تبلت جدید میان‌رده گلکسی تب A سامسونگ زمستان ۲۰۱۹ معرفی می‌شود

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد در زمستان۲۰۱۹، تبلت میان‌رده‌ی گلکسی تب A جدید خود را به بازار عرضه کند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد سامسونگ درحال‌توسعه‌ی تبلت میان‌رده‌ی جدیدی است. براساس آخرین گزارش منتشرشده‌ی 91mobiles، انتظار می‌رود سامسونگ تبلت جدید گلکسی تب A را با شماره‌ی مدل SM-P205 در زمستان۲۰۱۹ به بازار معرفی کند.

باتوجه به شایعات منتشرشده درباره‌ی تبلت سامسونگ، انتظار می‌رود نسخه‌ی پایه‌ی این مدل از گلکسی تب A با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و فریم‌ور نسخه‌ی  P205DXU0ARL4 به بازار عرضه شود. به‌نظر می‌رسد تبلت جدید در دو رنگ مشکی و طوسی روانه‌ی بازار شود؛ ولی هنوز مشخص نیست با کدام نسخه‌ی سیستم‌‌عامل اندروید جعبه‌گشایی خواهد شد.

تبلت‌های سری Galaxy Tab A، جزو تبلت‌های اندرویدی میان‌رده خواهند بود. آخرین مدل این تبلت‌ها گلکسی تب A با نمایشگر ۱۰.۵اینچی است که ماه اوت معرفی شد. نمایشگر ۱۰.۵اینچی این تبلت LCD با رزولوشن ۱۹۲۰× ۱۲۰۰ پیکسل است که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ بهره می‌برد. این مدل از تبلت گلکسی تب A سامسونگ حافظه‌ی رم ۳گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲گیگابایتی به‌همراه دوربین اصلی ۸مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵مگاپیکسلی خواهد داشت. 

براساس آخرین گزارش‌ها، احتمال دارد سامسونگ گلکسی تب A جدید خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹ معرفی کند. این کنگره از ۲۵ تا ۲۸فوریه‌ی۲۰۱۹ (برابر با ۶ تا ۹اسفند) در بارسلونا برگزار خواهد شد. گزینه‌ی احتمالی دیگر، رونمایی این دستگاه در رویداد ۲۰فوریه‌ی۲۰۱۹ (‌برابر اول اسفند) است. شایعه شده سامسونگ قصد دارد در این رویداد، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ پلاس را معرفی کند. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۰ را به‌همراه گلکسی F تاشدنی در رویداد دیگری در ماه بعدی معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات