پیش بینی نتایج و سفارش غذا از ریحون در طول جام جهانی – جایزه PS4 و پژو 206

یک‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با پیش‌بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های جذابی همچون اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی ریحون و پلی‌استیشن ۴ را خواهید داشت. ثبت هر سفارش از ریحون ۱ امتیاز دارد و شانس برنده شدن جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را به همراه خواهد داشت.
تبلیغات

 بسیاری از ما مدت‌ها است که برای انجام فعالیت‌های مختلف به سراغ اپلیکیشن‌ می‌رویم. از نیازهای اولیه مثل خورد و خوراک گرفته تا نیازهای دیگری مثل خریدهای سوپرمارکتی، خرید میوه و سبزی، دریافت خدمات منزل، گرفتن تاکسی و پیک و همین‌طور خرید گل و لوازم دیگر. یکی از مزایای بزرگ این اپلیکیشن‌ها صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها است. این اپلیکیشن‌ها، رابط ما برای رسیدن به خدمات و کالاها هستند و ما را از جستجو برای آن‌ها بی‌نیاز کرده‌اند. سفارش آنلاین غذا هم یکی از خدماتی است که به لطف گسترش این سامانه‌های اینترنتی در دسترس قرار گرفته است. اپلیکیشنی مثل ریحون شما را از جستجو برای رستوران‌های خوب اطرافتان بی‌نیاز میکند و تنها با وارد کردن آدرس، فهرستی از آنها را پیش روی شما می‌گذارد.

پیش‌ بینی کنید؛ برنده شوید؛ با کلی غذای خوشمزه؛ این یک بازی برد برد است!

جام جهانی، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در جهان است. جام جهانی امسال با برنامه‌های ویژه‌ی سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون برای کاربران همراه است. در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنید و نتیجه هر بازی را پیش‌ بینی کنید؛ با پیش‌ بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی مثل اعتبارهای ۱۲۰ هزار تومانی ریحون و پلی‌استیشن ۴ را دارید. همچنین با ثبت هر سفارش از ریحون، ۱ امتیاز می‌گیرید و شانس برنده شدن پلی‌استیشن ۴ به همراه بازی FIFA و جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را دارید. گفتنی است که خدمات ریحون در حال حاضر، با بیش از ۳۵۰۰ رستوران در کلان‌شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، رشت، اهواز و قزوین فعال است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات