بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم تیر 1397

جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
در مقاله این هفته بازی تلاش برای بقا Cube Survival: LDoE را درکنار چهار بازی دیگر از جمله Rise of Civilizations معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

یک هفته دیگر گذشت و زمان معرفی چندی از بهترین بازی‌های موبایل هفته در زومجی فرا رسید. در این مقاله قصد داریم تا پنج بازی اندروید و آیفون برتر معرفی شده در زومجی را مرور کنیم و به‌همراه لینک دانلود، توضیحات مختصری را از خصوصیات هر بازی بیان کنیم. اگر به بازی‌های استراتژی علاقه دارید و می‌خواهید با دیدی متفاوت گذری به تاریخ بزنید بازی اندروید و آیفون Rise of Civilizations گزینه‌ای مناسب برای تجربه در آخر هفته است. از طرفی عاشقان بازی‌های ریتمیک می‌توانند این‌بار موسیقی را با طعم رانندگی تجربه کنند و در بازی Music Racer مشغول رقابت شوند. اگر سه شماره اول Beat the Boss را تجربه کرده‌اید، شماره چهارم این بازی نیز اکنون دردسترس قرار دارد.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به‌صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی‌های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. شما همچنین می‌توانید بهترین بازی‌های انلاین اندروید و بهترین بازی‌های دیتا دار اندروید را در زومجی مشاهده کنید.

بازی Beat the Boss 4

Beat the Boss 4

مقاله‌های مرتبط:

    از رئیس‌تان خسته شده‌اید؟ آیا او با شما رفتاری خوبی ندارد؟‌ بازی Beat the Boss 4 در رابطه با انتقام کارمندانی است که دیگر از رئیس‌شان خسته شده‌اند و می‌خواهند از مگس‌کش گرفته تا مداد، با شیوه‌ای خشن انتقام‌گیری کنند. در جریان بازی باید با زدن شخصیت‌های بازی، به حساب آن‌ها برسید و تا جایی که می‌توانید روی نمایشگر ضربه بزنید. در حقیقت تنبیه زورگوها در این بازی تنها به رئیس توی دفتر خلاصه نمی‌شود و حتی بازی به شما اجازه می‌دهد تا با ورود به خیابان، مجرمین متفاوتی را به شیوه‌‌های مختلف تحقیر کنید و به حساب‌شان برسید. داستان بازی از دفتر کار شروع می‌شود و در ادامه با ورود به شهر و سپس آزاد شدن مناطق جدید،‌ آیتم‌های متفاوتی دراختیار بازیکن قرار می‌گیرد. این آیتم‌ها هرکدام قیمت و شیوه‌ دسترسی متفاوتی دارند و باید با هرچه بیشتر تنبیه کردن افراد، مبلغ مورد نیز برای خریداری آیتم‌های جدید را به دست بیاورید. وجود شخصیت‌های مختلف، آیتم‌های متفاوت و انواع و اقسام محیط‌ها، بازی Beat the Boss 4 را به گزینه‌ای اعتیادآور برای تجربه تبدیل کرده است.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Beat the Boss 4

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Cube Survival: LDoE

    Cube Survival: LDoE

    مقاله‌های مرتبط:

      بازی Last Day on Earth: Survival با انتشار برای گوشی‌‌های موبایل موج جدیدی از بازی‌های نقش‌آفرینی منحصر گوشی‌های هوشمند را به راه انداخت. بازی‌هایی که با حفظ عناصر یک بازی نقش‌آفرینی مانند ویژگی‌ جمع‌آوری آیتم، قابلیت شخصی‌سازی و ساخت آیتم‌های جدید، گیم‌پلی روان و پرجزئیاتی را دراختیار بازیکنان می‌گذارند. بازی Cube Survival: LDoE نیز یکی از بازی‌های مشابه Last Day on Earth: Survival است؛ به شکلی که بازی ازلحاظ گیم‌پلی و حتی رابط کاربری شباهت بی چون و چرایی به این اثر دارد و از قضا به این موضوع یعنی بازی Last Day on Earth: Survival نیز در منوی اصلی اشاره شده است. بااین‌حال ازلحاظ گرافیکی شخصیت‌‌های مکعبی محبوب این روزهای گوشی‌های موبایل در بازی Cube Survival: LDoE نیز نقش اصلی را به دست می‌گیرند و در تمام بازی با زامبی‌هایی مکعبی و شخصیت‌هایی با این ظاهر روبه‌رو می‌شوید. مانند سایر بازی‌های بقا در Cube Survival: LDoE نیز زنده ماندن اولین و مهم‌ترین هدف شما است و باید با جمع کردن آیتم‌ها، سطح خود را بالا ببرید و سلاح‌ها و پناهگاهی مستحکم را برای خودتان جمع‌آوری کنید. بازی دوربین ایزومتریک دارد؛ هرچند دوربین از زاویه‌ی نزدیک شخصیت اصلی را دنبال می‌کند.

      دانلود بازی اندروید و آیفون Cube Survival: LDoE

      پلی‌استور

      بازی Golem Rage

      Golem Rage

      مقاله‌های مرتبط:

        یک غول سنگی و انبوهی از ارتش که می‌خواهند مانع پیشروی آن شوند. بازی Golem Rage در رابطه با یک گولم خندان است که با شیطنت‌های برخی نادان‌ها خشمگین می‌شود و دالان‌های قلعه را برای لت و پار کردن دشمنان در می‌نوردد. بازی زاویه‌ی دوربین دو و نیم‌ بعدی دارد و در جریان ماجراجویی خود باید گولم خشمگین را در مسیری افقی یا عمودی برای دوری از برخورد با موانع حرکت دهید. البته گولم داستان ما تنها با جاخالی دادن اهداف خود را دنبال نمی‌کند و درنتیجه زمانی‌که با ارتش سمج پادشاهی روبه‌رو می‌شوید باید با مشت آن‌ها را از سر راه بردارید و به مسیرتان ادامه دهید. قابلیت جاخالی دادن و از آن مهم‌تر وجود دشمنانی با مهارت‌های مختلف مانند پرتاب تیرکمان، باعث شده است تا در هر مرحله با چالش جدیدی روبه‌رو شوید و به‌دنبال فراگیری بهترین روش برای عبور از موانع بگردید. بازی Golem Rage هرچند یک نسخه دمو آزمایشی دارد، اما برای تجربه‌ی آن باید هزینه ۴ دلاری پرداخت کنید.

        دانلود بازی اندروید و آیفون Golem Rage

        پلی‌استور اپ‌استور

        بازی Music Racer

        Music Racer

        مقاله‌های مرتبط:

          ریتم و موسیقی با بازی Music Racer، حس و حال متفاوتی را به رانندگی می‌دهد. بازی Music Racer اثری مینیمال، اما جذاب است که در دنیایی خیالی و نه چندان پر جزئیات انجام می‌شود. در جریان بازی باید با انتخاب خودروی خود از میان انواع و اقسام خودروهای حاضر در بازی، وارد مراحل مختلف شوید و با عبور از کاشی‌های موسیقی، ریتم را برای جمع‌آوری امتیازات بیشتر حفظ کنید. بازی Music Racer حرف زیادی ازلحاظ طراحی ندارد، ولی برای یک اثر جمع‌وجور، محصولی سرگرم‌کننده است. با جمع کردن هرچه بیشتر امتیاز می‌توانید خودروهای جدیدی را برای ورود به مسابقات جدید آزاد کنید. بازی Music Racer تاکنون بیش از یک میلیون بار دانلود شده است، درنتیجه حداقل برای یک سرگرمی کوتاه مدت، گزینه‌ی مناسبی است.

          دانلود بازی اندروید و آیفون Music Racer

          پلی‌استور

          بازی Rise of Civilizations

          Rise of Civilizations

          مقاله‌های مرتبط:

            روزانه شاهد انتشار بازی‌های استراتژی مختلفی برای اندروید و آیفون هستیم و آنچه که مشخص است، حداقل برای تجربه یک بازی استراتژی در موبایل کمبودی احساس نمی‌شود. بازی Rise of Civilizations یکی از جدیدترین بازی‌های استراتژی است که می‌توانید در گوشی موبایل تجربه کنید. داستان Rise of Civilizations در دوران باستان جریان دارد؛ جایی که باید سه اصل را رعایت کنید: توسعه برای گسترش تمدن، جنگ برای ادامه بقاء و اتحاد برای حفظ حاشیه امن استراتژیک در مواجهه با سایر تمدن‌ها. با ورود به بازی Rise of Civilizations باید تمدن خود را از میان چندی از تمدن‌ها مانند چین، ژاپن، رم، فرانسه و غیره انتخاب کنید و برای ساخت یک تمدن بزرگ وارد بازی شوید. نکته‌ی مهم انحصار برخی توانایی‌ها در هر یک از تمدن‌های باستانی است و درنتیجه انتخاب‌ شما می‌تواند روی عملکردتان در جریان بازی تأثیرگذار باشد. بازی Rise of Civilizations به‌ویژه در زمینه‌ی طراحی‌ها، داستان‌سرایی، میان‌پرده‌ها و گرافیک، حرف زیادی برای گفتن دارد و با یک بازی زیبا روبه‌رو هستیم. از طرفی نیاز به سرزدن‌های زیاد به بازی، Rise of Civilizations را به اثری اعتیاد آور و وقت‌گیر تبدیل کرده است. درنتیجه اگر وقت آزاد دارید بازی Rise of Civilizations مناسب شما خواهد بود، در غیر اینصورت بهتر است به سراغ بازی‌های جمع‌وجورتر بروید.

            دانلود بازی اندروید و آیفون Rise of Civilizations

            پلی‌استور اپ‌استور

            برای دانلود بازی‌های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

            تبلیغات
            داغ‌ترین مطالب روز

            نظرات

            تبلیغات