خرید بیمه ثالث مجانی از بیمه‌بازار

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شانس خرید بیمه مجانی از بیمه‌بازار در بهمن و اسفندماه!
تبلیغات

  بیمه‌بازار به‌عنوان اولین وب‌سایت مقایسه و فروش آنلاین انواع بیمه، در حال برگزاری شگفت‌انگیزترین جشنواره فروش بیمه‌ آنلاین است، جشنواره بیمه مجانی که از یک بهمن شروع‌شده تا پایان اسفندماه ادامه دارد. در طول کمپین، پس از پایان هر روز، ساعتی اعلام می‌شود و افراد خوش‌شانسی که در این ساعتِ طلایی، بیمه ثالث‌شان را خریداری کرده باشند، بیمه‌شان مجانی شده و پول به حساب‌شان واریز می‌شود!

یک ساعت‌های طلایی بیمه‌بازار!

کافیست مانند روزهای عادی، بیمه ثالث‌تان را از سایت بیمه‌بازار به‌صورت آنلاین بخرید؛ پس از پایان هر روز، یک ساعت به ‌قیدقرعه اعلام می‌شود و تمامی کسانی که در این ‌یک ساعت، بیمه ثالث خریده باشند، بیمه‌شان مجانی می‌شود و پول پرداختی‌شان به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

هریک از روزهای این کمپین، یک ساعت طلایی مجزا دارند که در پایان هر روز اعلام می‌شود! به همین علت هر روزی در طول کمپین خرید کنید، این فرصت را دارید که بیمه‌تان مجانی شود!

خرید مجانی بیمه از هر شرکتی که می‌خواهید!

بیمه‌ایران؟ آسیا؟ پارسیان؟ پاسارگاد؟ البرز؟ بیمه...؟ همین حالا به سایت بیمه‌بازار مراجعه کنید و از هر شرکتی که می‌خواهید، بیمه ثالث را به‌صورت آنلاین بخرید و شانس خود را برای برنده شدن بیمه مجانی امتحان کنید.

قرعه‌کشی و اعلام برندگان

ساعت طلاییِ هر روز، عصر روز بعد در کانال تلگرام بیمه‌بازار اعلام می‌شود. با تمامِ کسانی که برنده شدند، برای برگرداندن پول پرداختی‌شان تماس گرفته می‌شود. همچنین نتایج قرعه­کشی هر روز بر روی وب‌سایت بیمه‌بازار قابل‌مشاهده است.

چطور از بیمه‌بازار بیمه ثالث بخرم؟

برای خرید بیمه، نوع‌خودرو، مدل‌خودرو، تعداد سال‌های تخفیف خود را وارد کنید تا اطلاعات شرکت‌های مختلف بیمه، برایتان نمایش داده شود! سپس بهترین بیمه را انتخاب کنید، بخرید و در اسرع وقت در آدرس خود تحویل بگیرید!

بیمه بازار چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌دهد؟

بیمه‌بازار، اولین سامانه مقایسه انواع بیمه‌نامه‌های ثالث، بدنه، آتش سوزی، زلزله و عمر است که توانسته این امکان را به مشتری بدهد که تمام شرکت‌های بیمه را تنها با چند کلیک مقایسه کند و به‌صورت آنلاین سفارش دهد! برای راحتی هرچه بیشتر مشتریانِ عزیز، بیمه ثالث به‌صورت قسطی و کوتاه‌مدت نیز در وب‌سایت بیمه‌بازار ارائه می‌شود!

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات