کلاسینو هوشمندانه و باکیفیت ترین آموزشگاه آنلاین کنکور

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
امروزه آموزش آنلاین با استفاده از نرم افزارهای نوین درحال جا افتادن در آموزش جهان هستند و همچون فناوری‌های تسهیل‌گر دیگر، در ایران نیز این طرح توسط کلاسینو اجرا شده است.
تبلیغات

از مشکلات مهم بچه‌های کنکوری، می‌توان به عدم دسترسی به آموزش باکیفیت، در دسترس نبودن اساتید حرفه‌ای، هزینه‌های بالای کلاس‌های کنکور و رفت و آمدهای وقت‌گیر کلاس‌ها اشاره کرد که در نتیجه با کلاسینو میشه به شعار عدالت آموزشی نزدیک شد.

آیا می‌دانستید دانش‌آموزان در یک سال آمادگی برای کنکور ۴۸۰ ساعت از وقت مطالعه‌ی خود را تلف می‌کنند؟ ۴۸۰ ساعت وقت تلف شده با در نظر گرفتن ۸ ساعت مطالعه در روز، یعنی ۶۰ روز؛ اگر یک پشت کنکوری به طور میانگین ۴ روز در هفته آموزشگاه رفته و به‌طور میانگین ۷۵ دقیقه صرف رفتن و ۷۵ دقیقه صرف برگشتن شود، یعنی ۱۰ ساعت در هفته، که طی ۴۸ هفته تا کنکور همان ۴۸۰ ساعت را نتیجه می‌دهد.

خوب این زمان را با استفاده از یک سری از اپلیکیشن‌ها با فیلم‌های ضبط شده و DVDهای کنکوری می‌توانستید ذخیره کنید، اما متاسفانه هیچوقت DVD های کنکوری یا فیلم‌های ضبط شده جای یک کلاس حضوری را نتوانستند بگیرند، به‌ دلیل اینکه هیچوقت حس یه کلاس واقعی و یک ارتباط دوطرفه میان استاد و دانش‌آموز هم‌چنین دانش‌آموزان با هم و رفع اشکالات را به ما نمی‌دهند.

همچنین دسترسی به  اساتید حرفه‌ای و باکیفیت فقط برای چند شهر بزرگ میسر است و درصد عظیمی از دانش‌آموزان از یک آموزش باکیفیت بی‌بهره هستند!

حالا فکر کنید همه با توجه به ذخیره کردن دو ماه زمان (یعنی نیازی به رفتن سر کلاس آموزشگاه‌ها نباشد) سر یک کلاس واقعی و دسترسی کامل به اساتید حرفه‌ای و مطرح کنکور داشته باشند!

در کلاسینو  این کار شدنی است

کلاسینو

کلاسینو چیست؟

کلاسینو را می‌شود فرزند مجازی انتشارات راه اندیشه و آموزشگاه راه اندیشه به مدیریت مهندس علی‌رضا عربشاهی، یکی از با اصالت‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای کنکور نامید. که با همکاری یک تیم جوان و خلاق و عاشق نوآوری اولین آموزشگاه آنلاین کنکور ایران را به وجود آوردند، که تمامی برنامه‌ها و کلاس‌های کلاسینو، به صورت زنده و آنلاین برای دانش‌آموزان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برای چه مقاطع تحصیلی هست؟

در حال حاضر برای کنکوری‌های نظام قدیم و نظام جدید و بچه‌های سال یازدهم و در آینده همه‌ی مقاطع

آیا همه مباحث تدریس می‌شود؟

از صفر تا صد مباحث کنکور تدریس می‌شود.

کلاس‌ها تا کی ادامه دارد؟

از مرداد تا اردیبهشت سال بعد.

آیا فقط از مرداد و مهر می‌توان ثبت نام کرد؟

خیر، هر موقع از سال می‌توان ثبت‌نام کرد و به سرعت توسط فیلم‌های ضبط شده جلسه‌های گدشته به کلاس رسید.

زمان کلاس‌ها چگونه است؟

هر کلاس در زمان مشخص به صورت هفتگی و منظم برگزار می‌شود.

شهریه کلاس‌ها به چه صورت است؟

هزینه حضور سر کلاس هر کدام از این اساتید مطرح که معمولا فقط در آموزشگاه‌های شمال‌ شهر تهران می‌توان پیدایشان کرد حدود ۳ میلیون تومان است، ولی در کلاسینو حدود ۵۰۰ هزار تومان است یعنی یک ششم هزینه!

آیا اقساطی هم می‌شود پرداخت کرد؟

بله، شما کافی است یک سوم مبلغ را پرداخت کنید و مابقی را به‌ صورت قسطی پرداخت کنید.

پیش نیاز استفاده از کلاس‌ها چیست؟

تمامی دانش‌آموزان در هر نقطه از ایران (البته با توجه به دانش‌آموزان خارج از کشور کلاسینو می‌توان گفت از هر نقطه دنیا) که باشند فقط با دسترسی به حداقل سرعت اینترنت می‌توانند سرکلاس حضور یابند، همچنین می‌توانند از هر دستگاهی مانند رایانه شخصی، گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS برای دسترسی به امکانات کلاسینو استفاده کنند. برای استفاده فقط کافی است با رایانه یا گوشی هوشمند خود به سایت کلاسینو مراجعه کنند.

اگر اینترنت قطع شود؟

درصورتی که به هر دلیلی نتوانید سرکلاس حضور پیدا کنید فیلم ضبط شده هر جلسه همیشه در پنل‌تان قرار داده می‌شود تا هر زمان که برای‌تان مقدور بود از کلاس استفاده کنید.

آیا امکان استفاده رایگان از کلاسینو هست؟

برای تجربه اولیه کلاس‌های کلاسینو توسط دانش‌آموزان عزیز، این امکان برای‌شان فراهم شده تا یک جلسه از کلاس را به صورت رایگان مشاهده کنند. یعنی در مجموع می‌توانید سر کلاس بیش از ۱۰ استاد بزرگ ایران به صورت رایگان حضور داشته باشید.

کلاسینو

امکانات دیگر کلاسینو چیست؟

در کلاسینو هر دانش‌آموز یک پنل کاربری مخصوص به خود را دارد که تمامی اطلاعات دوره‌ها، فیلم‌های ضبط شده، آزمون‌ها، تکالیف، پرسش و پاسخ و رفع اشکال در طول هفته و ارتباط با پشتیبان و مشاور برنامه‌ریز خود را دارا است. همچنین روند پیشرفت هر دانش‌آموز هم در اختیار خود دانش‌آموز و والدین ایشان و هم در اختیار پشتیبانان و اساتید قرار می‌گیرد تا با بررسی نمودارها و روند پیشرفت نمرات و انجام تکالیف هر دانش‌آموز بتوان بهترین شیوه آموزش برای هر فرد را در پیش گرفت.

اساتید کلاسینو چه کسانی هستند؟

ریاضیات با استاد بابک سادات یا استاد آریان حیدری، شیمی با استاد مصلایی یا استاد فرزانه، فیزیک با استاد عربشاهی یا استاد نوکنده، زیست با استاد فرهادیان، ادبیات با استاد عبدالمحمدی، عربی با استاد هورفر، زبان با استاد شهاب اناری یا استاد زینعلی، دینی با استاد سرکشیک زاده یا استاد فروغی نیا و حسابان با استاد کلاه ملکی

چطور می‌توانم در کلاسینو ثبت‌نام کنم؟

کافی است با رایانه یا گوشی هوشمند خود وارد سایت کلاسینو شده و عضو شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات