ال جی ایکس 5 2018 با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت و اندروید 8 معرفی شد

سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی ال‌جی به نام ال‌جی ایکس ۵ امروز در کره رونمایی شد که از مشخصات قابل توجه آن می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت و اندروید ۸ اشاره کرد.
تبلیغات

ال‌جی از گوشی هوشمند ال جی ایکس ۵ ۲۰۱۸ (LG X5 2018) رونمایی کرد که جدیدترین گوشی برند ایکس ال‌جی محسوب می‌شود و در کره‌ی جنوبی، زادگاه شرکت سازنده معرفی شده است. ال‌جی ایکس ۵ ۲۰۱۸ گوشی میان‌رده‌ای است که از مشخصات متوسطی بهره می‌گیرد و با قیمت ۳۳۰ دلار به‌ فروش می‌رود. این دستگاه از طریق اپراتورهای اصلی در کره‌ی جنوبی از جمله SKT،KT و ال‌جی یوپلاس عرضه خواهد شد؛ اما از برنامه‌ی عرضه‌ی آن در دیگر مناطق هنوز اطلاعی در دست نیست؛ البته اگر ال‌جی اصلا قصد انجام آن را داشته باشد.

قاب ال‌جی ایکس ۵ ۲۰۱۸ از فلز ساخته شده؛ درحالی‌که ظاهرا جنس قسمت پشت گوشی از پلاستیک است. البته این گمانه‌زنی بر اساس تصاویر رندری که ال‌جی منتشر کرده، مطرح می‌شود و این شرکت به‌طور مشخص مواد به‌کاررفته در ساخت این گوشی را اعلام نکرده است. در قسمت پشت ال‌جی ایکس ۵ یک دوربین به همراه نام «X5» به چشم می‌خورد و لوگوی ال‌جی نیز در قسمت پایین نمایشگر گوشی قابل مشاهده است. جدیدترین گوشی ال‌جی از حاشیه‌های نسبتا ضخیمی برخوردار است؛ با این حال از آنجایی ایکس ۵ دستگاهی میان‌رده به‌شمار می‌رود، این مسئله چندان غافلگیرکننده محسوب نمی‌شود. کلید پاور/ قفل گوشی در قسمت راست بدنه قرار دارد و مکان در نظر گرفته‌شده برای برای کلیدهای افزایش و کاهش حجم صدا، قسمت چپ گوشی است. بلندگوی ایکس  در قسمت پشت جایگذاری شده و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه میکرو USB در قسمت پایین قرار گرفته است. ال‌جی ایکس ۵ ۲۰۱۸ تنها با رنگ آبی مراکشی عرضه می‌شود و از سیستم پرداخت ال‌جی پی پشتیبانی می‌کند.

LG X5 2018
LG X5 2018
LG X5 2018
LG X5 2018
LG X5 2018
LG X5 2018
LG X5 2018
LG X5 2018

گوشی جدید ال‌جی از نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به‌همراه ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR3 و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش بهره می‌گیرد. قلب تپنده‌ی این دستگاه پردازنده‌ی ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای مدیاتک MT6750T است و یک باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی نیرورسانی به آن را بر عهده دارد. اندروید اوریو نسخه‌ی ۸.۰ به‌صورت پیش‌فرض در کنار رابط کاربری سفارشی ال‌جی روی این گوشی اجرا می‌شود. دوربین اصلی ال‌جی ایکس ۵ از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و دوربین سلفی دستگاه ۵ مگاپیکسل است. این گوشی از اتصال شبکه‌ی نسل چهارم موبایل Cat.4 پشتیبانی می‌کند و ابعاد آن ۱۵۴.۷ × ۷۸.۱ × ۸.۹ میلی‌متر است و ۱۷۱ گرم وزن دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات