می 8 لایت شیائومی با ۸ گیگابایت رم رؤیت شد

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می ۸ لایت به‌تازگی با ۸ گیگابایت رم و رنگ‌بندی جدید در وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات چین، رؤیت شده است.
تبلیغات

طبق جدیدترین گزارش‌ها، شیائومی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک مدل پایین‌رده‌ی گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۸، یعنی می ۸ لایت را با ۸ گیگابایت رم روانه‌ی بازار کند؛ این اسمارت‌فون قرار است دارای رنگ‌بندی متنوع‌تری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده‌ی می ۸ باشد.

چینی‌ها ماه گذشته به‌صورت رسمی از گوشی Xiaomi Mi 8 Lite رونمایی کردند؛ این محصول دارای نمایشگر ۶.۳ اینچ LCD (به‌همراه بریدگی) است و برای پردازش تسک‌ها از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده می‌کند. در آن زمان گفته شد که این گوشی در دو مدل جداگانه، یکی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دیگری با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روانه‌ی بازار می‌شود، اما اخیرا مدلی از می ۸ لایت با ۸ گیگابایت رم رؤیت شده است.

طبق اطلاعات منتشرشده از سوی سازمان تنظیم مقررات چین (TENAA)، مدل ۸ گیگابایتی می ۸ لایت دارای مدل‌نامبر M1808D2TT است و پنل جلویی و پشتی آن به‌رنگ سیاه دیده می‌شود. در کنار این‌ها، فریم کناری گوشی به‌همراه کلیدهای قرارداده‌شده در آن، قرار است به رنگ نارنجی مزین شوند. حاشیه‌ی اطراف دوربین اصلی دستگاه به رنگی شبیه به بنفش و حلقه‌ی اطراف حسگر اثر انگشت به رنگ صورتی دیده می‌شوند. گوشی‌های شیائومی همواره به قیمت مناسب خود شهره بوده‌اند بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که مدل جدید می ۸ نیز از اقتصادی‌ترین گوشی‌های این شرکت باشد.

می 8 لایت شیائومی / Xiaomi Mi 8 Lite

تصویر منتسب به مدل ۸ گیگابایتی شیائومی می ۸ لایت در وب‌سایت TENAA

برخی از مشخصات فنی می ۸ لایت که در سایت سازمان تنظیم مقررات چین دیده می‌شوند، با آنچه که قبلا می‌دانستیم تفاوت‌هایی به‌نسبت جزئی دارند؛ برای مثال، سازنده‌ی می ۸ لایت گفته که این گوشی دارای باتری ۳/۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی است؛ اما در قسمت مشخصات مربوط به باتری این گوشی در سایت TENAA، رقم ۳/۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی به‌چشم می‌خورد.

به‌علاوه، TENAA مدعی شده که در مدل ۸ گیگابایتی می ۸ لایت، قرار است شاهد دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی باشیم؛ این سازمان همچنین گفته که Xiaomi در پنل پشتی این گوشی از دو دوربین با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی (به‌عنوان دوربین اصلی) و ۸ مگاپیکسلی (به‌عنوان دوربین ثانویه) استفاده کرده است. این در حالی است که شیائومی به‌هنگام معرفی می ۸ لایت اعلام کرد که دوربین‌های اصلی این گوشی دارای سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی خواهند بود که سنسور دوم به‌منظور تشخیص عمق و برای ثبت تصاویر پرتره کاربرد خواهد داشت.

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات