اچ پی مانیتور پیشرفته دریم کالر Z27x G2 را معرفی کرد

دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌پی به‌تازگی از عضو جدید خانواده دریم‌کالر رونمایی کرده است که می‌تواند به نمایشگر محبوب علاقه‌مندان گرافیک، عکاسی و ویرایشگران محتوای بصری تبدیل شود.
تبلیغات

چندی پیش شاهد رونمایی از نسل جدید لپ‌تاپ‌های زدبوک اچ‌پی به‌همراه پردازنده‌های نسل هشتم اینتل بودیم. بیشتر این لپ‌تاپ‌ها برای کاربران حرفه‌ای و نیازمند به قدرت سخت‌افزاری بالا طراحی شده است. در همین راستا اچ‌پی اقدام به معرفی مانیتور بسیار زیبا و پیشرفته ۲۷ اینچی جدیدی از خانواده دریم‌کالر کرده است و ادعا دارد این محصول می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که به رنگ‌های به نمایش درآمده، حساسیت بالایی دارند.

این گفته می‌تواند کمی اغراق‌آمیز باشد؛ اما مشخصات سخت‌افزاری مناسب محصول، می‌تواند از آن حمایت کند تا مانیتور اچ‌پی Z27x G2 به گزینه‌ای برای استودیو‌های پیشرو در جلوه‌های بصری تبدیل شود.

hp dreamcolor z27x G2

پنل ۲۷ اینچی مانیتور از رزولوشن qHD با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌گیرد که از نوع IPS است. این پنل می‌تواند طیف ۹۸ درصدی از استاندارد رنگ ادوبی RGB در کنار طیف ۹۹ درصدی از استاندارد DCI-P3 و ۱۰۰ درصدی از sRGB را به نمایش بگذارد.

نسبت کنتراست این مانیتور اچ‌پی ۱۵۰۰:۱ اعلام شده است. اما تمامی مشخصات گفته‌شده چندان فراتر از حد انتظار نیستند و بسیاری از نمایشگرهای حرفه‌ای بازار نیز از آن‌ها بهره می‌برند. وجه تمایز Z27x G2 در سنسوری است که می‌تواند به‌صورت لحظه‌ای یا طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی اقدام به کالیبره کردن نمایشگر کند تا رنگ‌ها در بهترین حالت خود به تصویر کشیده شوند.

نمایشگر جدید اچ‌پی به‌صورت رسمی در همایش NAB 2018 عرضه خواهد شد. در کنار این محصول، شاهد رونمایی از اعضای دیگر خانواده دریم‌کالر شامل نمایشگر ۲۴ اینچی Z24x و ۳۱ اینچی Z31x نیز خواهیم بود تا طیف محصولات این رده تکمیل شود. اچ‌پی برچسب قیمت ۲۰۰۰ دلاری برای Z27x G2 در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات