تیزر جدید میت 10 از قدرت بالای تراشه جدید کرین هواوی حکایت دارد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی با انتشار تیزر ویدیویی جدیدی که منتسب به میت ۱۰ است به قدرت و سرعت پردازشی بالاتر تراشه‌ی جدید کرین پرداخته است.
تبلیغات

گمانه‌ها نشان از این دارد که هواوی در نظر دارد تا در ماه اکتبر نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را با عنوان میت ۱۰ رونمایی کند. به نظر می‌رسد هواوی در نظر دارد تا میت ۱۰ را از همه نظر به عنوان یک گوشی پرقدرت راهی بازار کند.

بسیاری از شایعات منتشر شده نشان از این دارد که میت ۱۰ از وجود یک نمایشگر تمام صفحه بهره خواهد برد تا از این نظر شبیه به پرچمداران جدید سامسونگ یا ال‌جی جی ۶ باشد. اما این تنها تغییر میت ۱۰ نیست، چراکه جدیدترین تیزر ویدیویی منتشر شده توسط هواوی گویای این موضوع است که میت ۱۰ از وجود جدیدترین تراشه‌ی اختصاصی هواوی با نام احتمالی کرین ۹۷۰ بهره خواهد برد. انتظار می‌رود هواوی گوشی میت ۱۰ را ۱۶ اکتبر سال جاری رونمایی کند.

تیزر ویدیویی مورد اشاره در تاریخ ۲۲ آگوست توسط هواوی موبایل آلمان در یوتیوب آپلود شده است. البته با نگاهی موشکافانه به ویدیوی منتشر شده می‌توان نکته‌های بسیار مبهمی را در این ویدیو مشاهده کرد. یکی از این موارد شباهت شماری از صحنه‌ها با تیزر ویدیویی است که سال گذشته توسط هواوی برای میت ۹ تولید شده است. در ثانیه‌ی ۱۴ این ویدیو می‌توان صحنه‌ای از تراشه‌ی مورد استفاده در گوشی را مشاهده کرد. که در آن شماره‌ی تراشه‌ی کرین مات شده است. این صحنه تشابه زیادی با ویدیوی سال گذشته برای میت ۹ دارد که از کرین ۹۶۰ در آن استفاده شده بود. شاید هواوی در نظر داشته تا در این ویدیو اطلاعات زیادی را در مورد پرچمدار جدیدش لو ندهد. گمانه‌ی دیگر تلاش برای تولید ویدیویی بوده که با کمترین تلاش تولید شود. تشابه صحنه‌ها در ثانیه‌ی ۲۲ تیزر مورد نظر نیز دوباره تکرار می‌شود.

انتظار می‌رود تراشه‌ی جدید کرین هواوی با مشخصاتی از قببل بهره‌گیری از هشت هسته‌ی پردازشی شامل چهار هسته‌ی Cortex A73 و چهار هسته‌ی cortex a53 همراه شود. ضمنا باید به فرکانس ۲.۸ گیگاهرتزی در کنار پشتیبانی از معماری ۶۴ بیتی اشاره کرد. شنیده‌ها نشان از این دارد که کرین ۹۷۰ علاوه بر پشتیبانی از حافظه‌ی رم lpddr4 با فرکانس ۱۸۶۶ مگاهرتز، از دو اسلات سیم کارت LTE و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G71 MP8 نیز بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات