سوار ابرها: رونمایی از نسل جدید راه‌کارهای ابری در ایران

پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ابر آروان اولین CDN ایرانی و ارایه‌دهنده راه‌کارهای مختلف خدمات ابری، عصر روز شنبه ۵ اسفند در برنامه‌ای با نام «سوار ابرها» از نسل جدید راهکارهای ابری خودش رونمایی می‌کند.
تبلیغات

یک سال از رونمایی ما از نسل دوم شبکه توزیع محتوا یا CDN ابر آروان و پلتفرم جدید ویدیوی آنلاین و پخش زنده ما گذشته، و امسال دوباره در همان روز قصد داریم از نسل جدید راه‌کارهای ابری خودمان رونمایی کنیم.

این بار گام بزرگتری برداشتیم و وارد حوزه IaaS یا «زیرساخت به عنوان خدمت» شده‌ایم. زیرساخت ابری آروان امکان پردازش ابری (Cloud Computing)، ذخیره‌سازی ابری (Cloud Storage)، و ذخیره‌سازی حجمی را فراهم خواهد کرد. خدماتی سریع و آنی که جای خالی آن در فضای اینترنت امروز ایران حس می‌شد.

همین‌طور بهبودها و تغییراتی در خدمات کنونی ابر آروان انجام گرفته که به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، مثل سرویس جدید تبلیغات ویدیویی، و شکل محاسبه هزینه و پلن‌های استفاده از خدمات که زیر و رو خواهد شد و نسل سوم آن کاملا بر اساس مدل پرداخت به ازای استفاده یا Pay‑as‑you‑go عمل می‌کند.

در سال گذشته توانستیم راه‌کارهای مختلفی را توسعه بدهیم، و یک گام بزرگ دیگر به تبدیل شدن به اولین راه‌کار کامل ابری ایران نزدیک شدیم. در سوار ابرها می‌خواهیم از این پیشرفت‌ها بگوییم، و از شما دعوت می‌کنیم در برنامه سوار ابرها همراه ما باشید.

زمان‌بندی و شیوه حضور در برنامه را در ایوند ببینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات