گلکسی اس 9 پلاس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ به‌تازگی لیست شده است؛ این نسخه، احتمالاً عرضه محدودتری نسبت به مدل پایه با ۶۴ گیگابایت حافظه خواهد داشت.
تبلیغات

سامسونگ از گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در تاریخ ۶ اسفند رونمایی خواهد کرد و هنوز بخشی از مشخصات‌ فنی آن‌ها نامشخص باقی مانده است. پیش‌تر اعلام شده بود مدل ۶.۲ اینچی با حافظه رم بیشتر نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد؛ این‌طور که پیدا است، این مدل با ۶ گیگابایت رم ارائه می‌شود و مدل کوچک‌تر، احتمالاً ۴ گیگابایت رم خواهد داشت.

هر دو کهکشانی‌ جدید شرکت کُره‌ای با ۶۴ گیگابایت حافظه عرضه خواهند شد؛ بااین‌حال گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه مدل «پلاس» با فضای ذخیره‌سازی بیشتر وجود دارد. پیش‌تر اعلام شده بود جانشین گلکسی اس ۸ پلاس در دو نسخه دیگر با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد و اطلاعات تازه منتشرشده، عرضه حداقل یک نسخه دیگر از فبلت ۶.۲ اینچی سامسونگ را با حافظه داخلی بیشتر نسبت به مدل پایه تأیید می‌کند.

گلکسی اس 9 پلاس

به‌تازگی گلکسی اس ۹ پلاس در کُره جنوبی با شماره مدل SM-G965 رؤیت شده است؛ به‌ نظر می‌رسد این گوشی، در دو مدل با ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ارائه خواهد شد. در حال‌ حاضر جزئیات مدل ۱۲۸ گیگابایتی ارائه نشده است و نمی‌دانیم اطلاعات به‌‌دست‌آمده تا چه اندازه صحت دارند. مدل SM-G960 نیز تنها با ۶۴ گیگابایت حافظه در این لیست جلب‌ توجه می‌کند. علاوه‌ براین، فعلاً مشخص نیست آیا مدل ۲۵۶ گیگابایتی عرضه گسترده‌ای خواهد داشت یا ارائه‌ی این مدل به برخی از بازارها محدود خواهد شد؛ بااین‌حال به‌ نظر می‌رسد این نسخه به‌صورت محدود در برخی از بازارها ارائه شود.

بر اساس اطلاعاتی که اخیراً ارائه شده است، عرضه پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ از تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) آغاز خواهد شد؛ البته در صورت پیش‌خرید آن‌ها در کُره‌ جنوبی، اعضای جدید سری گلکسی اس یک هفته زودتر به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. بااین‌حال هنوز مطمئن نیستیم که عرضه مدل‌های جهانی پیش‌فروش شده، تا قبل از تاریخ ۱۶ مارس آغاز خواهد شد یا خیر.

با وجود اینکه گمانه‌زنی‌‌های مختلفی در مورد قیمت احتمالی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس مطرح می‌شود و بارزترین آن‌ها، افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری هر دو مدل نسبت به نسل قبل است؛ انتظار داریم مدل ۵.۸ اینچی با قیمت پایه ۷۵۰ دلار به بازار عرضه شود. فبلت ۶ اینچی سامسونگ با برچسب قیمتی ۸۵۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به‌ ذکر است که قیمت ارائه‌شده مربوط به مدل پایه‌ آن‌ها با ۶۴ گیگابایت حافظه است و انتظار داریم در صورت ارائه نسخه‌های دیگر، قیمت آن‌ها بالاتر از رقم اعلام‌شده باشد.

اعضای جدید سری گلکسی اس تنها در حافظه رم یا اندازه صفحه‌نمایش، متفاوت نخواهند بود و پیش‌بینی می‌شود مدل بزرگ‌تر با دوربین دوگانه در دسترس قرار بگیرد. در همین حال، جانشین گلکسی اس ۸ با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد. هر دو مدل، سنسوری با دهانه لنز متغیر خواهند داشت و می‌توانند ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه به ثبت برسانند؛ ولی رزولوشن این نوع فیلم‌ها مشخص نیست. نسل قبل می‌توانست ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 720p HD ثبت کند.

باید اشاره کرد که پرچم‌داران امسال سامسونگ به بلندگوی دوگانه مجهز خواهند شد که AKG در بهینه‌سازی صدای خروجی، نقش داشته است. علاوه‌براین، انتظار داریم هر دو مدل با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو ۸.۰ به بازار عرضه شوند که رابط‌کاربری Samsung Exprience 9.0 برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

شما کاربران زومیت، چه انتظاراتی از کهکشانی‏‌های جدید سامسونگ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات