تور تایلند را با آرشین پرواز تجربه کنید

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تور تایلند یکی از مقاصد گردشگری محبوب در بین ایرانی‌ها است که به دلیل جاذبه‌های گردشگری بسیار، طبیعت بکر، آب‌های شفاف، جزایر زیبا، سواحل متعدد و معابد بودایی، مورد توجه گردشگران قرار دارد.
تبلیغات

تایلند در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است، اگر قصد سفر به تایلند دارید با ما همراه باشید:

تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا و مهم ترین مقاصد گردشگری آن تور پوکت، پاتایا و بانکوک هستند. بانکوک به‌عنوان پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر تایلند است که هر سال بیش از ۱۶ میلیون بازدیدکننده دارد. بانکوک شهر شلوغ و پرجاذبه که دیدنی های آن تمامی ندارد؛ از کاخ‌های زیبا و معماری باشکوه، موزه‌ها، مراکز خرید لوکس، معابد بودایی و بازارهای جذاب آن باید دیدن کنید.

آرشین پرواز

از جزیره پوکت با عنوان بهشت گردشگران تایلند یاد می‌شود و گران‌ترین بخش کشور تایلند است که مانند بانکوک از محبوبیت بالایی برخوردار است. جزیره زیبای پوکت برای چندین سال به‌عنوان مقصدی رؤیایی در صدر بسیاری از نظرسنجی‌ها قرار دارد که البته جای تعجب هم ندارد؛ گردشگران برای فرار از گرما و رطوبت خیابان‌های بانکوک و چیانگ مای به پوکت می‌آیند که مکانی دنج برای رفع خستگی است

آرشین پرواز

در این جزیره می‌توانید به قسمت قدیمی شهر پوکت بروید و از انواع مقبره‌ها، موزه‌ها، بناها و معبدهای زیبا با معماری بی‌نظیر دیدن کنید، بازدید پارک فانتاسی‌آ مکانی عالی برای تفریح را از دست ندهید. می‌توانید سری هم به موزه تریک آی پوکت از موزه‌های سه‌بعدی و جالب در دنیا بزنید که میزبان حدود ۱۰۰ منظره نقاشی با تکنیک خطای دید است.. معبد چالونگ از معروف‌ترین معابد تایلند است که در پوکت قرار دارد و مورد توجه گردشگران است.

سفر به پوکت بدون دیدن جزایر زیبای آن ارزشی ندارد؛ جزایر زیبای فی فی، فانگ انگا و همچنین ساحل کاتا را در برنامه خود قرار دهید.

پاتایا یکی از مقاصد ارزان است که در نزدیکی بانکوک قرار دارد. سفر به پاتایا، تجربه‌ای بی‌نظیر از گشت و گذار ساحلی را برایتان فراهم خواهد کرد. پاتایا برای بسیاری از گردشگران به‌عنوان مرکز تفریح و خرید است. همچنین این شهر ساحلی در کنار ورزش‌های آبی پرهیجان مملو از جاذبه‌های گردشگری از جمله جزیره‌ی مرجانی، باغ‌های زیبا، مراکز فرهنگی مذهبی و موزه‌های دیدنی است که دست کم ارزش یک بار بازدید را دارند.

به‌طور کلی سه شهر پاتایا، بانکوک و پوکت دیدنی‌های بسیاری دارند که بازدید از همه اینها در فرصت کوتاه سفر به تایلند ممکن نیست. آژانس مسافرتی آرشین پرواز ارائه‌دهنده خدمات تورهای ترکیبی تایلند این افتخار را دارد که با توجه به مدت سفر و علایق شما، برنامه‌ای پربار برایتان آماده کرده است تا از از تمام لحظات سفر خود نهایت لذت را ببرید.

جهت اطلاع از قیمت تور تایلند می‌توانید به سایت آرشین پرواز مراجعه کنید، همچنین همکاران ما از طریق تماس تلفنی پاسخگوی شما عزیزان هستند.

آدرس وب سایت: http://www.arshinparvaz.com

آدرس: تهران –  خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه –  پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی: ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی: ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات