مدیرعامل وان‌ پلاس عرضه‌ی گوشی OnePlus X را یک شکست عنوان می‌کند

جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در مصاحبه‌ای که پیت لو به‌تازگی انجام داده، وی در اظهار نظری عجیب، عرضه‌ی دستگاه میان‌رده‌ی وان‌پلاس ایکس را یک شکست برای شرکت متبوعش عنوان کرده است.
تبلیغات

مدیرعامل شرکت چینی وان‌پلاس، پیت لو به‌تازگی گفتگویی را انجام داده که در آن اکثرا به سؤال‌های طرفدران و کاربران محصولات شرکتش پاسخ داده است. متأسفانه این مصاحبه هنوز به صورت کامل منتشر نشده است؛ اما در گزیده‌ای که فعلاً در دسترس قرار گرفته، وی اطلاعات جالبی را از روند پشت‌پرده‌ی تیم برای توسعه‌ی گوشی ارائه‌ می‌کند.

در این میان، موضوعی که بیش از همه توجه رسانه‌های فناوری را به خود جلب کرد، اظهار ناامیدی مدیرعامل وان‌پلاس از عملکرد دستگاه وان‌پلاس ایکس بود. در این مصاحبه خبرنگار از او پرسید که وی از کدام دستگاه انتظار عملکرد بهتری را داشته است که پیت لو در پاسخ گفت:

وان پلاس ایکس. هدف ما این بود که محصولی عالی در کلاس پرچمدارهای ارزان‌قیمت تولید کنیم که اگرچه جامعه درباره‌ی طراحی و زیبایی این دستگاه نظر مثبتی داشت؛ اما هنوز اکثر افراد دستگاه‌های پرچمدار را ترجیح می‌دادند. این موضوع مجدداً تایید می‌کند که موقعیت و فرهنگ ما به‌عنوان یک سازنده‌ی پرچمدار شناخته شده است.

بنابراین، اگرچه دستگاه یادشده در زمان عرضه توانست نظرات مثبتی را از سوی رسانه‌ها و کاربران دریافت کند؛ اما اظهار نظر اخیر مدیرعامل وان‌پلاس حاکی از این است که فروش این دستگاه در بازارها نتوانسته در حد انتظارات آن‌ها ظاهر شود. عمده‌ کاربرانِ محصولات وان‌پلاس، همچنان علاقه به تهیه محصولات پرچمدار این شرکت چینی را دارند. شاید یکی از مواردی هم که باعث شکست وان‌پلاس ایکس در بازارها شد، اندازه‌ی کوچکِ نمایشگر این دستگاه بوده باشد که اندکی تاریخ‌گذشته به‌نظر می‌رسید.

با این وجود، پیت لو از ارائه‌ی جزئیات بیشتر در رابطه با فروش این دستگاه خودداری کرد.

در سویی دیگر، ایرفون‌ ‌Bullets Wireless قرار دارد که در کمال شگفتی توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند؛ موفقیتی که گویا اعضای تیم وان‌پلاس را نیز شگفت‌زده کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات