فاکسکان درصدد برگزاری بزرگ‌ترین عرضه اولیه سهام در چین است

پنج‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
فاکسکان اعلام کرد که درصدد عرضه‌ی اولیه سهام خود به ارزش ۴.۲۵ میلیارد دلار در بازار بورس شانگهای است که بزرگ‌ترین عرضه‌ی عمومی سهام در چین پس از سال ۲۰۱۵ خواهد بود.
تبلیغات

فاکسکان اعلام کرد که در پی عرضه‌ی اولیه‌ی سهام خود به ارزش ۴.۲۵ میلیارد دلار در بازار بورس شانگهای است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط شرکت تایوانی، این اقدام لقب بزرگ‌ترین عرضه‌ی سهام در کشور چین را به خود اختصاص خواهد داد.

همانطور که می‌دانید، فاکسکان بزرگ‌ترین شرکت مونتاژکننده‌ی آیفون‌های اپل است. البته در کنار آیفون‌های اپل، این شرکت تایوانی محصولات سایر شرکت‌ها شامل انواع تجهیزات مخابراتی و همچنین سرورهای کلاد را نیز مونتاژ و تولید می‌کند. فاکسکان درصدد عرضه‌ی بیش از ۱.۹۷ میلیارد سهام به ارزش تقریبی ۲.۱ دلار به ازای هر سهم است.

فاکسکان اعلام کرده است که عرضه‌ی اولیه سهام این شرکت در راستای جذب سرمایه برای پیشبردهای طرح‌های شرکت تایوانی انجام می‌پذیرد. از جمله برنامه‌های فاکسکان باید به اضافه کردن ربات‌ها به خط تولید در کنار ورود به حوزه‌ی سرویس‌های ابری و همچنین اجرای پروژه‌های 5G اشاره کرد.

در صورتی که فاکسکان عرضه‌ی اولیه سهام خود را طبق برنامه‌ی اعلام‌شده پیش ببرد، شاهد انجام بزرگ‌ترین عرضه‌ی سهام در تاریخ تجاری چین پس از سال ۲۰۱۵ خواهیم بود. بر اساس آخرین گزارش‌ها، فاکسکان موفق شده است طی سال ۲۰۱۷ درآمدی ۵۵.۶۶ میلیارد دلاری کسب کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات