پرفروش‌ترین خودروهای ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بازار در سال ۹۶ به همراه لیست قیمت نمایشگاه‌های خودرو

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اکثر خودروهای ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بازار خودرو ایران را خودروهای چینی تولید داخل تشکیل می‌دهند.
تبلیغات

خودروهای چینی (جز یک یا دو مورد) از کیفیت خوبی البته در مقایسه با سایر خودروهای تولید داخل برخوردارند. رنو ساندرو و کیا سراتو، خودروهای اروپایی و آسیایی این لیست تنها رقبای خودروهای چینی در این رنج قیمتی هستند. در حالت کلی خودروهای این لیست از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران هستند که با توجه به امکان خرید اکثر این خودروها به صورت نقد و اقساط، خریداران گزینه‌های زیادی پیش‌رو دارند.

بیشتر خودروهای این رنج قیمتی طبق گزارش دی ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) سه ستاره کیفی کسب کرده‌اند.

خودرو دنا با فروش ۲۶ هزار و ۹۱۴ دستگاه در ۹ ماهه اول سال گذشته دهمین خودرو پرفروش کشور بوده است. بر اساس گزارش ISQI، دنا دو ستاره کیفی و دنا پلاس سه ستاره کیفی را از آن خود کرده‌اند. از این لینک لیست قیمت دنا پلاس در نمایشگاه‌های خودرو را می‌توانید با هم مقایسه کنید.

ترب

تندر ۹۰ در سال گذشته به عنوان هفتمین خودروی پرفروش ایران شناخته شده است. تندر ۹۰ پلاس با کسب چهار ستاره کیفی از با کیفیت‌ترین خودروهای داخلی محسوب می‌شود.

رنو ساندرو و دانگ فنگ اچ۳۰ ، تنها هاچبک‌های این لیست هستند که رنو ساندرو با کسب چهار ستاره کیفی در بین خودروهای تولید داخل، از با کیفیت‌ترین‌ها به حساب می‌آید. اما دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس با کسب دو ستاره کیفی به نوعی از رقبای خود جا ماند. با توجه به اینکه موتور اچ ۳۰ کراس TU5 است و با درنظر گرفتن  قیمت و فروش خوب این خودرو در بازار، کسب دو ستاره کیفی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

از این لینک لیست قیمت‌ رنو ساندرو و قیمت اچ 30 کراس در نمایشگاه‌های خودرو را می‌توانید با هم مقایسه کنید.

ترب

کیا سراتو محبوب نیز دارای چهار ستاره کیفی است و کماکان با کیفیت‌ترین و شاید بهترین خودروی تولید سایپا است. مدل دنده‌ای سراتو در حدود ۹۰ میلیون تومان و مدل اتوماتیک آن بالای ۱۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

با اپلیکیشن و وبسایت ترب می‌توانید قیمت لحظه‌ای انواع خودرو در نمایشگاه‌های معتبر خودرو به همراه لیست قیمت بیش از یک میلیون محصول در بالای ۳۰۰ فروشگاه آنلاین معتبر را با هم مقایسه کنید و از ارزان‌ترین فروشنده با بهترین شرایط خرید کنید. برای کار با ترب کافی است اسم محصول مورد نظر را در ترب بنویسید و بقیه کار را به موتور جست‌وجوی ترب بسپارید تا بهترین قیمت بازار را برای شما پیدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات