تصویری از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی نوت 8 منتشر شد

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی تا رونمایی رسمی از گلکسی نوت ۸ سامسونگ باقی نمانده که همه‌ی اطلاعات درباره‌ی آن فاش شده است. حال تصویری از باتری آن در دسترس قرار گرفته است.
تبلیغات

نسل بعدی گوشی هوشمند سری گلکسی نوت سامسونگ اواخر ماه جاری رسما معرفی خواهد شد؛ اما بیشتر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه از مدتی قبل فاش شده است. اوایل هفته‌ی جاری، ایوان بلس که از افشاگران نام‌آشنای خبرهای فناوری محسوب می‌شود، گزارشی از جزئیات و ویژگی‌های سخت‌افزاری فبلت هوشمند گلکسی نوت ۸ در وب‌سایت ونچر‌بیت منتشر کرد. حال تصویر جدیدی فاش شده است که ظرفیت باتری گوشی هوشمند مورد بحث را نشان می‌دهد.

اگر این عکس - که در وب‌سایت اسلش‌لیکز هم منتشر شده است - واقعی باشد، فبلت هوشمند گلکسی نوت ۸ به یک باتری کوچک‌تر با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود. با توجه به عکس مذکور، ظرفیت باتری این دستگاه از دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ کمتر خواهد بود. لازم به ذکر است که گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ به ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند. در این شرایط مسلما بسیاری از کاربران از وجود یک باتری کوچک روی فبلتی که نمایشگر بزرگی دارد نا‌امید خواهند شد. در شایعات مختلف گفته شده است که گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی مجهز خواهد شد؛ بنابراین ابعاد کلی این دستگاه نسبت به گلکسی اس ۸ پلاس چندان بزرگ‌تر نخواهد بود و همچنین نباید محل قرارگیری قلم استایلوس اس‌-پن این محصول را فراموش کنیم. سامسونگ همیشه این قلم را در کناره‌های داخلی بدنه‌ی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی نوت تعبیه می‌کند و به همین دلیل فضای داخلی بدنه‌ی این فبلت نسبت به گلکسی اس ۸ پلاس شلوغ‌تر خواهد بود. بدین ترتیب شاید ظرفیت کمتر باتری نوت ۸ منطقی‌تر به نظر برسد.

نظر شما در این مورد چیست؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات