کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 رکورد تعداد تماشاگر همزمان را شکست

یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت به لطف نمایش خیره‌کننده در نمایشگاه E3، توانست رکورد  رکورد توییچ در تعداد تماشاگر آنلاین و همزمان را بشکند.
تبلیغات

اگر پیگیر اخبار بازی باشید، مسلماً با رویداد E3 آشنایی دارید. این رویداد که هرساله در شهر لس‌آنجلس، واقع در ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود، محلی برای جمع‌ شدنِ علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است و مایکروسافت نیز به‌واسطه‌ی تولید کنسول ایکس‌باکس، همواره حضوری پر‌رنگ در این رخداد دارد. 

از آنجایی که همواره طرفداران بازی‌ها و کنسول‌های مختلف به دنبال رقابت و یافتنِ برنده‌ی نهایی هستند، همیشه بحث آمار و ارقام مطرح می‌شود. با توجه به پخش آنلاین کنفرانس‌های شرکت‌های حاضر در این رویداد، این پرسش مطرح می‌شود که کدام یک از بزرگان توانسته است بیشترین بازدیدکننده را به پای کنفرانس خود بنشاند. خوشبختانه مؤسسه‌ی GitHyp پاسخ این سؤال را پیدا کرده است که برطبق آن، مایکروسافت موفق شده میزبان بیشترین بازدیدکننده‌ی آنلاین باشد:

آمار توییچ
باتوجه به معرفی نشدنِ کنسول جدید در E3 2018، رویداد امسال تماماً به بازی‌ اختصاص داشت و نسبت به سال‌های پیشین، گیمرهای بیشتری برای اطلاع‌ یافتن از رونمایی‌های جدید و خبرهای فوری به توییچ روی آوردند. در این بین، مایکروسافت برای دومین سال پیاپی، توانست میزبان بیشترین بیننده در توییچ باشد. کنفرانس امسال ایکس‌باکس در E3 نه‌تنها رکورد بازدید را جا‌به‌جا کرد، بلکه توانست رکورد بیشترین تماشگر همزمان را نیز در توییچ بشکند. این کنفرانس موفق شد ۱.۷ میلیون بازدیدکننده همزمان را به پای توییچ بکشاند که در مقایسه با آمار ۸۱۸ هزار نفری سال گذشته، رشدی ۶۰۰ هزارنفری تجربه کرده است.

برطبق آمار مؤسسه‌ی GitHyp، لیست پربازدید‌ترین کنفرانس‌های امسال به ترتیب زیر است:

۱- ایکس‌باکس با ۱.۷ میلیون تماشاگر همزمان

۲- یوبیسافت با ۱.۶ میلیون تماشاگر همزمان

۳- پلی‌استیشن با ۱.۵ میلیون تماشاگر همزمان

۴- بتسدا با ۹۶۴ هزار تماشاگر همزمان

۵- PC Gaming Show با ۸۹۳ هزار تماشاگر همزمان

شما می‌توانید اخبار کامل این رویداد را در زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات