سرعت شارژ بی سیم آیفون 8 کمتر از رقبا است

یک‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس آخرین اطلاعات ارائه‌شده، اپل در آیفون ۸ از فناوری شارژ ۷.۵ واتی استفاده می‌کند که نتیجه آن سرعت شارژ کم در حالت بی‌سیم است.
تبلیغات

با وجود اینکه تکنولوژی‌های بسیار بهتر و سریع‌تری برای شارژ بی‌سیم گوشی‌ هوشمند وجود دارد؛ اما با توجه به اطلاعات ارائه‌شده، کوپرتینویی‌ها از تکنولوژی شارژ بی‌سیم ۷.۵ واتی استفاده کرده‌اند که نتیجه آن شارژ شدن کند این گوشی در زمان استفاده از شارژر بی‌سیم است.

همان‌طور که می‌دانید، در حال حاضر استاندارد ۱۵ واتی Qi 1.2x نیز برای شارژ بی‌سیم گجت‌های دیجیتال وجود دارد. این اطلاعات در مورد تکنولوژی شارژ بی‌سیم آیفون ۸، از منبع موثقی به دست آمده است.

استفاده از تکنولوژی ۱۵ واتی برای مدتی است که توسط تولیدکنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد و پدهای شارژ بی‌سیم مبتنی بر این تکنولوژی نیز در بازار حضور دارند. همچنین شماری از گوشی‌های هوشمند از این فناوری پشتیبانی می‌کنند؛ اما مشخص نیست چرا اپل استفاده از این فناوری را کنار گذاشته است.

به نظر می‌رسد پدهای غیر اپلی شارژ بی‌سیم برای کار با آیفون ۸ نیازمند دریافت گواهی از اپل هستند. این موضوع در مورد اپل واچ هم صادق است. همچنین احتمال اینکه بتوان پد شارژ بی‌سیم آیفون ۸ و اپل واچ را با استفاده از یک آداپتور مورد استفاده قرار داد، وجود دارد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، انتظار می‌رود آیفون ۸ اپل همراه با یک نمایشگر اولد ۵.۸ اینچی و پشتیبانی از فناوری تاچ سه بعدی در مراسم رونمایی از محصولات اپل که هرساله در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، راهی بازار شود. شایعات منتشرشده در ماه‌های اخیر نشان از این دارند که آیفون ۸ در کنار دو گوشی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات