یافتن بهترین فروشگاه‌ها با استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شبکه‌های‌ اجتماعی ابزارهای قدرتمندی برای آگاهی بخشی هستند. چگونه از این قدرت برای خریدهای خود استفاده کنیم؟
تبلیغات

با رشد روزافزون کاربران اینترنت در ایران، فروشگاه­‌های اینترنتی نسبت به گذشت‌ه­ای نه چندان دور، به‌شدت گسترش یافته‌­اند. تعداد بالای فروشگاه­‌های اینترنتی، اگرچه حق انتخاب­‌های فراوانی را برای کاربران فراهم می‌­آورد، اما خود پیچیدگی‌های دیگری را نیز به همراه خواهد داشت. از جمله اینکه بسیاری از فروشگاه­‌های اینترنتی شناخته شده نیستند و کاربر شاید با استفاده از آن­ها، با قیمت مناسب‌­تر و شرایط بهتر قادر به رفع نیاز خود باشد اما به دلیل همین عدم شناخت، فرصت صرفه‌جویی در زمان و هزینه را از دست بدهد. بنابراین حتماً در خرید اینترنتی به موارد زیر توجه کنید:

  • نیاز خود را به درستی شناسایی کنید

بسیاری از مشتریان در فضای اینترنت، نیاز خود را به درستی شناسایی نمی­‌کنند. در صورتی که با هزینه کمتر قادر به رفع نیاز خود هستید، دلیلی ندارد که به‌دنبال کالاهای گران­‌قیمت‌­تری بروید که ممکن است نیاز شما را با هزینه‌­های بالاتر رفع کنند. بنابراین شناخت تعداد بیشتری از کالاهایی که نیاز شما را برآورده می­‌کنند، اهمیت می‌یابد. هنگام خرید یک کالا با کسانی که کالا را از قبل می­‌شناسند یا تجربه استفاده از آن را داشته‌­اند مشورت کنید. از اصالت کالا مطمئن شوید. تحقیق کنید یا از دیگران بپرسید: آیا کالایی که قصد خرید آن را دارید، با توجه به ویژگی‌­هایش ارزش پولی را که بابت آن می‌­پردازید، دارد؟

  • کالا را در فروشگاه‌­های مختلف ببینید و با هم مقایسه کنید

فروشگاه­‌های مختلف، قیمت‌­های متفاوتی روی کالاهای خود قرار می‌­دهند. حتی ممکن است، کالای مورد نیاز شما را با تخفیف مناسب عرضه کنند. بنابراین با مراجعه به اولین فروشگاه، فورا برای خرید تصمیم نگیرید.

  • قیمت کالا، ضمانت اصالت کالا و تحویل به موقع آن را بررسی کنید
  • تجربه خود را از خرید کالا با دیگران به اشتراک بگذارید

نظرات خود را در مورد کالا در بخش «نظرات کاربران» در فروشگاه­‌ها به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز بتوانند با آگاهی بیشتری محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

چگونه فرایند خرید اینترنتی را ساده کنیم؟

«شبکه اجتماعی دکمه» مرجعی برای حل نیاز شما است. شما می­‌توانید تمام این نیازها را در شبکه اجتماعی دکمه، به‌راحتی برطرف کنید. شبکه اجتماعی دکمه، دنیای جدیدی از خرید اینترنتی را خلق کرده که در آن می‌­توانید علاوه بر دسترسی به کالاهای مجموعه بزرگی از فروشگاه‌­های اینترنتی، تخفیفات و فروش ویژه‌ها، در خرید کالای مورد نظر خود، تجربیات دیگران درباره یک کالا را ببینید و با استفاده از نظرات کارشناسانه، نیاز خود برای خرید محصولی مناسب را برطرف کنید.

دکمه

ویژگی‌­های شبکه اجتماعی «دکمه»:

  • فرصت خرید از بسیاری از فروشگاه­‌های اینترنتی با بیش از ۱۱۰ هزار کالا به صورت مستقیم با تضمین «دکمه»
  • دسترسی به بیش از ۱۵۰۰ کالای تخفیف‌دار و آگاهی از فروش ویژه فروشگاه‌­ها
  • امکان بررسی قیمت­‌ها و خرید از چند فروشگاه اینترنتی در یک سبد خرید

در صورتی که بخواهید مجموع کالاهای خود را از چند فروشگاه تهیه کنید، باید هزینه حمل و نقل بالایی بپردازید، اما در شبکه اجتماعی دکمه، شما قادر خواهید بود، کالاهایی را که در فروشگاه­‌های مختلف مقایسه کرده و از قیمت مناسب آن مطمئن هستید، در یک سبد خرید قرار داده و تنها با یک بار پرداخت، هزینه حمل و نقل خود را کاهش دهید. ضمناً حمل سبدهای خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان برای شما رایگان خواهد بود.

  • امکان استفاده از نظرات و تجربیات دیگران، در خرید کالاها

می‌­توانید پیش از خرید کالا، نظرات دیگران در مورد آن در قالب پست‌های اجتماعی بخوانید. نظرات کارشناسان نیز به صورت جداگانه در مورد این کالاها نمایش داده شده است. درنتیجه در صورتی که دیگر کاربران از کالای مورد پسند شما راضی باشند، با اطمینان خاطر بیشتری می‌­توانید به خرید آن اقدام کنید. همچنین، نظر خود را درباره کالاها به اشتراک بگذارید و به دیگران در خریدشان کمک کنید.

از شبکه اجتماعی دکمه بازدید کنید و با عضویت در آن از فروش‌­های ویژه فروشگاه­‌ها مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات