بهترین مقاصد گردشگری ترکیه

سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه، کشوری اوراسیایی است که بخش بزرگ کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در جنوب باختر آسیا و خاورمیانه واقع است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقهٔ بالکان قرار دارد.
تبلیغات

ترکیه به دلیل نزدیکی مسافت و نزدیکی فرهنگی مورد استقبال بسیاری از هموطنان عزیزمان قرار گرفته است. جهت آشنایی با بهترین شهرها و بهترین مقاصد گردشگری ترکیه با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید.

 استانبول پایتخت اقصادی ترکیه

سفر به هر شهر و یا کشوری نیاز به مقداری اطلاعات دارد تا بتوان از سفر لذت برد، از این رو برای آشنایی با استانبول مقداری توضیحات لازم را در اختیار شما قرار می دهیم.

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. شهر استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد و مسافران تور استانبول با قیمت مناسب می‌توانند از جذابیت های دو قاره آسیا و اروپا لذت ببرند. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در شهر استانبول واقع است. استانبول همیشه مرکز زندگی اقتصادی کشور بوده‌ است که این به خاطر موقعیت اتصالی بین‌المللی راه‌های مرزی زمینی و دریایی است. این کلان شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌ است. همچنین استانبول از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود. مهر پرواز با داشتن بهترین تورها، پکیج های تور استانبول را به صورت فول چارتر با بهترین خدمات به مسافران ارائه می دهد. بهترین قیمت تور استانبول نوروز ۹۸ را از ما بخواهید همچنین مسافران می توانند با خرید آنلاین بلیط در وقت و زمان خود صرفه جویی نمایند.

مهر پرواز

استانبول تنها شهر واقع در بین دو قاره آسیا و اروپا عروس شهرهای آناتولی و قطب اقتصاد و گردشگری آسیای صغیر می باشد . همین امر باعث شده که در ادوار تاریخی از اهمیت و توجه خاص قدرت های روزگارهای قدیم قرار بگیرد. از مرکز حکومت روم شرقی تا لشگرکشی های امپراطوری ساسانی و جولانگاه خلفای عثمانی همواره در حال ساخت و ساز و تغییر و تکامل بوده و دارای بناهای متعدد تاریخی و گردشگری است. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان به وسیله تور استانبول و تور لحظه آخری استانبول برای دیدن این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند.

در سال های اخیر واژه تور لحظه آخری در بین مسافران و گردشگران بسیار رونق پیدا کرده است. دلیل این اتفاق این است که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تور هستند، به میزان معین و تعریف شده ای بلیط برای فروش دارند، اما به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز فروش نرفته است، بنابراین قیمت تور را تا حد بسیاری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود. مسافران زیادی که از این امر با خبر می‌شوند و ترجیح می دهند سفر خود را با تور لحظه آخری بروند تا هزینه کمتری را متقبل شوند. تور دقیقه ۹۰ مستلزم این است که چمدان شما حاضر باشد تا به محض مطلع شدن شما از آن، سریعاً بتوانید اقدام کنید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را باهم از دست خواهید داد. تور لحظه آخری استانبول نیز از این قاعده مستثنی نیست و چنانچه شما تور دقیقه آخری (Last Minute) استانبول را انتخاب نمایید هزینه کمتری را برای سفرتان باید پرداخت نمایید. با تورهای لحظه آخری (LastSecond) استانبول فرصتی پیش آمده تا آژانس مسافرتی مهرپرواز آفرها و خدمات تخفیف خورده خود را پیش روی مسافران خود قرار دهد.

آنتالیا، نگین درخشان سواحل مدیترانه

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. شهر آنتالیا که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. آنتالیا بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها می باشد. آنتالیا در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی درون قلعه قرار دارد. بافت خاص آنتالیا که شامل خیابان‌های کم عرض و پیچ در پیچ بوده و به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند. مهر پرواز مجری تخصصی تور آنتالیا بوده که با فراهم کردن رزرواسیون آنلاین و با داشتن کادری مجرب و دقیق مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین تور را برای شما در مسیر آنتالیا فراهم می کند. تور آنتالیا از دو طریق انجام می شود:

۱- پرواز های ترک مانند : هواپیمایی اطلس جت، تلویند، پگاسوس، کرندون، اونور ایر به صورت مستقیم به شهر آنتالیا انجام می شود و فاصله فرودگاه آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا ۱۰ دقیقه می باشد. البته پروازهای ترک در شهری به نام آدنا یا شهری دیگر به مدت ۱۵ دقیقه استاپ دارد ولی درب هواپیما باز نمی شود و مسافرین پیاده نمی شوند و بعد به سمت آنتالیا حرکت می کند که تمامی این پروازها در بازار به عنوان پرواز مستقیم نام گرفته است.

۲- تمامی پروازهای ایرانی مانند: تابان، زاگرس، ماهان، قشم ایر از طریق فرودگاه شهر اسپارتا انجام می شود که فرودگاه اسپارتا تا مرکز شهر آنتالیا، ۳:۳۰ دقیقه فاصله زمانی دارد. آژانس مهر پرواز مجری مستقیم تورهای لحظه آخری و پکیج های تور آنتالیا با قیمت مناسب و به همراه خدماتی چون گشت های متنوع و جذاب هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به مقصد آنتالیا می‌فرستد.

اگر از دیدن زیبایی های طبیعت و قدم زدن در سواحل زیبا لذت میبرید، بهتر است به آنتالیا سفر کنید. آنتالیا یکی از مهمترین شهرهای کشور ترکیه می باشد و دارای مناطق گردشگری و هتل ها و سواحل زیبا است. از بلوارها و نخل های زیبا، تا لنگرگاه های مدرن، سواحل آرام گرفته تا مراکز خرید و پاساژهای بزرگ و شیک همگی در شهر آنتالیا خودنمایی می کنند. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سراسر جهان با تور آنتالیا و بلیط آنتالیا برای دیدن این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند.

آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا است. مجاورت آنتالیا با دریای مدیترانه و وجود مناظر زیبای طبیعی و نیز جاذبه های این شهر، آنتالیا را به شهری فوق العاده و شگفت آور برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است. سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن این شهر، از مناطق مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند. به علاوه وجود آثار باستانی بسیار زیاد و نیز مکان های تاریخی در این شهر، باعث شده تا علاقمندان به تاریخ و اماکن باستانی نیز جذب آنتالیا شوند. چنانچه سفر به همراه تور آنتالیا نوروز ۹۸ را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب نمایید، می توانید سفری بسیار خوب و هیجان انگیز و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 کوش آداسی و تفریحات ساحلی آن

کوش‌آداسی شهری زیبا در مرکز استان آیدین ترکیه است. کوش آداسی به معنای جزیره‌ی پرنده است. این شهر زیبا و توریستی در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته است. هر ساله مسافران تور کوش آداسی به این شهر زیبا سفر می کنند. شهر زیبای کوش آداسی به صخره های زیبا و سواحل شنی معروف است. چشم انداز سواحل آرام کوش آداسی در غروب آفتاب بسیار زیبا است و انواع مراکز تفریحی و گردشگری، هتل ها و رستوران ها در کنار این سواحل برای گردشگران ساخته شده است. به طور مثال ساحل شنی کادینلار دنیزی که برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب برای گردشگران ساخته شده است. همه ساله گردشگران ایرانی با خرید تور نوروز کوش آداسی برای بازدید از این شهر زیبا به آن سفر می کنند.

مهرپرواز

کوش آداسی یک شهر ساحلی زیبا، در غرب کشور ترکیه است. مجاورت کوش آداسی با دریای مدیترانه و نیز وجود طبیعت بکر و زیبای، این شهر را به یک مکان فوق العاده برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است. هر ساله میلیون ها گردشگر و توریست از کشورهای مختلف برای بازدید از این شهر شگفت آور، این مقصد را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. علاوه بر این، وجود مناطق باستانی و تاریخی بسیاری که این شهر دارد، باعث شده کوش آداسی برای علاقمندان به آثار باستانی و تاریخی هم جذابیت بسیاری داشته باشد. اگر این شهر را به عنوان مقصد سفرتان در تور پاییز ۹۷ انتخاب کنید، حتماً سفری لبریز از لذت و خوشی و نیز خاطرات فراموش نشدنی را در تور کوش آداسی لحظه آخری تجربه خواهید کرد. می توانید با خیال راحت از آرامش یک بندر کم جمعیت و زیبا در تورهای ویژه سال نو میلادی کوش آداسی لذت ببرید.

کوش آداسی همانند دیگر شهر های جنوبی ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای است. آب و هوای مدیترانه ای همان طور که از نامش پیداست، تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد دارد و کوش آداسی هم از این قاعده مستثنی نیست. فصل تابستان مناسب‌ترین زمان برای برگزاری آفرهای تور کوش آداسی و تور لحظه آخری کوش آداسی است ولی در فصل های دیگر سال کوش آداسی آفتابی است و می شود در سواحل آن شنا و قایقرانی کرد.

 امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم برای انتخاب مقصد سفرتان کمکی به شما عزیزان کرده باشیم. آژانس مسافرتی مهرپرواز مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی آماده ارائه خدمات ویژه به مسافران است. با همکاران ما در آژانس در ارتباط باشید تا از جزئیات تمامی پکیج ها اطلاعات لازم و کافی را دریافت نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات