کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت آیفون‌های قبلی با معرفی ‌آیفون‌های جدید اپل

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مانند سال‌های گذشته، با معرفی آیفون‌های جدید اپل، قیمت آیفون‌های ۶ اس، ۶ اس پلاس، ۷ و ۷ پلاس هر کدام ۱۰۰ دلار کاهش یافت.
تبلیغات

اپل قیمت پرچم‌دارهای سال گذشته‌اش را ۱۰۰ دلار کاهش داد؛ این کاهش قیمت به این معنی است که هم‌اکنون آیفون ۷ با قیمت ۵۴۹ دلار و آیفون ۷ پلاس با قیمت ۶۶۹ دلار به‌ فروش می‌رسند. سال گذشته قیمت آیفون 6s و 6s پلاس ۱۰۰ دلار کاهش یافت و اکنون با تخفیف ۱۰۰ دلاری جدید، قیمت این دو گوشی به‌ترتیب به ۴۴۹ و ۵۴۹ دلار رسیده است. همچنین تخفیف ۵۰ دلاری برای آیفون SE ارائه شده که باعث می‌شود قیمت آن به ۳۴۹ دلار برسد.

اگر علاقه‌ای به خرید آخرین پرچم‌دارهای اپل ندارید، اکنون زمان مناسبی است که پرچم‌دارهای قبلی را با قیمتی کمتر خریداری کنید. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت‌های نهایی به کشوری که در آن زندگی می‌کنید و میزان مالیات نیز بستگی دارد. ضمنا قیمت‌‌های مشخص شده توسط اپل با قیمت‌های پیشنهادی اپراتورها نیز تفاوت خواهد داشت.

در تصویر زیر قیمت مدل‌های مختلف آیفون را مشاهده می‌کنید:

قیمت مدل‌های مختلف آیفون

لازم به ذکر است که تمام این مدل‌ها به نسخه‌ی یازدهم iOS، که نوزدهم سپتامبر عرضه خواهد شد نیز بروزرسانی می‌شوند. شاید همین مسئله انگیزه‌ی دیگری باشد برای خرید مدل‌های قبلی آیفون. اما به‌ خاطر داشته باشید این بروزرسانی‌ها برای همیشه ارائه نخواهند شد.

دو سال پیش، اپل برنامه‌ی ارتقاء آیفون را شروع کرد که به کاربران اجازه می‌دهد هر سال بدون وساطت اپراتور‌ها و به‌طور مستقیم نسخه‌ی آنلاک آخرین مدل آیفون را خریداری کنند. اگر از پس هزینه‌ی خرید یک آیفون جدید برمی‌آیید، می‌توانید به آسانی آن‌ را خریداری کنید. اما اگر به‌ دنبال یک گزینه‌ی منطقی‌تر هستید یا علاقه ندارید از اپراتورتان گوشی بخرید، میتوانید در برنامه‌ی ارتقاء آیفون اپل شرکت کنید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد آیفون قبلی خود را تحویل دهید و یک آیفون جدید بخرید و مبلغی را به‌صورت ماهانه پرداخت کنید. تصویر زیر مبلغ اقساط دوازده ماهه را برای مدل‌های جدید در برنامه‌ی ارتقاء آیفون نشان می‌دهد.

قیمت های برنامه ارتقا آیفون

در نهایت، به یاد داشته باشید امسال، برای اولین بار اپل در حال فروش هم‌زمان هشت مدل مختلف آیفون است. سال گذشته این تعداد به پنج مدل محدود بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات