در مرکز خرید همه چیز ارزان‌تر است

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
چند سالی است که با ورود اینترنت به زندگی ما فروشگاه‌های فیزیکی و محلی کم‌کم جای خود را به فروشگاه‌های مجازی یا اینترنتی می‌سپارند.
تبلیغات

فروشگاه‌های اینترنتی از مزایای بسیاری از جمله تنوع بسیار زیاد محصولات، تخفیف‌های روزانه، ارسال سریع و امکان خرید در هر زمان و مکانی برخوردار هستند. در همین راستا فروشگاه اینترنتی مرکز خرید از اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برای خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی تاسیس شد و تا به امروز توانسته تبدیل به یکی از پر بازدیدترین و محبوب‌ترین سایت‌های خرید آنلاین در ایران شود. مرکز خرید با هدف تامین تمامی کالاهای مورد نیاز هموطنان ارجمندمان در طیف وسیعی از جامعه با تیمی متخصص و قدرتمند آغاز به کار کرده و در نظر دارد پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت را در عرضه‌ی محصولات و خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان داشته باشد.

ما اذعان داریم که دارای بیشترین تنوع کالایی در بین فروشگاه‌های اینترنتی هستیم به نحوی که با خرید از سایت مرکز خرید دیگر نیازی به بیرون رفتن از خانه نخواهید داشت و می‌توانید با یک کلیک کردن تمامی اجناس مورد نیاز خود را درب خانه در سریع‌ترین زمان ممکن و در بسته‌بندی مناسب تحویل بگیرید. ما سعی کردیم در هر دسته‌بندی کالا چندین برند گوناگون خارجی و ایرانی متنوع قرار دهیم تا انتخاب خریدار به هیچ عنوان محدود نباشد و بتواند با دیدی باز از چند صد کالای موجود بهترین انتخاب را داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی مرکز خرید با همکاری بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و وارد کنندگان کالا در نظر دارد تا با حذف واسطه‌ها و میانجی‌های اجناس بتواند کالا را با ارزان‌ترین و به صرفه‌ترین قیمت ارائه دهد‌. حجم خرید بالا از دیگر عوامل ارزان‌تر بودن قیمت مرکز خرید است به نحوی که خریدار با تخفیف‌های چند ده درصدی می‌تواند صرفه‌جویی اساسی در خرج و مخارج خود کند.

تیم پشتیبانی سایت اینترنتی مرکز خرید حتی تا هفته‌ها بعد از خرید هم همراه شما عزیزان خواهند بود و در صورت مغایرت کالا با تصویر اینترنتی یا معیوب بودن آن بدون هیچ گونه قید و شرطی آن را تعویض و برای شما ارسال می‌کنند. ما با همکاری با بزرگ‌ترین وارد کنندگان قصد داریم معتبرترین و باکیفیت‌ترین گارانتی و خدمات پس از فروش را برای مشتری‌های گرامی به ارمغان آوریم. امنیت خرید از مهم‌ترین محورهای مشتری مداری ما است، ما به شما عزیزان اطمینان می‌دهیم قبل و بعد از هر خرید، همواره پشتیبان شما خواهیم بود.‌

ارسال سریع و امن همواره یکی از مهم‌ترین اصول اساسی سایت اینترنتی مرکز خرید بوده و هست. ما در نظر داریم تا خرید شما را در سریع‌ترین زمان با استفاده از روش‌های گوناگون ارسال اعم از پیک اکسپرس، پست پیشتاز و … در سریع‌ترین زمان ممکن بدست شما برسانیم. پکیج‌های بسته‌بندی مرکز خرید از هرگونه آسیب‌دیدگی به کالا جلوگیری می‌کند و با ظاهری زیبا و جذاب، همواره حس خوب خرید را برای مشتریان گرامی به ارمغان می‌آورد.

مرکز خرید دات کام

بهترین مرکز خرید پلی استیشن

ما ادعا می‌کنیم که از بهترین سایت‌های اینترنتی فروش کنسول و بازی هستیم زیرا با ارائه‌ی پایین‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش همراه شما مشتریان گرامی هستیم. بسیاری از فروشندگان کنسول و پکیج‌های کنسول پس از فروش محصولات خود با شما خداحافظی می‌کنند و در قبال محصول فروخته شده هیچ مسئولیتی بر عهده نمی‌گیرند اما تیم پشتیبانی مرکز خرید با ارائه‌ی کنسول با گارانتی‌های معتبر و شناخته شده تا ماه‌ها آسایش و امنیت خرید شما را تامین خواهند کرد. تنوع فوق العاده‌ی کنسول‌ها از مزایای فروشگاه اینترنتی مرکز خرید است. برای دوستداران کنسول پلی استیشن تدارک ویژه ای دیده‌ایم، کنسول‌های PlayStation 4 Slim و PlayStation 4 pro را ما در نسخه‌های گوناگون اعم از ریجن یک، دو و سه با گارانتی و قیمت معتبر عرضه می‌کنیم. پکیج‌های خاص و نایاب پلی استیشن را می‌توانید در فروشگاه ما بیابید. پکیج‌های کنسول خاص شامل هدست واقعیت مجازی و بازی‌های پلی استیشن که شرکت سونی به سفارش مشتریان اروپایی و آمریکایی تدارک دیده است را با بسته‌بندی اورجینال و با گارانتی چند ماهه را از ما بخواهید. ما علاقه‌مندان به کنسول‌های سفارشی را هم فراموش نکرده‌ایم و با فراهم کردن کنسول‌های سفارشی و زیبا در پایین‌ترین قیمت می‌توانیم تجربه‌ای دلچسب از خرید را به شما هدیه دهیم. انواع لوازم جانبی کنسول مانند دسته بازی، شارژر، برچسب کنسول، محافظ دسته و تمامی ملزومات مورد نیاز کنسول را از بهترین برندهای دنیا گرد هم آوردیم تا در بهترین سطح و کیفیت بتوانید لذت بازی‌های ویدیویی را تجربه کنید.

مرکز خرید دات کام

بهترین مرکز خرید موبایل

موبایل از جمله وسایل پرفروش و بسیار مهم در جوامع امروز محسوب می‌شود و اهمیت خاصی برای هر فرد دارد. سایت اینترنتی مرکز خرید مفتخر است که انواع گوشی‌های هوشمند از بهترین برندهای دنیا را گرد آورد و با بهترین قیمت و گارانتی به هموطنان ارجمند عرضه کند. سایت مرکز خرید درصدد همکاری با بهترین واردکنندگان و نمایندگان گوشی‌های هوشمند برتر دنیا برآمده تا دست واسطه‌ها و میانجی‌ها را برای خریدار قطع کند تا قیمت فروش گوشی تا حد قابل توجهی کاهش یابد تا خریدار بتواند با مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین قیمت، گوشی هوشمند دلخواه خود را خریداری کند. امروزه بعضی از فروشندگان و سایت‌های اینترنتی سودجو، گوشی‌های تعمیر شده و به اصطلاح ریفرش شده را تحت عنوان گوشی‌های نو و آکبند به مشتریان عرضه می‌کنند اما سایت اینترنتی مرکز خرید با اخذ مجوزهای لازم و تعهدات قانونی به شما مشتری گرامی این اطمینان را می‌دهد که گوشی کاملا نو و سالم است و با گارانتی‌های معتبر کشور عرضه می‌شود. سایت مرکز خرید تا یک هفته بعد از فروش گوشی در صورت معیوب بودن یا خرابی گوشی مسئولیت محصول فروخته شده را بر عهده می‌گیرد و تضمین می‌کند که گوشی معیوب را با گوشی سالم تعویض می‌کند. تنوع محصولات سایت مرکز خرید در دسته‌بندی گوشی هوشمند بسیار زیاد است تا خریدار بتواند با دید باز تصمیم‌گیری کند و بهترین انتخاب را داشته باشد. تمامی تصاویر گوشی در داخل آتلیه‌ی تخصصی عکسبرداری سایت مرکز خرید تهیه می‌شود و تمامی زوایای هرگوشی برای دید بهتر به نمایش در می‌آیند، نویسندگان نکته سنج سایت مرکز خرید با بررسی دقیق هر گوشی، نقدهایی ریزبینانه و منصفانه را برای هر گوشی می‌نویسند و کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. امکان مقایسه‌ی چندین گوشی با یکدیگر نیز فراهم آمده تا خریدار با دیدی باز بتواند گوشی مورد نظر خود را انتخاب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات