توسعه پلتفرم هوش مصنوعی سافرون اینتل برای کمک به تولید و صنایع هوافضا

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اینتل، پلت‌‌فرم هوش مصنوعی سافرون را به‌منظور حل مشکلات فرآیندهای تولید صنعتی و همچنین صنایع هوافضا و کمک به متخصصان و مدیران این حوزه‌ها توسعه داده است.
تبلیغات

شرکت اینتل در هفته گذشته بسته نرم‌افزاری جدید پلت‌فرم هوش مصنوعی سافرون را معرفی کرد. این بسته نرم‌افزاری می‌تواند در صنعت به‌ بهبود فرآیند تولید و همچنین صنایع هوافضا در جهت افزایش کیفیت تولیدات و همچنین بهینه‌سازی زنجیره تولید به متخصصان این حوزه‌ها کمک کند. بسته نرم‌افزاری جدیدی که برای این پلت‌فرم معرفی شده است، یک ابزار پیشرفته هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به حل مشکلات در مجموعه‌های تولیدی و شرکت‌های هوافضا است.

این پلت‌فرم از تکنولوژی‌هایی که اینتل بعد از تصاحب شرکت محاسبات شناختی سافرون در سال ۲۰۱۵ به دست آورد، سود می‌برد. این فناوری‌ها در حال حاضر نقش مهمی در پلت‌فرم اینترنت اشیاء، تحلیل داده‌های بزرگ و تلاش‌های این شرکت در بخش امنیت ایفا می‌کنند. 

به گفته‌ی اینتل این بسته نرم‌افزاری جدید از تکنولوژی‌ یادگیری حافظه اشتراکی سافرون و همچنین تکنولوژی تصمیم‌گیری مبتنی بر هوش مصنوعی برای آنالیز داده‌های متنی ساختاریافته و یا بدون ساختار به‌منظور یافتن الگوهای پنهان، روند‌ها و مشابهت‌ها استفاده می‌کند. 

Intel AI saffron

این محصول با بررسی دقیق مشکلات گذشته، نحوه حل آن‌ها، اینکه چه کسی این مشکل را حل کرده است و در نهایت اطلاعات مورد نیاز برای حل آن مشکل، بدون وابستگی به مدل‌های آماری که برای عملکرد صحیح آموزش داده شوند عمل‌ می‌کند. اینتل می‌گوید این محصول به متخصصان کمک می‌کند در زمان کمتری از عهده حل مشکلات برآیند، کیفیت محصولات را افزایش دهند، برای پروسه‌های بازسازی و تعمیر بهتر برنامه‌ریزی کنند و در نهایت زنجیره تولید محصولاتشان را بهینه کنند.

Saffron AI

گیل شپرد، مدیر ارشد گروه سافرون در شرکت اینتل، می‌‎گوید:

کاربران این محصول مانند شرکت هوافضای اکسنچر و حتی خود اینتل، در حال حاضر با استفاده از این محصول هوش مصنوعی سافرون، ارزش افزوده قابل توجهی به دست می‌آورند... این نرم‌افزار منابع داده متنوعی مانند تجربه کاربری مشتریان را بررسی می‌کند و به شرکت‌های تولیدی دید بهتری از آنچه برای حل مشکلاتشان لازم دارند می‌دهد. 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات