مرکز آموزش خانه صنعت و معدن

شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
معرفی سیاست نسل سوم آموزش؛ تبدیل علم به فناوری و ثروت.
تبلیغات

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن در راستای نیاز جامعه درمشاغل زود بازده و بازارهای مختلف به نیروی کار توانمند و با توجه به علاقه و نیاز نسل جوان به آموزش کاربردی و استفاده از دانش در بازارکار از سال ۸۶ اقدام به تعریف دوره‌های آموزشی  با سیاست اجرایی و جامع کرده است.

شیوه برگزاری دوره‌های آموزشی در این رشته‌ها به گونه‌ای است که فرد علاقه‌مند بدون هیچ دانش یا تجربه قبلی و صرفا به علت علاقه وارد دوره‌های آموزشی شده و بعد از آموزش در رشته مورد علاقه خود به عنوان نیروی ماهر توان فعالیت اجرایی در رشته مزبور را خواهد داشت.

لیست دوره‌های آموزشی جامع:

آموزش عکاسی

دوره آموزش عکاسی دوره‌ای ۷ ماهه و متشکل از کارگاه‌های اجرایی آموزشی و اردوهای آموزش عکاسی است که افراد علاقه‌مند وابسته به سطح و نیاز خود یا حتی بدون دانش قبلی وارد دوره‌های آموزشی شده و  بعد از اتمام دوره می‌توانند در شاخه‌های مشغول به فعالیت شوند:

عکاسی مدلینگ – عکاسی صنعتی – عکاسی پرتره – عکاسی تبلیغاتی – عکاسی معماری – عکاسی طبیعت و ...

برای اطلاعات تکمیلی روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش عکاسی

آموزش طراحی لباس

دوره آموزش طراحی لباس دوره‌ای حدودا ۸ ماهه و برای علاقه‌مندان به حوزه مد و لباس تدارک دیده شده است. افراد علاقه‌مند به حرفه طراحی لباس می‌توانند بدون داشتن دانش قبلی آموزش‌های این  دوره را گذرانده و بعد از اتمام سرفصل‌ها وارد بازار‌کار این حرفه شوند.

برای اطلاعات تکمیلی روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش گریم

دوره آموزش گریم یا میکاپ آرتیست متشکل از ۷ کارگاه آموزشی است که از کارگاه شناسایی آناتومی و ایرادات چهره آغاز و با کارگاه گریم تکنیکال به اتمام می‌رسد. علاقه‌مندان به حرفه پررونق گریم و میکاپ می‌توانند بدون دانش قبلی از آموزش‌های این بخش استفاده و بازار کارحرفه‌ای این رشته را دنبال کنند.

برای اطلاعات تکمیلی روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش گریم 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات