تصویر جدید منتسب به پنل جلویی می میکس 2 طراحی بدون حاشیه آن را نشان می‌دهد

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر جدیدی از پنل جلویی گوشی هوشمند شیائومی می‌میکس ۲ فاش شده که بر اساس آن، حاشیه‌ی پایین گوشی نیز به مقدار زیادی باریک‌تر شده است.
تبلیغات

سال گذشته شرکت شیائومی با معرفی گوشی هوشمند می‌میکس، همه‌ را شگفت‌زده کرد؛ زیرا حاشیه‌ی نمایشگر محصول یادشده به‌ میزان قابل توجهی کم شده بود و با نگاه به آن، به‌ نظر می‌رسید با محصولی از آینده مواجه هستیم. حال با گذشت یک سال از زمان معرفی این محصول، بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز این روند را در پیش گرفته و محصولاتی با حاشیه‌های بسیار کم تولید کرده‌اند و فناوری یادشده را به پیش‌ می‌برند.

شیائومی تاریخ معرفی نسل جدید گوشی بدون حاشیه‌ی خود موسوم به می‌میکس ۲ را اعلام کرده؛ اما طی چند ماه گذشته جزئیات کمی از این محصول، توسط منابع مختلف خبری در دسترس قرار گرفته است. هفته‌ی قبل و پیش از شروع رویداد ایفا ۲۰۱۷، یک تصویر جدید از می‌میکس ۲ به‌طور آنلاین منتشر شد که در آن، پنل شیشه‌ای جلویی دستگاه نامبرده دیده می‌شد.

با توجه به اینکه امسال شرکت‌های دیگری مثل ال‌جی، سامسونگ و ... از مدتی قبل به جمع تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند بی‌حاشیه پیوسته‌اند، حال باید دید شیائومی در سال جاری در این حوزه چه اقدامی انجام خواهد داد و چه محصولی به بازار معرفی خواهد کرد. طراحی نسل اول شیائومی می میکس توسط طراح فرانسوی، فیلیپ استارک انجام شد و اکنون وی سرپرستی طراحی نسل جدید این محصول را هم بر عهده دارد. همان‌طور که پیش از این اشاره شد، شرکت شیائومی در تاریخ ۲۰ شهریور از گوشی هوشمند می‌میکس ۲ رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات