چرا موسسه‌ حرف آخر، راه حل کنکور است؟

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مطالعه 5 دقیقه
دانش آموزان کنکوری هرساله با وجود زحمات طولانی، غالبا در سر جلسه کنکور دچار استرس و هیجان زیادی می شوند. اما مشکل چیست؟
تبلیغات

پسردایی‌ام سالِ کنکور را با نفس‌نفس زدن و هزار مشکل و ناامیدی از سر می‌گذراند. اشتباه نکنید پسردایی‌ام اصلاً از آن دانش‌آموزانی نبود که درس‌هایش را نخواند و برای آینده‌ی زندگیش نقشه نداشته باشد و بدتر از همه‌ی این‌ها پشتکار و تلاش لازم را برای رسیدن به اهداف‌ را دارا نباشد، ولی باز هم با وجود تمام تلاش‌هایش افسردگی به او هجوم آورده بود.

وقتی از او می‌پرسیدم مشکل کجاست؟ می‌گفت: «همه‌ی مشکلِ من با کنکور زمانِ کمشه، سر جلسه عمراً بتونم همه تستارو بزنم».

این قضیه باعث شد فقط دو ماه مانده به کنکور، درس خواندن را رها کند، من آن روز هم نویسنده بودم و موسسه‌ی حرف آخر را می‌شناختم، همین شد که موسسه‌ی حرف آخر را به او پیشنهاد دادم.

اما چرا؟

حرف آخر

 موسسه‌ی حرف آخر به شما عنصر حیات‌بخش زمان را هدیه می‌کند

حالا کنکور نسبت به سال‌های قبل یک تفاوت بزرگ دارد. اگر خوب یادتان باشد، سال‌های پیش هرکسی که قدری تلاش می‌کرد، زمان می‌گذاشت و خوب درس‌هایش را می‌خواند و از شانس خوبش دبیرهای خوبی هم گیرش می‌آمد، می‌توانست به راحتی در کنکور موفق شود، شاید به رتبه‌های تک رقمی نمی‌رسید، اما سر از دانشگاه‌های بد هم در نمی‌آورد.

اما حالا شیوه‌ی مواجه شدن دانش‌آموزان با کنکور به کلی عوض شده، افرادی که هر ساله در کنکور شرکت می‌کنند به یک میلیون نفر رسیده‌اند. در چنین رقابت تنگاتنگی، در حالی که همه به کتاب‌های کمک‌آموزشی گوناگون، و اساتید مختلف، و همه‌ی امکانات دیگر دسترسی دارند، قطعاً ملاک برتری فقط آموختن اطلاعات نیست؛ حالا جنگ بر سرِ زمانِ کم‌تری‌ست که یک فرد می‌تواند از اطلاعاتش برای حل سوال‌ها استفاده کند. همین مسئله‌ی کلیدی بود که پسردایی مرا کلافه کرده بود چون نمی‌توانست از پس همه‌ی آن تست‌ها بربیاید، در صورتی که نهایت تلاشش را می‌کرد.

حرف آخر

در عوض موسسه‌ی حرف آخر به او چه چیزی هدیه داد؟ یک سری شیوه‌ها و اصول که او می‌توانست با استفاده از آن‌ها در زمانش صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای بکند و سریعاً پس از سوالی به سراغ سوال بعدی برود.

شیوه‌ها و اصول موسسه‌ی حرف آخر در مواجهه با کنکور چیست؟

خیلی جالب است بدانید موسسه‌ی حرف آخر تازه در سال ۱۳۹۰ بود که کارش را در محیط آموزشی کنکور آغاز کرد. پس باید پرسید چه‌طور توانست در کم‌تر از یک دهه یکی از بهترین موسسه‌های آموزش کنکور در کشور شود؟

این جمله‌ی معروف را به یاد دارید که می‌گوید: «دو راه برای موفقیت وجود دارد؛ یا اولین باش، یا بهترین». موسسه‌ی حرف آخر اولین موسسه‌ای بود که از روش‌های آموزشی نوین، آن هم به بهترین شکل ممکن در کشور (نظیر آموزش با پویانمایی به جای حفظ متن، آموختن بر اساس نقشه‌ی راه، استفاده از روش‌های سریع محاسبانی و...) استفاده کرد.

مزایای موسسه‌ی حرف آخر بسیار زیاد هستند مثلاً برای هردو گروه دانش‌آموزان نظام قدیم و نظام جدید به طور کامل مطالب آموزشی مدون گشته است و هیچ کمبودی نیست.

خب بیایید این این روش‌های نوین را با یک‌دیگر بررسی کنیم چون ممکن است اسم آن‌ها زیاد گویای عملکرد‌های واقعی‌شان نباشد.

استفاده از روش‌های سریع محاسباتی در موسسه‌ی حرف آخر

پسر دایی‌ام تعریف می‌کرد که وقتی می‌خواست تست‌های ریاضی و فیزیک را حل کند، حتی اگر ماشین حساب مهندسی داشت، به مشکل می‌خورد، مشکل این نبود که او نمی‌توانست به سریع‌ترین شکل ممکن محاسبات ذهنی‌ مورد نیازش را انجام دهد؛ مشکل این بود که برای رسیدن به جواب حتماً باید به یک سری فرایند وقت‌گیر موصل می‌شد که انجام یک به یک آن‌ها وقت‌ گیر بود و هیچ‌کارش هم نمی‌شد کرد.

موسسه‌ی حرف آخر این‌گونه عمل نمی‌کند، در موسسه‌ی حرف آخر، شما از شر فرایندهای محاسبانی مرحله به مرحله‌ی طولانی راحت می‌شوید، به جای آن به شما چندین میان‌بر و قانونِ ریاضیاتیِ کلی داده می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن‌ها در زمانی بسیار بسیار کم‌تر مسائلِ محاسباتی را حل کنید.

شما در محصولات حرف آخر با پدیده‌ای تحت عنوان الگوها مواجه می‌شوید، برای هر درسی اساتیدی مجرب دارد که خود این الگوها را برای هر مبحث در درس‌هایی هم‌چون شیمی و ریاضی و فیزیک و... طراحی کرده و به شما تدریس می‌کند. مثلاً شاید شوکه شوید که بدانید دکتر شیروانی تمام مسائل شیمی را با سه الگو تدریس می‌کند.

پویانمایی همراه با موسسه‌ی حرف آخر

اما حتماً می‌دانید توان بالا در ریاضیات برای حل مسائل محاسباتی به تنهایی برای موفقیت در کنکور کافی نیست، شما ابتدا باید به خوبی آن‌چه را که قرار است در موردش سوال شود، درک و تحلیل کنید تا در حافظه‌ی بلند مدت‌تان جای گیر شود، مخصوصاً اگر دانش‌آموزی باشید که سودای پزشک شدن را در سر می‌پروراند.

موسسه‌ی حرف آخر برای این قبیل دانش آموزان هم برنامه‌هایی تدارک دیده، مثلاً شما برای شناخت ساختمان پیچیده و ظریف چشم انسان، می‌توانید از مدل‌های سه بعدی پویانمایی شده استفاده کنید و آن را جزء به جزء آموزش ببینید.

نقشه‌ی راه موسسه‌ی حرف‌ آخر

آماده شدن برای کنکور هم درست مانند یک سفر پر طلاتم و طولانی‌ست، کنکور خواندن تنها خواندن یک سری مفاهیم و بعد پس دادن آن‌ها نیست، نه کنکور خواندن کاملاً به یک سبک زندگی تبدیل شده، در این راه شما با پیچیدگی‌های مختلفی از وجود خودتان مواجه خواهید شد، محدودیت‌ها و شگفتی‌های ذهن و بدن‌تان برای شما آشکار می‌شود. حالا اگر برای این تحولات در مسیر رسیدن به موفقیت در کنکور برنامه‌ای نداشته باشید، و ندانید چه زمانی باید چه کاری را انجام دهید، چه زمانی از روز چه درسی را چگونه و چند ساعت بخوانید، ممکن است از پا در بیایید.

در موسسه حرف آخر مشاوران مجربی وجود دارند که می‌توانند به راحتی برای شما یک نقشه‌ی راه کامل تدارک ببینند و خیال شما را از تمام این مسائل راحت کنند.

 چگونه از خدمات موسسه‌ی حرف آخر استفاده کنیم؟

شما می‌توانید از طریق سایت حرف آخر، در هر نقطه‌ای از کشور که باشید، از محصولات آن بهره‌مند شوید.

اخذ نمایندگی از موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر آمادگی ارائه نمایندگی به کلیه کتاب فروشی های سراسر کشور و همچنین مشاوران و اساتید گرانقدر است. برای اخذ نمایندگی می‌توانید با شماره های 02188812562 و یا 09120124169 تماس حاصل بفرمایید.

سایت حرف آخر:

https://www.harfeakhar.tv/

شماره‌ی تماس:

 02188812562

09120124169

09383014540

 جمع‌بندی

درست است که موسسه‌های کنکوری فراوانی در سطح کشور فعالیت می‌کنند اما تنها کسی که می‌تواند صلاحیت این موسسات را برای شما تأیید کند& خود شمایید. پس بیخیال تبلیغ‌ها و حرف دوستان و ذهنیت‌های دیگرتان شوید. چند روز را برای بررسی و تحقیق راجع به این موسسه‌ها اختصاص دهید، تا این موسسه‌ها به خوبی برای شما معرفی شوند، همان‌طور که ما سعی داشتیم در این نوشته خلاصه‌وار موسسه‌ی حرف آخر را معرفی کنیم.

امیدواریم که بهترین انتخاب ممکن را بکنید و اگر انتخاب‌تان حرف آخر نیز بود، بسیار خرسند خواهیم شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات