  • خورش قیمه سیستان بلوچستانی
  • کباب تابه‌ای

بپزید، تزیین کنید، عکس بگیرید

مهلت شرکت در این مسابقه تا ساعت ۱۴ روز ۲۸ مرداد تمدید شده و برای شرکت در آن، کافیست هنر آشپزی خود را خیلی خوب به‌نمایش بگذارید. چگونه؟ خوب، یکی از غذاهای لیست بالا را انتخاب کنید، آن را طبخ کنید، به بهترین شکل تزیین و در یک سفره‌ی ایرانی اصیل و زیبا چینش کنید.

بعد از این کار کافیست که چند عکس زیبا و خیلی شیک از غذا و سفره‌آرایی خود بگیرید و با هشتگ #نبرد در آشپزخانه در اینستاگرام به‌اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که عکس باید از غذای طبخ‌شده در ظرف آماده‌ی پذیرایی و یک سفره‌ی ایرانی با چیدمان و ظروف ایرانی باشد.

سامان گلریز به میدان می‌آید

این تازه مرحله‌ی اول مسابقه است و داوری آن را هم آقای سامان گلریز، سرآشپز مشهور انجام می‌دهد. داوری مرحله‌ی اول کاملا از روی عکس‌ها انجام می‌شود و بنابراین حواستان جمع باشد که حتما تزیین و سفره‌آرایی شما ایده‌آل باشد و عکس‌های خیلی باکیفیتی بگیرید. بعد از پایان داوری مرحله‌ی اول، ۱۰۰ نفر شرکت‌کننده‌ی برتر به دور دوم راه پیدا می‌کنند.

در مرحله بعدی، ۱۰۰ نفر منتخب مرحله‌ی مقدماتی دعوت می‌شوند تا به‌صورت حضوری غذای طبخ‌شده‌‌ی خود را در برنامه‌ای زنده، در هتل المپیک تهران به داوری بگذارند. سامان گلریز و کمک‌داورها، دست‌پخت ۱۰۰ نفر منتخب را می‌چشند و در نهایت ۱۰ نفر فینالیست به مرحله‌ی نهایی راه پیدا می‌کنند.

در مرحله آخر، ۱۰ نفر فینالیست این فرصت را خواهند داشت تا در رقابتی تنگاتنگ و به‌صورت عملی در آشپزخانه‌ی ‌‌مجهز هتل المپیک با هم رقابت کنند و غذای خود را در حضور سامان گلریز، بپزند، تزیین کنند و به داوران ارائه کنند.

به سه نفر اول برگزیده در این مرحله جوایز ارزنده‌ی ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومانی اهدا می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه اینجا کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات