طراحی دفتر کار رد هت؛ شعبه مکزیکوسیتی

یک‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دفتر کار رد هت واقع در مکزیکوسیتی، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی aei طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: aei
  • کارفرما: رد هت
  • سال: ۲۰۱۷
  • متراژ: ۱۱۶۰ متر مربع
  • محل: مکزیکوسیتی، مکزیک

دفتر مرکزی رد هت (Red Hat) در کارولینای شمالی واقع شده است؛ بد نیست بدانید این شرکت در سال ۱۹۹۳ تأسیس شده است و در زمینه‌ی فناوری فعالیت می‌کند. شرکت طراح برای اجرای پروژه‌ی ساخت دفتر این شرکت در مکزیکوسیتی از ایده‌های خلاقانه استفاده کرده و با طراحی یک محیط کار مناسب، باعث شده است که پویایی، مسئولیت‌پذیری، همکاری و مشارکت کارمندان افزایش یابد.

شرکت رد هت برای شعبه‌ها و دفاتر خود در سراسر دنیا، معیارها و استانداردهای خاصی در نظر گرفته است؛ بنابراین برای معماری و طراحی داخلی شعبه‌های مختلف شرکت، از راهکار‌ها و دستورالعمل‌های ثابت استفاده می‌شود؛ اما این معیارها و دستورالعمل‌ها باعث نشده‌اند که شعبه‌های مختلف این شرکت طراحی یکسانی داشته باشند. شرکت معماری و دکوراسیون داخلی aei برای دفتر کار جدید از یک طراحی خاص و منحصربه‌فرد استفاده کرده است؛ در واقع، شرکت طراح با استفاده از رنگ‌های متنوع و شاد، تصاویر گرافیکی و کف‌پوش‌های جالب، یک کار متفاوت ارائه داده است.

سالن غذاخوری این دفتر کار از یک طراحی ساده و درعین‌حال بسیار جالب برخوردار است؛ انتخاب کابینت‌های تیره‌رنگ و میز و صندلی‌هایی با رنگ روشن، کنتراست جالبی را ایجاد کرده است. نکته‌ی دیگر در مورد طراحی سالن غذاخوری این است که هارمونی و هماهنگی خاصی بین سرامیک کف سالن و رنگ سفید و آبی صندلی‌ها وجود دارد. ترکیبی از رنگ‌های متناسب و متنوع، یک محیط شاداب و آرامش‌بخش را برای زمان استراحت و غذا خوردن کارکنان ایجاد کرده است. این سالن غذاخوری طراحی و دکوراسیون نسبتاً ساده دارد؛ اما استفاده از سرامیک طرح‌دار، به این سالن جلوه‌ی خاصی بخشیده است.

دفتر رد هت مکزیکو سیتی
دفتر رد هت مکزیکو سیتی
دفتر رد هت مکزیکو سیتی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات