طراحی و دکوراسیون داخلی گل فروشی به سبک مینیمالیسم

پنج‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کاملا واضح است که دکوراسیون داخلی محل کار در رونق و پیشرفت هر کسب و کاری بسیار تأثیرگذار است. بنابراین طراحی داخلی محیط کار از اهمیت بسیاری دارد.
تبلیغات

دکوراسیون داخلی گل‌فروشی مورد بررسی در این مطلب توسط شرکت Sides Core در کشور ژاپن طراحی شده است. شرکت طراح یک تاق فلزی سیاه‌رنگ در مرکز این فروشگاه قرار داده است. این تاق فلزی به‌عنوان یک تکیه‌گاه برای رشد گل‌ها و گیاهان بالا‌رونده و پیچک‌ها نصب شده است. زمانی که این تاق فلزی با گل و برگ‌های سبز پوشیده شود، به این گل‌فروشی جلوه‌ای خاص خواهد بخشید.

دکوراسیون داخلی گل‌فروشی

این فروشگاه بسیار ساده و به سبک مینیمالیسم طراحی شده است. کاملا مشخص است که رنگ سفید و رنگ‌های خنثی مانند خاکستری برای طراحی داخلی بیشترین کاربرد را دارد؛ بنابراین از میز و صندلی‌ با رنگ تیره و تاق فلزی سیاه‌رنگ برای ایجاد کنتراست استفاده شده است. صاحب این گل‌فروشی که در زمینه‌‌ی گل‌آرایی تخصص دارد، قبلا هم از ایده‌ی تاق فلزی به‌عنوان ساختاری برای رشد گل‌های پیچک استفاده کرده است. اما شرکت طراح، تاق فلزی را به‌صورت اریب در وسط این گل‌فروشی قرار داده که طراحی بسیار جالبی را ایجاد کرده است.

دکوراسیون داخلی گل‌فروشی

یک شاخه درخت در یک سمت از تاق قرار دارد؛ به‌طوری که شاخه‌های فرعی آن به دور این تاق پیچیده است. پیشخوان مغازه در یک سمت و پشت تاق فلزی قرار گرفته و در قسمت انتهایی فروشگاه و دقیقا روبروی در ورودی، یک دیواره‌ی نسبتا بلند طراحی شده است که فضای پشت این دیوار به‌عنوان محلی برای آماده‌سازی گل‌ها به کار برده می‌شود.

دکوراسیون داخلی گل‌فروشی

شرکت طراح از رنگ‌های خنثی برای سقف و دیوارها استفاده کرده است تا اینکه رنگ‌های شاد و روشن گل‌ها نمود و جلوه‌ی بیشتری داشته باشند. برای اینکه طراحی داخلی خیلی ساده و یکنواخت نباشد، از کف‌پوش و سرامیک طرح‌دار برای کف سالن استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی گل‌فروشی
دکوراسیون داخلی گل‌فروشی
دکوراسیون داخلی گل‌فروشی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات