اچ تی سی در تیزر U12 پلاس از قطعات آیفون استفاده کرده است - [به‌روزرسانی: پاسخ اچ تی سی]

یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
ظاهرا اچ‌تی‌سی در اقدامی عجیب، در تیزر متفاوت یو ۱۲ پلاس که چند روز پیش منتشر شد از قطعات آیفون بهره برده است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی پنجشنبه‌ی هفته‌ی گذشته اعلام کرد که طی رویدادی در تاریخ ۲۳ مه (۲ خرداد)، گوشی هوشمند جدیدی را معرفی خواهد کرد؛ اگرچه تایوانی‌ها اشاره‌ای به نام محصول نکرده‌اند؛ اما گمان می‌رود که در تاریخ یادشده، پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با نام +HTC U12 از راه خواهد رسید. اچ‌تی‌سی مدعی است که محصول آتی این شرکت، «در مجموع، عملکردی فراتر از مشخصات فنی خود ارائه خواهد داد». تیزر اچ‌‌تی‌سی برای اعلام تاریخ رونمایی از محصول جدید این شرکت، قطعات مختلفی از گوشی‌های هوشمند، نظیر مدار منطقی و باتری را در بر دارد؛ اما باید بدانید که برخی از این قطعات نه به اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس و نه به دنیای اندروید تعلق ندارند.

تاریخ معرفی اچ تی سی یو ۱۲

تایوانی‌ها در کمال تعجب، برای ساخت تصویر یادشده از قطعات آیفون ۶ استفاده کرده‌اند؛ محصولی که اپل حدود چهار سال پیش روانه‌ی بازار کرد، این موضوع در ابتدا توسط یکی از کاربران وب‌سایت AnandTech شناسایی شد، او می‌گوید که در زمینه‌ی تعمیر گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد و به‌محض دیدن تصویر، متوجه این موضوع شده است. در حقیقت چنانچه تیزر اچ‌تی‌سی را با تصویر منتشرشده توسط وب‌سایت iFixit از قطعات آیفون ۶ مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که مدار منطقی و باتری موجود در تیزر اچ‌تی‌سی به آیفون ۶ تعلق دارند؛ البته همان‌طور که مشخص است، تایوانی‌ها نوشته‌ی موجود روی مدار منطقی را حذف کرده‌اند.

تیزر اچ تی سی یو ۱۲ پلاس در برابر مدار منطقی آیفون ۶

در حال حاضر مشخص نیست که اچ‌تی‌سی آگاهانه و با هدف مرموزی از قطعات آیفون ۶ در تیزر پرچم‌‌دار آتی خود استفاده کرده یا به‌خاطر زیبا بودن این ترکیب، آن‌ها را در پس‌زمینه به‌کار برده است؛ البته احتمال دارد که تیم بازاریابی اچ‌تی‌سی بدون آگاهی از وجود دی‌ان‌ای آیفون، عکس آماده‌ای را برای تیزر یو ۱۲ پلاس برگزیده‌ است. در هر صورت، تنها چند هفته با آشکار شدن حقیقت فاصله داریم.

به‌روزرسانی: اچ‌تی‌سی در پاسخ به وب‌سایت سی‌نت اعلام کرد که به‌صورت عمدی قطعات آیفون را در تیزر محصول جدید خود به‌کار برده است. بیانیه‌ی تایوانی‌ها بدین شرح است:

بسیار خوشحال هستیم که کاربران با دقت تیزر ما را مشاهده می‌کنند. آنچه کاربران در خصوص استفاده از قطعات گوشی‌های مختلف حدس می‌زدند، دقیقا صحت دارد، در این تیزر، قطعات مختلفی را مشاهده می‌‌کنید که رقبای ما به‌صورت ناپسندی در گوشی‌های خود به‌کار می‌برند؛ در حالی که فضای بین آن‌ها، پرچم‌دار آتی اچ‌تی‌سی را نشان می‌دهد؛ محصولی که عملکردی فراتر از مشخصات فنی خود را ارائه می‌دهد.خاطرنشان می‌کنیم که هیچ‌کدام از قطعات به پرچم‌داری که در تاریخ ۲۳ مه (۲ خرداد) معرفی خواهیم کرد، ارتباطی ندراند. کاربران می‌‌توانند در آن روز با مراجعه به وب‌سایت اچ‌تی‌سی (htc.com) اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب کنند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات