اولین فروش برق آسای می میکس 2 اس در چند دقیقه انجام شد

سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه می میکس ۲ اس شیائومی چند روز پیش معرفی شد، تنها چند دقیقه کافی بود تا موجودی این گوشی در اولین فروش برق آسا سریعا به پایان برسد.
تبلیغات

پس از آنکه شیائومی در اولین روزهای فروردین‌ماه گوشی‌ هوشمند بدون حاشیه‌ی می میکس ۲ اس را رونمایی کرد، فروش برق آسای آن نیز انجام شد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این گوشی در سه نسخه روی فروشگاه آنلاین شیائومی قرار گرفت و به فاصله‌ی چند دقیقه از آغاز فروش برق آسا، موجودی در نظر گرفته‌شده تمام شد.

مقاله‌های مرتبط:

    می میکس ۲ اس را باید اولین گوشی‌ هوشمند شیائومی خواند که از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی‌ هوشمند باید به بهره‌گیری از دوربین دوگانه در پشت گوشی اشاره کرد که اندازه‌ی پیکسل سنسور اصلی ۱.۴ میکرومتر است. همچنین دیافراگم دوربین اصلی با f/1.8 نشان از انتقال بالای نور به سمت سنسور توسط لنز دارد. دوربین دوم از وجود یک لنز تله‌فوتو بهره می‌برد که دیافراگم آن f/2.4 است.

    شیائومی اعلام کرده که دومین فروش برق آسای می میکس ۲ اس را برای روز جمعه، ۶ آوریل برنامه‌ریزی کرده است. قیمت‌های اعلام‌شده برای فروش برق آسای روز جمعه شامل قیمت ۵۳۰ دلاری نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و قیمت ۶۳۶ دلاری برای نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است. تمام نسخه‌ها همراه با یک داک شارژ بی‌سیم به‌صورت رایگان عرضه می‌شوند. قیمت این داک شارژر در صورت خرید به‌صورت جداگانه، ۱۵ دلار اعلام شده است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات